Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je úte 18. zář 2018 20:01:52

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 13 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: klaun 2.3 střelí do sání.
PříspěvekNapsal: sob 14. dub 2018 12:35:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. bře 2017 16:46:25
Příspěvky: 93
bydliště: Hořepník
Bydliště: Hořepník
Tak to je zas nějak málo, to se divím že to vůbec běželo. Nevím jaký tlak má mít 2.3 16V, ale kupříkladu 2.0 OHC má pracovní tlak na liště 2.5 bar a 2.9 V6 3 bar. A čerpalo musí dávat víc, kolem těch 5 bar aby při otevření vstřiků zůstával na liště stále pracovní tlak a neklesal niž.

_________________
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: klaun 2.3 střelí do sání.
PříspěvekNapsal: sob 14. dub 2018 12:39:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. bře 2017 16:46:25
Příspěvky: 93
bydliště: Hořepník
Bydliště: Hořepník
Obrázek

_________________
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: klaun 2.3 střelí do sání.
PříspěvekNapsal: sob 14. dub 2018 14:43:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. bře 2011 15:24:32
Příspěvky: 212
bydliště: Nový Jičín
díky za náčrt :-D ono to studený motor někdy dlouze startne, a normálně při sundání sání před škrtící klapky mi to střelilo tím pádem tam jde chudá směs dle mého selského rozumu, rozvody to neumůže být, protože to střílení náhodné a pouze při studeném motoru rychle sešlápnutí plynu. Bohužel teď se to trochu horší pouze studený motor, teplý už je něco lepší ale pořád to jde cítit ale nestřeli do sání. A při měření vůbec nekolísalo pořád to drželo na tu hodnotu ale málo.
Horší je, že se nedá sehnat bohužel reglač nový, budu muset z vrakoviště.
Update:
Po důkladném měřením na liště je 2Bar odpojení hadičky 2,8-2,5bar pokud ale přivedu vzduch do regulátoru dostali jsme se i na 4bar. Hadička byla popraskaná takže regláč asi ztuhnul, podařilo se ho rozpohybovat, samozřejmě na těch 4bar motor už reagoval hodně dobře.

_________________
Mé auto ZATÍM > http://www.fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=6&t=846
Druhé auto > BMW 535d > diagnostika + kódovaní > klidně napište zprávu.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 13 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz