Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je čtv 23. kvě 2024 8:47:11

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 65 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 57 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: E85 a Scorpio?
PříspěvekNapsal: pon 30. dub 2012 19:52:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 29. črc 2011 12:15:46
Příspěvky: 447
bydliště: Hrušky u Slavkova
Bydliště: Hrušky 1
po konzultaci se zebravym okem na moji 2.3 jsem tam nalil 15 l N95 a 15 l E85 (aby zustala v nadrzi velka rezerva pro benal, kdyby to zlobilo) a nestalo se VUBEC NIC! auto v pohode jede, zadny kolisani otacek nebo cukani. EGR mam uplne zaslepeny, otevrenej sport. filtr vzduchu, jinak zadny upravy; jen tak pro uplnost.

jezdit na to ale nebudu, mam sekvencni LPG. jen jsem se chtel presvedcit o pravdivosti vselijakych "internetovych" tvrzeni.

HOWGH!

_________________
...porad je co spravovat... (tel: +420 605849033)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: E85 a Scorpio?
PříspěvekNapsal: pon 30. dub 2012 21:26:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 21:21:33
Příspěvky: 162
bydliště: Šaľa - Slovensko
Bydliště: Šaľa - Slovensko
1, 2, 5, 8 nádrží nič nespravý. Dlhodobá prevádzka ho však spolahlivo zabije min. na dvoch frontoch. Väčšia energia = viac výkonu ale aj viac tepla. Motory so 4ventilovou technikou majú beztak problém s uchladením vnútorných častí /sedlá, drieky, taniere ventilov/ na lpg ktoré má len 102 oktánov. Jednoducho je tam málo materiálu. Druhá liga je samotná kluka s ložiskami. Klzné ložiská sú po 200tis. km beztak vydreté a zrelé na výmenu - aj keď vela z vás na nich behá Ak ešte zvýšim v nich tlak /viac energie = viac tlaku/ tak si ojnica za chvílu bude tykať s blokom motora, vlepšom prípade sa zadrie o kluku. Diesel motor stým nemá problémy, no jeho vstrekovcí systém ano. Do benzínu LPG alebo CNG.
S tým zaslepeným EGR ide motor na núdzový režim - pre dodržanie emisií, len škoda škoda že nemáte check motora, svietil by vkuse.
RJ motora sa oklamať nedá, egr musí zostať aktívne no s redukovaným prietokom. V prípade LPG je to na zváženie či s alebo bez.

_________________
Jeep Commander Overland V6 3,0crd chip 250hp/550NM
Fiat Panda Alessi 1,2 44kw Duallogic, Italy luxury limited edition
Scorpio kombi 94 Cosworth V6 manual / automat GHIA EXECUTIVE znovuzrodený 2/2008 EX
Focus II kombi 06 1,8TDCI EX


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: E85 a Scorpio?
PříspěvekNapsal: úte 01. kvě 2012 18:10:37 
Offline

Registrován: sob 23. led 2010 18:09:14
Příspěvky: 1879
bydliště: Dubicko
Bydliště: Bohuslavice
V prípade LPG je to na zváženie či s alebo bez.

Maxo, můžeš se prosím o tom rozepsat. Jestli na 2,3 se sekventem ano či ne?

_________________
Nikam to není daleko...Scorpiem


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: E85 a Scorpio?
PříspěvekNapsal: úte 01. kvě 2012 21:36:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 20. říj 2010 22:12:41
Příspěvky: 287
bydliště: Litoměřice
Bydliště: Litoměřice
maxo píše:
1, 2, 5, 8 nádrží nič nespravý. Dlhodobá prevádzka ho však spolahlivo zabije min. na dvoch frontoch. Väčšia energia = viac výkonu ale aj viac tepla. Motory so 4ventilovou technikou majú beztak problém s uchladením vnútorných častí /sedlá, drieky, taniere ventilov/ na lpg ktoré má len 102 oktánov. Jednoducho je tam málo materiálu. Druhá liga je samotná kluka s ložiskami. Klzné ložiská sú po 200tis. km beztak vydreté a zrelé na výmenu - aj keď vela z vás na nich behá Ak ešte zvýšim v nich tlak /viac energie = viac tlaku/ tak si ojnica za chvílu bude tykať s blokom motora, vlepšom prípade sa zadrie o kluku. Diesel motor stým nemá problémy, no jeho vstrekovcí systém ano. Do benzínu LPG alebo CNG.
S tým zaslepeným EGR ide motor na núdzový režim - pre dodržanie emisií, len škoda škoda že nemáte check motora, svietil by vkuse.
RJ motora sa oklamať nedá, egr musí zostať aktívne no s redukovaným prietokom. V prípade LPG je to na zváženie či s alebo bez.


EGR resit nebudu tam je problem jasnej

vic vykonu = vic tepla... jakto kdyz smes s E85 je chladnejsi nez N95?

oktanove cislo je "ochrana" paliva pred detonacnim horenim ne? tudiz opet mensi namahani nez na 95 oktanu

s cim souhlasim je vic paliva, vic tlaku, vetsi namaha pro ojnice a kliku... ale jestlize BOA a BOB vychazi z FBE tak by to neco snest melo a je zdokumentovanych dost prestaveb na turbo/supercharger takze taky vic smesi tudiz vetsi tlaky

_________________
VW Passat B4 1.9TDi
http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=n3AuqKEioJ90nKMyDTAyoaElqJ0hL3b=&telefon=606124134&jmeno=Ji%C5%99%C3%AD%20Kom%C3%A1rek
EX Ford Scorpio MKII Cosworth "RS500"
EX Škoda Felicia Combi Scout 1.9DA
EX Ford Maverick 2.7TD - úprava Zender (blatníky, rám, spoiler, všechno ve special laku)

tel. 606 124 134
http://www.ksautomotive.wz.cz
http://www.abx-pneu.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: E85 a Scorpio?
PříspěvekNapsal: úte 01. kvě 2012 22:52:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 21:21:33
Příspěvky: 162
bydliště: Šaľa - Slovensko
Bydliště: Šaľa - Slovensko
Sám píšeš neaký ten kôň navyše. A z čoho z menej výkonného paliva :roll: . Ak je teda číslo paliva nižšie ako žiadané, čo spravý RJ motora? Podľa čoho viem koľkooktánové palivo musím tankovať do ktorého motora? Koľko poškodených motorov si dával dokopy? Teplotné hniezda ti niečo hovoria?
Kvalitné prestavbové sady turbo/kompresor obsahujú bud tesnenia s väčšou hrúbkou alebo rovno upravené hlavy aby zišli s kompresiou na 7,5-8:1 ;) . Prečo?

_________________
Jeep Commander Overland V6 3,0crd chip 250hp/550NM
Fiat Panda Alessi 1,2 44kw Duallogic, Italy luxury limited edition
Scorpio kombi 94 Cosworth V6 manual / automat GHIA EXECUTIVE znovuzrodený 2/2008 EX
Focus II kombi 06 1,8TDCI EX


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: E85 a Scorpio?
PříspěvekNapsal: stř 02. kvě 2012 6:59:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. led 2010 16:43:11
Příspěvky: 719
bydliště: Pardubice
kup si fobii 1,2 tsi, budes jezdit za 5litru benzinu a odejde ti motor i bez uprav :)

_________________
Jaguar S-Type 3,0 Sport 05´ automat, tempomat, 18" kola triton, černý interier
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti, winterpacket II, kůže, el. zadní sedadla, petrol blue
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti.... , kůže, el. zadní sedadla,dark aubergine
Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, winterpacket IIpaměti.... úplně vše...... i zadní výhřev kůže ;) , moondust silver
Ex: Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, paměti.... , tourmallard green / Scorpio 2,0 CL sedan 96´ automat, winterpacket II / Scorpio 2,0 Ghia sedan 94´, tourmallard green/ Scorpio 2,9 Ghia EXECUTIVE sedan 91´ / Scorpio 1,8 Ghia 5dv. 85´


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: E85 a Scorpio?
PříspěvekNapsal: stř 02. kvě 2012 7:18:31 
Offline

Registrován: sob 23. led 2010 18:09:14
Příspěvky: 1879
bydliště: Dubicko
Bydliště: Bohuslavice
:lol:

_________________
Nikam to není daleko...Scorpiem


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: E85 a Scorpio?
PříspěvekNapsal: stř 02. kvě 2012 8:30:06 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Píšete tu o tom moc pěkně. Ale zase na druhou stranu, úspora v LPG je jasná. Za 100 000km na motoru 2.3i s LPG se mu nestalo nic a to nemám žádné přimazávání ventilů a pod. nesmysly. V paměti ŘJ po odladění map LPG-BA žádná chyba. Trochu rachtají ventily, ale to začínaly dělat už když jsem to koupil s 180kkm najeto. Slušný motor 2.3i se dá koupit za max. 6-8tisíc. Za 100 000km na LPG ušetřím min 130000. A jsme u toho. Sice se to motoru možná moc nelíbí, ale až chcípne, za odpoledne ho vyměním za jiný. U auta s hodnotou 20tisíc je mi to jedno.

Staré DOHC 2.0 91 má na LPG najeto 200kkm, celkem asi 450kkm, rachtá sice rozvod, ale jezdí furt za 10LPG. Původní rozvody.

Nicméně teorie o motorech je asi správná, to souhlasím.

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: E85 a Scorpio?
PříspěvekNapsal: stř 02. kvě 2012 12:50:37 
Offline

Registrován: sob 18. úno 2012 7:46:13
Příspěvky: 140
bydliště: Olomouc
Bydliště: Olomouc
Co píšeš je jasná matematika, ale původní dotaz zněl na motor 2,9 cosworth BOB 6ti válec 24 ventilů, tam pak platí vše co zde psal MAXO a co se snaží někteří diskutující sdělit, že je tento motor tak nadupaný že už jakékoliv další namáhání mu výrazně zkrátí životnost. LPG si myslím že tak velké namáhání navíc není, tam se já osobně přikláním ke Tvému názoru že než se motor posere tak si na sebe úsporou vydělá i mnohonásobně více.

_________________
Ford Scorpio Cosworth 24V rok 95, plná výbava, kůže, sekv. LPG, sníž podvozek, dofuky tlumiče.
Ford Scorpio kombi, přestavba Frenk, samosvor, motor sierra 2,0 LPG


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: E85 a Scorpio?
PříspěvekNapsal: stř 02. kvě 2012 15:10:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 20. říj 2010 22:12:41
Příspěvky: 287
bydliště: Litoměřice
Bydliště: Litoměřice
takze mi chcete rict ze motor s nalepkou Cosworth, vychazejici z FBE s vykonem cca 300 koni, nema zadnou vykonovou rezervu? nevim proc ale proste tomuhle neverim... vim ze Maxo tu do motoru vidi asi nejvic ale i presto... kdo tu ma jakykoliv scorpio ktery jezdi jen na E85? kdyz nebudem resit motor... mam dojem ze tu neni ani jeden clen s vlastni zkusenosti s E85 (po prestavbe!!) a najetim vic jak 10 000km... tak proc je tu zase spousta teorie ale vubec zadna praxe? ja na E85 slysim jen chvalu, ani jednu spatnou zkusenost, tak nechapu proc zrovna BOB by to neprezil...

fobii tsi a ostatni koncernove vozy me nechavaji chladnym, k tomu se radsi nevyjadruju... jediny co me rozklepe je S4 B5 (motor u RS4 je taky dilo cosworthu)

takze otazka je jasna - KDO MA PRAKTICKOU ZKUSENOST SE SCORPIEM PRESTAVENYM NA E85?? (odpovim si sam - tady asi nikdo)

_________________
VW Passat B4 1.9TDi
http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=n3AuqKEioJ90nKMyDTAyoaElqJ0hL3b=&telefon=606124134&jmeno=Ji%C5%99%C3%AD%20Kom%C3%A1rek
EX Ford Scorpio MKII Cosworth "RS500"
EX Škoda Felicia Combi Scout 1.9DA
EX Ford Maverick 2.7TD - úprava Zender (blatníky, rám, spoiler, všechno ve special laku)

tel. 606 124 134
http://www.ksautomotive.wz.cz
http://www.abx-pneu.cz


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 65 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 57 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz