Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je ned 28. dub 2024 0:44:29

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 8 příspěvků ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 08. srp 2013 22:05:32 
Offline

Registrován: stř 27. bře 2013 23:53:35
Příspěvky: 4
bydliště: Kladno
Bydliště: Kladno
Zdravím pánove,
vždycky mně auto startovalo na "cvrnk". Najednou přestalo. Musím 3x tuze dlouze startovat než motor neochotně naskočí. Žhavení jsem kontroloval, všechny svíčky perfektní. Palivový filtr jsem vyměnil; system odvzdušnil. Vratný hadičky nafty ze vstřiků včetně poslední záslepky dal nové. Vstřiky nechal zkontrolovat v odborné dílně; vsechny ok včetně řídícího. Z čerpadla vymontoval zpětný ventil, vyčistil. Už prostě nevím...motor se chová, jako kdyby byla spadlá nafta nebo zavzdušněné potrubí.
Krátce předtím předcházela generálka všech hlav a chlad. systému. Jediné co jsem změnil, je to, že předtím byl řídící vstřik na 2. válci a já ho dal nyní dle orig. manuálu na 1. válec. A zaslepil AGR, protože na ten bordel v sání se nedalo koukat.
Když pak motor naskočí, jde perfektně, bez zaváhání, kolísání atp. Výkon taktéž ok.
Co mě mate je skutečnost, že načerpání nafty manuální pumpičkou vůbec startu nepomůže. A když ji pořádně natlakuju, tak nafta prosakuje kolem toho knoflíku. Jakoby skrz membránu. To může?
Taky jsem zkoušel startovat s otevřeným uzávěrem nádrže; kvůli evtl. KO odvzdušnovacímu ventilku v uzávěru. Žádný rozdíl.

Uvítám jakýkoli nápad, protože v tomhle stavu auto v zimě prostě nenastartuju.
Díky moc za pomoc.

_________________
Ford Scorpio II 2.5 TDi CLX s GHIA doplňky, r.v. 1995, 85kW, zelená metalíza
Ford Fiesta 1.3i MK4, r.v. 1996, 44kW, modrá metalíza
Ex: Ford Sierra 2.0 DOHC Hatchback, r.v. 1992, 88kW, červená
Ex: Ford Sierra 2.0 SOHC Hatchback, r.v. 1984, 74kW, modrá pastel


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob 10. srp 2013 20:21:05 
Offline

Registrován: sob 28. dub 2012 10:50:49
Příspěvky: 40
bydliště: Praha
Bydliště: Praha
Koukám, že je tu na fóru prázdninový provoz :-D
Kdybych věděl tak bych poradil, ale zatim mám škorpíka chvilku a do motoru jsem moc nelezl (startuje na cvrnk jak píšeš). Překvapuje mě, že po generálce je takovýto problém. (Chci taky do budoucna udělat menší generálku) Doufám, že po velzení do motoru nebudu mít podobný problém. Řídící vstřik má být opravdu ten první (mám tedy verzi 85kW). Pokud pumpuju ruční pumpičkou naftu tak mě neprosakuje nafta. Kdyby jsi něco zjistil tak dej vědět. U auta kde v jeho největší "slávě" nebyl internet je pak těžké něco dohledávat.
PS. EGR mám taky zaslepený a už jezdim cca 15 000Km a žádný problém.

_________________
Ford Scorpio II 2,5TD (85kW) GLX sedan 1996


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob 10. srp 2013 23:42:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:04:22
Příspěvky: 1343
bydliště: Lysá nad Labem
Bydliště: Lysá nad Labem
Myslím si, že víc než prázdninový provoz, to bude způsobeno tím, že drtivá většina má benzíňáky a kdyby si Bláže do sbírky ke svým asi pěti Scorpiím nepřikoupil nedávno jedno naftové, tak už bysme ani nevěděli jak vypadají :mrgreen:

_________________
Ford Scorpio 2,3i 1998 Ghia,automat,sedan
ex Ford Scorpio 2,3i 1998,sedan-po 4,5roce bezproblémového ježdění je z něj dárce orgánů
ex Ford Scorpio 2,0i 1991,sedan 8 let(244tis.km) pohodlného ježdění bez problémů
ex Ford Sierra 1,8TD 1991 (moje noční můra)
ex Ford Sierra 2,3D 1989 po ujetí 320tis.km chrochtala úplně stejně-DRŽÁK
ex Trabant 601 Limuzína 1968 (s ním jsem 25let vyrůstal)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 12. srp 2013 12:35:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1902
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
Tak s TDíííííííííí mám letité zkušenosti.
U tohoto auta jsem si po přivezení do česka nechal od Henryho vyměnit všechny přepadové hadičky, u čerpadláře seřídit a utěsnit čerpadlo a protože stále špatně startovalo tak gumovou jednosměrnou pumpičku. Celý zásah vyšel kolem 2,5 tisíce a chytá na otočení klíčku.
Pokud vím tak řídící vstřik je na 1 válci. Pokud jsi ho měl na druhém a fungovalo to vrátil bych ho zpět. Možná by to chtělo seřídit čerpadlo. Tam je tolik možností, že už se držím Maxovi rady když VM Motori funguje nesahat a jezdit.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.
12.EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10.EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 12. srp 2013 17:43:49 
Offline

Registrován: pát 29. led 2010 11:25:59
Příspěvky: 63
bydliště: Měnín
mě toto dělal klaun 92kw ale jen někdy pak pod hrozbou rozebrání opět startuje na brnk,dodnes to nechápu,čerpadlo sem neseřizoval,jen vyměnil přepad. hadice a zkontroloval vstřiky-byly OK jinak auto jede jak drak,no uvidíme v zimě ale nevím jestli má na to startování vliv jehla na čerpadle. mám ještě scorpio mk1 2.5td 68kw-ten starší typ motoru ale to je jiné kafe.

_________________
CHrysler grand voyager 02 3.3 LX V6
Ford Sierra 5-dvéř 2.0 EFI pinto ,bílá kráska
Ford Scorpio 91 2.5 td 68kw sedan modrý
Ford Scorpio 87 pětidvéř GHIA 2.0 EFI
EX:Scorpio 98 2.5TD combi
EX:scorpio 2.9 mezityp sedan
EX:Scorpio mezityp,sedan 2.9 4x4
EX:Scorpio 2x MK1 pětidvěř 2.8 automat
EX:FScorpio MK1 sedan DOHC
Škoda 1100mb De Luxe 1968, účastník srazů a jízd pravidelnosti


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 12. srp 2013 22:53:30 
Offline

Registrován: stř 27. bře 2013 23:53:35
Příspěvky: 4
bydliště: Kladno
Bydliště: Kladno
Nějak jsem došel k závěru, mám tušení, že asi praskla ta membrána v té ruční pumpičce. Já jsem ji totiž roky nepoužil. Jen teď, po té generálce, jsem ji použil, abych dočerpal naftu do prázdného vysokotlakého vedení. A jestli byla zpuchřelá...Proto teď sákne po natlakování nafta kolem toho knoflíku. Asi si tamtudy čerpadlo přisává při startování vzduch.
Problém ovšem je ji sehnat. Ve Fordu ji samozřejmě nemají; už ani jako celek s paliv. filtrem (stálo to prý 7tis). :roll: Nemůžu ji nikde objevit ani jako druhovýrobu. Nevíte někdo, jestli Mondeo 1,8TD mělo ten filtr resp. tu membránu stejnou. Na Mondeo se ten filtr s membránou koupit dá.
Dík.

_________________
Ford Scorpio II 2.5 TDi CLX s GHIA doplňky, r.v. 1995, 85kW, zelená metalíza
Ford Fiesta 1.3i MK4, r.v. 1996, 44kW, modrá metalíza
Ex: Ford Sierra 2.0 DOHC Hatchback, r.v. 1992, 88kW, červená
Ex: Ford Sierra 2.0 SOHC Hatchback, r.v. 1984, 74kW, modrá pastel


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte 13. srp 2013 7:37:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1902
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
Proč si mysliš, že tam mam tu pumpičku? Ze stejneho duvodu a mam klid. V Kelly za cca 500,-Kč

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.
12.EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10.EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned 08. zář 2013 23:17:38 
Offline

Registrován: stř 27. bře 2013 23:53:35
Příspěvky: 4
bydliště: Kladno
Bydliště: Kladno
Tak vyřešeno; omlouvám se za opožděnou odpověd; dlouho jsme čekal na zboží a taky trochu testoval.
Předtucha se potvrdila; po rozebrání té ruční podávácí membránové pumpičky se mně ta membrána rozpadla stářím doslova v ruce; proto po natlakovaní už sákla.
Dlouho mně trvalo, než jsem zjistil, z čeho jiného pasuje na Škopka. Vyloženě na Škorpio jsem ji totiž nemohl nikde sehnat. Je ale, jak jsem si ověřil, totožná s pumpičkou na Ford Escort 1.8TD. Je to kopie originál Lucasu. Sehnal jsem ji na ebay v GB za 15Euro včetně poštovného!!! ;) Kdybych si byl předtím 100% jist, koupil bych si rovnou dvě. Kdyby někdo potřeboval do budoucna, tak uvádím ještě kontakt na prodejce.
Fa. ACEPARTS; Ford Escort 1.8TD [93 to 95] Diesel Primer Pump
A výsledek. Už zase chytá na škrtnutí. Tak to má být. ;)

PS. Ortodoxní Fordista by samozřejmě mohl tu druhovýrobní pumpu rozebrat; vyndat membránu včetně zpětných ventilků a dát to všechno zpátky do původní orig. Lucas pumpy. :) Vzhledem k identickému tvaru a velmi slušnému povrchu odlitku včetně obrobených závitů jsem to nedělal.

_________________
Ford Scorpio II 2.5 TDi CLX s GHIA doplňky, r.v. 1995, 85kW, zelená metalíza
Ford Fiesta 1.3i MK4, r.v. 1996, 44kW, modrá metalíza
Ex: Ford Sierra 2.0 DOHC Hatchback, r.v. 1992, 88kW, červená
Ex: Ford Sierra 2.0 SOHC Hatchback, r.v. 1984, 74kW, modrá pastel


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 8 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 194 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz