Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je sob 27. dub 2024 15:17:05

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 21 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: pon 05. bře 2012 0:02:24 
Offline

Registrován: ned 29. kvě 2011 22:21:21
Příspěvky: 74
bydliště: Plzeň
a kudy ty jednotky spolu komunikují?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: pon 05. bře 2012 6:50:26 
Offline

Registrován: sob 23. led 2010 17:59:54
Příspěvky: 374
bydliště: Bílé Podolí
schwaboid píše:
já už jedu z rezervy .... jak to dělá Bláža a Milkaj nevím :lol:

No zaplať pánbů já vůbec namám tušení o čem se tady bavíte! A nechci to zakřiknout !!!!!!!!

_________________
Ford Scorpio hatchback, 2,9i V6, r.v.1987


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: pon 05. bře 2012 9:34:36 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
G.Cowlley píše:
a kudy ty jednotky spolu komunikují?


Nekomunikují. Nemají se rádi :-) Dokonce bych řekl, že ŘJ EECV je dost nas...

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: úte 06. bře 2012 13:40:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 05. srp 2011 21:41:00
Příspěvky: 30
bydliště: Kladno
marpac píše:
Měl jsem dvě náhradní, bohužel obě blbý, nicméně byly horší, než ta, na kterou jsem jezdil. Prostě jsem koupil jednu a vyměnil postupně, abych zjistil, která blbne. Naštěstí byla vadná jen jedna. Ale je lepší koupit obě rovnou, a máš klid. Kupoval jsem v MJ auto http://www.mjauto.cz za cenu 1590/ks. Potřebuju ještě jednu, čili bychom se mohli domluvit, třeba by byla nějaká slevička :-) Na Aukru se dá koupit z Polska za 900, ale ta BOSH z mjauto je to, co tam je originál od Forda.


No ja jsem zjistil,ze civky Bosch muzu mit s moji slevou v Elitu za cca 1360,-Kc takze asi nebudu vahat,ale ted jsem bohuzel prisel na onu vec ze ktereho ma kazdy majitel klauna zlou muru,pricemz majitel jednicky se jen uculuje a to,ze mam v pr...
oba kulaky na ramenech :cry: takze budu asi muset nejdriv resit tohle a objednat je asi prez aukro z Polska.Paklize tedy nekdo zde uz nema lepsi typ... Jinak jsem sve civky vyndal,zjistil,ze jsou na mnoha mistech popraskane i znamky proslehnuti na nich jsou,tak jsem je zkusmo odizoloval izolackou i silikonem a o dost se to zlepsilo,ale stejne to neni ono...
Mimochodem ma nekdo zkusenost jak se projevuje kdyz odchazi polohove cidlo na plynu?

_________________
Scorpio mk1 r.v.94 2,4l V6 manual sedan,zel.metal LPG (jeden z posledních mk1vyroben únor 94.)

Ex Scorpio mk2 r.v. 96 2,3 automat,sedan stř.modr.metal.
Ex Scorpio mk2 r.v. 94 2,0 LPG manual, sedan zel.metal.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: úte 06. bře 2012 13:51:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 05. srp 2011 21:41:00
Příspěvky: 30
bydliště: Kladno
marpac píše:
No, přímo v návodu od KME Diego je napsáno:

In FORD cars electromagnetic interferences due to inefficient ignition system are common. In
this case connecting the case of the ECU to the minus of the battery may help. Changing the
damaged elements of the ignition system will help in most cases.

Bohužel zapalování je na Fordech kapitola sama pro sebe. Mě se u Škopka stává, že padá komunikace ŘJ Magic II/PC, hlavně při vyšších otáčkách. Převodník používám svůj s modulem FTDI, je to profi embedded modul USB/RS-232 na 5Voltech. Zkoušel jsem i klasiku s Max 232 ale stejný výsledek. Ve Volvech 2.4T a 2.5T to maká bez problému, ve Windstaru taky.



A jeste dotaz pro Marpaca.Co si mam predstavit pod dodatecnem ukostreni ECU,popr kam tu kostru pripojit,mam totiz take MagicII a koukam,ze blbnuti tohohle systemu neni az tak ojedinele.Ja prave resim to ze pri motoru pod zatezi (rozjezd,kopec) nebo pri jizde ustalenou rychlosti vyssi nez 90 km-h me dost casto zacne auto cukat jako by dochazel plyn,nebo nepalil jeden valec a pokazde,kdyz v ten moment pustim nohu z plynu a treba i sekundu brzdim motorem a pak zas na plyn slapnu,tak zase je vse ok,bud jen na par metru,nebo i na dyl,dle toho jak se zrejme ridici jednotka plynu rozhodne.A dela mi to jen na lpg na benzin ne,takze jsem podezrival,bud ty civky,nebo podtlakovo-pretlakovy snimac lpg,popr. snimac polohy skrtici klapky plynu....

_________________
Scorpio mk1 r.v.94 2,4l V6 manual sedan,zel.metal LPG (jeden z posledních mk1vyroben únor 94.)

Ex Scorpio mk2 r.v. 96 2,3 automat,sedan stř.modr.metal.
Ex Scorpio mk2 r.v. 94 2,0 LPG manual, sedan zel.metal.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: úte 06. bře 2012 14:47:21 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Snímač to nebude, ten není do ECU Magic vůbec zapojen a na benal ti to nedělá. Mě prostě pod plynem auto na LPG škubalo, jako vynechávalo. Hlavně pod cca 2300ot. Na benal ne. Pak už to začlo dělat i trochu na benal. Ukostření jednotky nepomůže, už jsem to zkoušel. Pasuju to na ty cívky a kabely k těm dvěma svíčkám. Jinak Magic je sám o sobě OK, po nějakém čase, cca 60tis km nám u dvou reduktorů začal prosakovat LPG do chlazení. Je potřeba po cca 50tis vyměnit těsnění uvnitř reduktoru, bráchovi odešlo takhle těsnění pod hlavou, jak tam byl plyn v chlazení a celohliníkový blok se přehřál :-( Většinou to LPG smrdí dost v baňce na chladící medium.

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: úte 06. bře 2012 21:00:19 
Offline

Registrován: ned 29. kvě 2011 22:21:21
Příspěvky: 74
bydliště: Plzeň
martax máš bud neměněný filtry nebo špatně nastavenou jednotku, trysky, nebo vstřikovače...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: stř 07. bře 2012 9:13:17 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
predpokladam, ze nastaveni ma ok. Ja s tim blbnul pul roku, furt ladil, nastavoval,vzdy to pomohlo na chvili,nez se pcm prizpusobi.

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: stř 07. bře 2012 13:06:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 05. srp 2011 21:41:00
Příspěvky: 30
bydliště: Kladno
Jo na filtry jsem taky myslel,ale byl jsem s tim pred pul rokem primo v servisun HL Propan,a tam rikali,ze filtry jsou dobry,menili me 3 vstrikovace a tu podtlakovou jednotku,ale davali to repasovany a zrejme blbe zapojili ty podtlaky zpatky,protoze kdyz jsem vyjel ze servisu,tak se me to hned hodilo do toho nouzaku a kdyz jsem tam zajel zpet a koukal mu pres rameno videl jsem jak prohazuje ty hadicky(plyn a podtlak) a pak uz to bylo dobry (cca mesic) tak jsem si rikal,jestli se to nemohlo nacnout kdyz ten spinac byl repas a zapojil pretlak do podtlaku a az potom to dal spravne.Nevim jak moc citlivy jsou ty spinace vevnitr,neb je to nerozebiratelny... Spis bych to asi potreboval vyzkouset s nejakym dobrym spinacem,jestli to prestane delat,protoze kupovat novy za 2,500,- a pak by to tim nebylo se mi zrovna moc nechce....

_________________
Scorpio mk1 r.v.94 2,4l V6 manual sedan,zel.metal LPG (jeden z posledních mk1vyroben únor 94.)

Ex Scorpio mk2 r.v. 96 2,3 automat,sedan stř.modr.metal.
Ex Scorpio mk2 r.v. 94 2,0 LPG manual, sedan zel.metal.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: škubání 16V motoru - cívky
PříspěvekNapsal: stř 07. bře 2012 18:58:35 
Offline

Registrován: čtv 10. lis 2011 14:05:41
Příspěvky: 120
bydliště: Polsko
To je vždycky nejlepší zajet do pořádnýho servisu - přímo HL Propan :lol:
tam jsou machři, ty maximálně prohodí hadičky :mrgreen:


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 21 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 184 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz