sorry maco-lv, ale mě už začínáš připadat jako tatar. Člověk ti něco vysvětlí a ty to ani nejseš schopen tak udělat.
Klakson za baterií je součástí alarmu. Ten klakson troubí, když nastane pokus o vniknutí do auta v případě, že je dvojitě uzamknuté. Stejně tak zadní boční okna u kufru jsou jištěné alarmem. Zamkni auto dvojitě, potom jedno okno rozbij a uvidíš.
Pokud chceš auto zavřít tzv. double-lock, otočím klíčem ve dveřích na odemčeno a hned na zamčeno. Nemusíš klíč držet v žádné poloze. Stejně se ti auto dvojitě uzamkne, když přijdeš k zamčenému autu, klíčem ho odemčeš a hned zamčeš. Při zamčení na dvojitý zámek ti zavrčí motorky centrálu při sklápění klik + ještě na krátko podruhé - to je právě to druhé zamčení - potom už zevnitř klikou neotevřeš. Při dvojitém zamknutí by měly dvakrát bliknout blinkry. Mě u kombíka dvakrát nebliknou, což je asi způsobeno tím, že mi chybí čidlo pro kapotu. Tzn. ani se mi neaktivuje alarm. Pokud zamkneš auto dvojitě, aktivuje se ti alarm. Měla by začít blikat dioda na palubovce. Můžeš si ho vyzkoušet třeba tak, že před tím, než zamkneš odjistíš kapotu, ale necháš ji položenou, aby bylo stisknuté čidlo. Když potom kapotu zvedněš, začne to troubit tím klaksonem za baterií. Stejně tak by to mělo troubit, když se zamkneš v autě na dvojitý zámek a potom vezmeš zevnitř za kliku. A tak podobně.
Jak už bylo řečeno, dvojitý zámek se aktivuje taky tím, že dvakrát za sebou v krátkém čase zmáčkneš tlačítko zamčít na dálkovém ovladači. Pokud ovšem máš originální dálkový ovladač. A je jedno, jestli je auto odemčené nebo zamčené.
Pokud ti to ani tak nefunguje, budeš mít v autě nějakej bordel. Buď už tam někdo něco bastlil, nebo máš vyměněnou řídící jedotku centrálu, nebo něco vadného. Zkusi ji vyndat, vyfotit a dej ji na fórum. A hned bude jasné, jestli má double-lock nebo ne.
_________________ Ford Scorpio 2,3 16V Ghia, r.v. 98, sedan, manuál, el. sedadla s pamětí (černá kůže), digiklima, tempomat, DGI LPG.
|