Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je sob 27. dub 2024 17:49:08

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 21 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: úte 28. úno 2012 11:36:30 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Na 2.0 16V a 2.3 16V odchází cívky. To je známá věc, ale než odejdou úplně, začíná motor zlobit již mnoho tisíc km dříve. Ikdyž cívka nemá prasklý konektor a tudíž je malá pravděpodobnost vnitřní vlhkosti a prostřelení izolace, může být dead. Projevuje se to hlavně ve vynechávání motoru v nízkých otáčkách pod zatížením. Jiskra prostřeluje kolem izolantu svíčky do hlavy, svíčky bývají opálené. na pár km pomůže svíčky dodatečně zaizolovat, ale za chvíli se to prostřelí taky. Nejvíce je to poznat při provozu na LPG, na benal mi to z počátku nedělalo a na LPG ano. Pak už na obě paliva. Už jsem si s tím dost hrál, nejdříve vyměnil postupně cívky za použité, na cca 15000km dobrý a už to vynechávalo zas. Tak jsem koupil novou Bosh cívku a je pokoj.

Navíc při špatném zapalování zlobí i komunikace s jednotkou LPG. Až si budete lámat hlavu nad škubáním 16V motoru, začněte půjčením-si dobrých, odzkoušených cívek.

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: úte 28. úno 2012 11:55:34 
Offline

Registrován: sob 23. led 2010 18:09:14
Příspěvky: 1879
bydliště: Dubicko
Bydliště: Bohuslavice
Jojo, auto mě smrdělo plynem, škubalo atd. Cívky jsem přehazoval pomalu na čas jak rozborku a zborku samopalu na vojně.
Bylo z čeho brát, tak jsem zatím nekupoval nové :oops:

_________________
Nikam to není daleko...Scorpiem


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: úte 28. úno 2012 21:20:00 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
já také měl zásoby, ale ukázalo se, že už načaté :-(

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: úte 28. úno 2012 22:40:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:36:48
Příspěvky: 1439
bydliště: Praha
Bydliště: Praha 8
já už jedu z rezervy .... jak to dělá Bláža a Milkaj nevím :lol:

_________________

Ford Scorpio´95 combi-Ghia-2,9i-V6-modré-automat-tempomat-samosvor-dual klima-winter packet, RECARO ta mrdka furt nejede
Ford Scorpio´94 Cosworth-sedan-2,9i 24V, Executive

ex Ford Scorpio´98 combi-Ghia-2,3i-16V-zelené-automat-tempomat-ASR-dual klima-winter packet I a II
ex Ford Scorpio´93 sedan-2,9i-V6-vínové-automat-winter packet-samosvor-béžová kožka
ex Ford Scorpio´93-2,9i-V6-šedé-automat-winter packet-samosvor-kůže-klima-podvozek a brzdy Cosworth
ex Ford Scorpio´93-2,0i-DOHC-combi-topas-zlatá metla-klima-2x airbag-přestavba na manuál
ex Ford Scorpio´88-2,9i-V6-hb-bílé-automat
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-combi-automat-servo- od 65.000 km
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-stříbrná-sedan
ex Sierra´88 2,0i CL-OHC-combi bílá
ex Sierra´87 2,0i CLX-OHC-combi bílá
ex Sierra´83-1,6 GL-OHC-hb-tmavě hnědá-inerier béžový mikroplyš Merkur xr4Ti
ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-červená
ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-zlatá metla-ruční sytič!
ex Š120 + Š105 na díly


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: pát 02. bře 2012 23:38:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 05. srp 2011 21:41:00
Příspěvky: 30
bydliště: Kladno
to marpac,diky za typ dela mi to presne to co popisujes,tzn na benzin pohoda a na lpg skubani,jen mam dotaz pises,ze jsi koupil civku Bosch a pohoda,kdyz pises jednotne cislo,tzn ze jsi kupoval jen jednu civku?V tom pripade,nemel bys radu jak poznat ktera je v pr... nebo to jen ujelo a melo tam byt mnozne cislo? ;)

_________________
Scorpio mk1 r.v.94 2,4l V6 manual sedan,zel.metal LPG (jeden z posledních mk1vyroben únor 94.)

Ex Scorpio mk2 r.v. 96 2,3 automat,sedan stř.modr.metal.
Ex Scorpio mk2 r.v. 94 2,0 LPG manual, sedan zel.metal.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: sob 03. bře 2012 20:41:48 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Měl jsem dvě náhradní, bohužel obě blbý, nicméně byly horší, než ta, na kterou jsem jezdil. Prostě jsem koupil jednu a vyměnil postupně, abych zjistil, která blbne. Naštěstí byla vadná jen jedna. Ale je lepší koupit obě rovnou, a máš klid. Kupoval jsem v MJ auto www.mjauto.cz za cenu 1590/ks. Potřebuju ještě jednu, čili bychom se mohli domluvit, třeba by byla nějaká slevička :-) Na Aukru se dá koupit z Polska za 900, ale ta BOSH z mjauto je to, co tam je originál od Forda.

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: ned 04. bře 2012 10:52:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1902
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
Tak jsem měl podobný problém na Stařečkovi 2,0 DOHC 1991. Padali otáčky až pod volnoběh, auto špatně reagovalo na plyn, kolem 3000 ot. jakoby přestalo táhnout s plynem na podlaze. Včera Henry zkusil přepojit cívku za starší od STSky a změna byla obrovská. Měl jsem pocit, že ten motor chce zkusit " harakiry" jako se prohnat přes červené pole ještě dál a dál až do úplného sebezničení :lol: . Stando dlužím ti za jednu cívku :twisted: .
Auto opraveno.

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.
12.EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10.EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: ned 04. bře 2012 12:30:33 
Offline

Registrován: ned 29. kvě 2011 22:21:21
Příspěvky: 74
bydliště: Plzeň
marpac, jak blbne komunikace řj auta s řj plynu?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: ned 04. bře 2012 20:11:53 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
No, přímo v návodu od KME Diego je napsáno:

In FORD cars electromagnetic interferences due to inefficient ignition system are common. In
this case connecting the case of the ECU to the minus of the battery may help. Changing the
damaged elements of the ignition system will help in most cases.

Bohužel zapalování je na Fordech kapitola sama pro sebe. Mě se u Škopka stává, že padá komunikace ŘJ Magic II/PC, hlavně při vyšších otáčkách. Převodník používám svůj s modulem FTDI, je to profi embedded modul USB/RS-232 na 5Voltech. Zkoušel jsem i klasiku s Max 232 ale stejný výsledek. Ve Volvech 2.4T a 2.5T to maká bez problému, ve Windstaru taky.

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: ned 04. bře 2012 20:12:37 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
G.Cowlley píše:
marpac, jak blbne komunikace řj auta s řj plynu?


asi jsem to blbe napsal, ŘJ plynu s PC :-(

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 21 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 175 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz