Vše je na tom autě "jinak" ...
jednak má být řízené Elektroniku - jak píše Bláža ... NENI - auto je odemne a daval sem si ho pro sebe - tím pádem jsem ho delal včetně LPG tak aby vyhovovalo me a ne různým "normám" a "trendům" ... .
Když jsem auto prodával říkal sem že chlastá - chlastá proto aby "jelo" a to ůčel plní, spotřebu neřeším - to bych si rovnou mohl koupit Felicii.
Michalův problém je jednoduchej - velice bohatá směs, čily seřídit do "základního" nastavení a pak doladit. Je tam presne co o čem tady pise marpac - od vyších otáček až dozadu to LPG při "ekonomickém" nastavení prostě neukrmí, no a když vím že auto mam pro radost a jezdím s ním od 2500 do 5000 musel bych temer stale jezdit na BA - cily je pro me jednoduší si přiznat co od auta chci a podle toho ho "naladit" - když sem do výfuku strčil lambádu a seřizoval sem to podle ní - volnoběh až do cca 3000ot z výfuku lezly brigety a za autem nešlo ani stát jak to štípalo do očí.
Ale s tím si to Michal koupil, věděl a ví o tom - mezi tím i proběhly nějaké pokusy o seřízení systémem pokus a omyl a teď to chce seřídit tak jak to má být aby kuly tomu nemusel lítat až za mnou - čily žádná věda se nekoná, jde mu jen o nastavení škrťáku na hadici a šroubu na směšovači - (je tam lovtec nebo tartariny - už ani nevím) a nemá obtokový šroub na volnoběh a směšovač je třeba ne tak řiditelnej ale mnohm víc "user friendly" ...
_________________
F Explorer 91 4,0 V6 12Ventil, 4x4, Eddie Bauer - LPG, nezávislé topení atd - skládá se ...
FS 92 mezitip 2,9 V6 12Ventil, 4x4, kombi, Neghia s klimou

- hotovo a "naděleno" staříkovy
Sierra 92 sedan 2,9 V6 12Ventil 4x4 Ghia - ceka na znovuzrozeni
FS 94 klaun 2,9 V6 12Ventil, digiklima, automat, tempomat, palubak, pamet sedaky, ... Ghia - prodáno

FS 92 mezitip 2,9 V6 12Ventil, automat, kombi, Ghia bez klimy - RIP+
FS 94 klaun DOHC kombik Ex
Sirka 92 Dohc sedan Ex
2x Sirka 92 1,8TD sedan (modrá a bílá) Ex
Felicie 1,9 TD pickup Ex
sirka 89 2,0 Dohc komplet RS co šlo ... Ex
+ Hafo vraků na šroubky ...