Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu
http://www.fordscorpio.eu/

škubání 16V motoru - cívky
http://www.fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=14&t=1198
Stránka 2 z 3

Autor:  G.Cowlley [ pon 05. bře 2012 0:02:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání 16V motoru - cívky

a kudy ty jednotky spolu komunikují?

Autor:  milkaj [ pon 05. bře 2012 6:50:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání 16V motoru - cívky

schwaboid píše:
já už jedu z rezervy .... jak to dělá Bláža a Milkaj nevím :lol:

No zaplať pánbů já vůbec namám tušení o čem se tady bavíte! A nechci to zakřiknout !!!!!!!!

Autor:  marpac [ pon 05. bře 2012 9:34:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání 16V motoru - cívky

G.Cowlley píše:
a kudy ty jednotky spolu komunikují?


Nekomunikují. Nemají se rádi :-) Dokonce bych řekl, že ŘJ EECV je dost nas...

Autor:  Martax [ úte 06. bře 2012 13:40:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání 16V motoru - cívky

marpac píše:
Měl jsem dvě náhradní, bohužel obě blbý, nicméně byly horší, než ta, na kterou jsem jezdil. Prostě jsem koupil jednu a vyměnil postupně, abych zjistil, která blbne. Naštěstí byla vadná jen jedna. Ale je lepší koupit obě rovnou, a máš klid. Kupoval jsem v MJ auto http://www.mjauto.cz za cenu 1590/ks. Potřebuju ještě jednu, čili bychom se mohli domluvit, třeba by byla nějaká slevička :-) Na Aukru se dá koupit z Polska za 900, ale ta BOSH z mjauto je to, co tam je originál od Forda.


No ja jsem zjistil,ze civky Bosch muzu mit s moji slevou v Elitu za cca 1360,-Kc takze asi nebudu vahat,ale ted jsem bohuzel prisel na onu vec ze ktereho ma kazdy majitel klauna zlou muru,pricemz majitel jednicky se jen uculuje a to,ze mam v pr...
oba kulaky na ramenech :cry: takze budu asi muset nejdriv resit tohle a objednat je asi prez aukro z Polska.Paklize tedy nekdo zde uz nema lepsi typ... Jinak jsem sve civky vyndal,zjistil,ze jsou na mnoha mistech popraskane i znamky proslehnuti na nich jsou,tak jsem je zkusmo odizoloval izolackou i silikonem a o dost se to zlepsilo,ale stejne to neni ono...
Mimochodem ma nekdo zkusenost jak se projevuje kdyz odchazi polohove cidlo na plynu?

Autor:  Martax [ úte 06. bře 2012 13:51:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání 16V motoru - cívky

marpac píše:
No, přímo v návodu od KME Diego je napsáno:

In FORD cars electromagnetic interferences due to inefficient ignition system are common. In
this case connecting the case of the ECU to the minus of the battery may help. Changing the
damaged elements of the ignition system will help in most cases.

Bohužel zapalování je na Fordech kapitola sama pro sebe. Mě se u Škopka stává, že padá komunikace ŘJ Magic II/PC, hlavně při vyšších otáčkách. Převodník používám svůj s modulem FTDI, je to profi embedded modul USB/RS-232 na 5Voltech. Zkoušel jsem i klasiku s Max 232 ale stejný výsledek. Ve Volvech 2.4T a 2.5T to maká bez problému, ve Windstaru taky.



A jeste dotaz pro Marpaca.Co si mam predstavit pod dodatecnem ukostreni ECU,popr kam tu kostru pripojit,mam totiz take MagicII a koukam,ze blbnuti tohohle systemu neni az tak ojedinele.Ja prave resim to ze pri motoru pod zatezi (rozjezd,kopec) nebo pri jizde ustalenou rychlosti vyssi nez 90 km-h me dost casto zacne auto cukat jako by dochazel plyn,nebo nepalil jeden valec a pokazde,kdyz v ten moment pustim nohu z plynu a treba i sekundu brzdim motorem a pak zas na plyn slapnu,tak zase je vse ok,bud jen na par metru,nebo i na dyl,dle toho jak se zrejme ridici jednotka plynu rozhodne.A dela mi to jen na lpg na benzin ne,takze jsem podezrival,bud ty civky,nebo podtlakovo-pretlakovy snimac lpg,popr. snimac polohy skrtici klapky plynu....

Autor:  marpac [ úte 06. bře 2012 14:47:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání 16V motoru - cívky

Snímač to nebude, ten není do ECU Magic vůbec zapojen a na benal ti to nedělá. Mě prostě pod plynem auto na LPG škubalo, jako vynechávalo. Hlavně pod cca 2300ot. Na benal ne. Pak už to začlo dělat i trochu na benal. Ukostření jednotky nepomůže, už jsem to zkoušel. Pasuju to na ty cívky a kabely k těm dvěma svíčkám. Jinak Magic je sám o sobě OK, po nějakém čase, cca 60tis km nám u dvou reduktorů začal prosakovat LPG do chlazení. Je potřeba po cca 50tis vyměnit těsnění uvnitř reduktoru, bráchovi odešlo takhle těsnění pod hlavou, jak tam byl plyn v chlazení a celohliníkový blok se přehřál :-( Většinou to LPG smrdí dost v baňce na chladící medium.

Autor:  G.Cowlley [ úte 06. bře 2012 21:00:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání 16V motoru - cívky

martax máš bud neměněný filtry nebo špatně nastavenou jednotku, trysky, nebo vstřikovače...

Autor:  marpac [ stř 07. bře 2012 9:13:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání 16V motoru - cívky

predpokladam, ze nastaveni ma ok. Ja s tim blbnul pul roku, furt ladil, nastavoval,vzdy to pomohlo na chvili,nez se pcm prizpusobi.

Autor:  Martax [ stř 07. bře 2012 13:06:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání 16V motoru - cívky

Jo na filtry jsem taky myslel,ale byl jsem s tim pred pul rokem primo v servisun HL Propan,a tam rikali,ze filtry jsou dobry,menili me 3 vstrikovace a tu podtlakovou jednotku,ale davali to repasovany a zrejme blbe zapojili ty podtlaky zpatky,protoze kdyz jsem vyjel ze servisu,tak se me to hned hodilo do toho nouzaku a kdyz jsem tam zajel zpet a koukal mu pres rameno videl jsem jak prohazuje ty hadicky(plyn a podtlak) a pak uz to bylo dobry (cca mesic) tak jsem si rikal,jestli se to nemohlo nacnout kdyz ten spinac byl repas a zapojil pretlak do podtlaku a az potom to dal spravne.Nevim jak moc citlivy jsou ty spinace vevnitr,neb je to nerozebiratelny... Spis bych to asi potreboval vyzkouset s nejakym dobrym spinacem,jestli to prestane delat,protoze kupovat novy za 2,500,- a pak by to tim nebylo se mi zrovna moc nechce....

Autor:  LPG [ stř 07. bře 2012 18:58:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání 16V motoru - cívky

To je vždycky nejlepší zajet do pořádnýho servisu - přímo HL Propan :lol:
tam jsou machři, ty maximálně prohodí hadičky :mrgreen:

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/