Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu http://www.fordscorpio.eu/ |
|
Ford Scorpio 2.3 LPG http://www.fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=10&t=2111 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | blaza61 [ ned 27. črc 2014 22:27:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Scorpio 2.3 LPG |
V Šale bydlí Maxo. Jenže už sem nechodí a nekomunikuje ani se mnou. Ten by ti poradil nejvíc. |
Autor: | marpac [ pon 28. črc 2014 9:19:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Scorpio 2.3 LPG |
Tak 2,3 motor s dvoulitrovou elelktrikou a dvojitým sáním, (2,3 má jednoduché, prodloužené), udála se i změna ŘJ? 2.0i 16V se řídí jinak, než-li 2.3i 16V. Bohužel kombinaci 2.3 se sáním 2.0 nevyřeší ani ŘJ z 2.3. LPG podtlak do těchto motorů už není nic moc, pořádně to neseřídíš, ŘJ motoru stejně pojede stále v nouzáku, předpokládám chyby typu TOO RICH nebo LEAN, a pod. S tím může souviset i volnoběh, jede-li to v nouzáku a ještě s mapou pro jiný motor... Slušný bastel fahrzeuge. Začal bych tím, aby vše fungovalo na benzín. Napojit ForScan nebo jinou detailnější Fordí diagnostiku, mrknout na přizpůsobení vzhledem k jinému motoru a pod. Pak teprve si začít hrát s LPG, ale bez vstřiků to bude stále jen kompromis, který ŘJ vyhodnotí jako chybu. Na palubce u Scorpia není kontrolka sumární chyby. Na ježdění okolo baráku dobrý... 2.3 s podtlakem tu měla myslím Annie s Frenkem, ne? Ti budou mít větší zkušenosti s provozem. |
Autor: | Standa STS [ pon 28. črc 2014 14:09:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Scorpio 2.3 LPG |
Plynový reduktor má být u podtlaku podélně, potom to zlobí... |
Autor: | Jethro [ pon 28. črc 2014 19:13:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Scorpio 2.3 LPG |
hej, je to bastard riadny ![]() ako zistím, čo tam je naozaj za motor, lebo ked neratam to sanie tak sa velmi podobaju, aspon mne podla nejakeho čísla alebo kodu? napr. na bloku samozrejme benzinom začnem, byvaly majitel mi povedal, že 300 € by ma vysiel sekvent (material aj montaž spolu), ale pravdaže u neho, a neviem či by som si to u neho dal robiť, ked vidim že to flakal ten kabel a soft sa da objednať u niekoho tu na fore? |
Autor: | Peterson [ pon 28. črc 2014 21:24:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Scorpio 2.3 LPG |
motor bys měl zjistil jednoduše. Koukni na číslo motoru na bloku (tuším že je napravo, když stojíš před autem). 2,3 16V má kód Y5A, 2,0 16V má kód N3A. Jinak spousta informací se dá stále ještě zjistit ze stránek www.fordscorpio.co.uk, viz. např. specifikace motoru: http://www.fordscorpio.co.uk/engmanuals.htm http://www.fordscorpio.co.uk/manual/eng ... 0Specs.pdf http://www.fordscorpio.co.uk/manual/eng ... VSpecs.pdf Citace: ešte som postrehol, že pri zohriatom motore na volnobeh vidieť olejové pary vychádzajúce niekde okolo odvetrania veka ventilov alebo zozadu motora, niekedy ked auto stoji na mieste, tak tieto prenikajú do vnutra cez ventilaciu a to je na piču Toto bych viděl na typický příznak prasklých litinových svodů. To se řeší těžko, zavařit se to pořádně nedá a když dáš jiné, tak je otázkou času, kdy to opět praskne. Pokud je ten motor opravdu 2,3, začal bych tím, že bych tam prasknul sání co k tomu patří a kouknul, jestli i řídící jednotka je 2,3. Potom bych řešil co dál. Otázkou je, co všechno tam ještě bude zbastlené. |
Autor: | Jethro [ úte 29. črc 2014 21:09:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Scorpio 2.3 LPG |
ešte mi prosím prezradte, kde je schovany palivovy filter, vďaka došiel mi plyn, takže som dosť behal na benzine, a zda sa mi že auto pomaly ožíva, teda čim dalej tym ide lepšie ale stále je tam zadrhnutie medzi 3 000 - 3 200 ot, uvidime čo po výmene filtrov blaza61 píše: V Šale bydlí Maxo. Jenže už sem nechodí a nekomunikuje ani se mnou. Ten by ti poradil nejvíc. máte niekto kontakt na tohto človeka? do šale to mám kúsok EDIT: v nejakom materiali na scorpio.eu som našiel informáciu, že predpísaný olej je 10w40, a že može sa použiť aj 5w40 (moj pripad) idem tam naliat taký istý ako ten predomnou, touto cestou sa chcem informovat o vasej spotrebe oleja vďaka |
Autor: | blaza61 [ úte 29. črc 2014 21:56:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Scorpio 2.3 LPG |
Mě to dělalo u 2.0 DOHC. Mezi 3 až 3,5 otáčkama byla díra a pak to zase chytlo saze. Diagnoza přicpaný kat. |
Autor: | Peterson [ stř 30. črc 2014 8:12:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Scorpio 2.3 LPG |
Palivový filtr je vzadu na levé straně mezi nádrží a kolem. Ty výstupní trubičky bývají pěkně zarezlé. Když jsem jej měnil, nešla ta plastová hadice vůbec sundat. Musel jsem tu rychlospojku zničit. Naštěstí jsem měl náhradní. Ten olej bych moc neřešil. Jako směrodatné bych bral to, co se tam lilo do teď. Já používám 5W30 syntetiku, který je předepsaný, ale je myslím zbytečně řídký (drahý, kvalitní na tak staré auto a motor). Na zimní starty určitě ok, ale bohatě stačí 10W40. Spotřeba oleje záleží na tom, jak dobře máš utěsněný motor a samozřejmě taky na tom, jak je vylítaný. U jednoho mi prosakuje pod hlavou, pod víkem ventilů apod. tak sem tam něco doleji. Druhý nepustí nic a nic nedolévám. Ještě k tomu provozu na LPG. Slyšel jsem už pár lidí, co jim to na LPG jelo a na benzín ne. Jenže jaksi pozapomněli, že to auto je potřeba čas od času taky projet na benzín. Ideálně dát plnou a tu celou vyjet. Pokud máš několik let v nádrži starý benzín a ještě k tomu na dně, tak ti nádrž rezne, kondenzuje ti tam voda a potom se není čemu divit, že to nechce jet. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |