Zdravím všechny,
Nějak jsem to bez sedanu nemohl vydržet, Windstar je super, ale do Prahy dost nepraktické a tak zatím co Windstar bude odpočívat a čekat na delší trasu s rodinou, do Prahy jsem koupil Mondeo MKIII 2.0i. Je to sedan, bez koroze, trochu dostal ťukanec zpředu i zezadu, ale jen málo, ani se neměnil nárazník, jinak je stav dobrý, udělaná celá spojka v létě, brzdy čepy.
Je to zinek, nikde to nerezne, ale to není důvod, proč píšu sem,
nevíte někdo, jak se správně odvzdušní spojka? Koupil jsem to s vadou na spojce, sada je sice nová včetně přítlačáku, ale spojka jde naprázdno. V nádobce brzd. kapošky je podstav, předpokládám, že to někde teče, počítám s tím, že to rozhodím a zkontroluju hydraulické ložisko spojky. Ale před tím jsem to chtěl pořádně odvzdušnit a mrknout, kde to teče. Bere se to zespod nahoru, čili do spojky pustím odvzdušňovákem kapalinu pod mírným tlakem a nahoře to vybublá, nebo jako u brzd, šlápni/povol?
Díky za info, ještě by mne zajímalo, jestli se vyndavá převodovka spodem a motor zůstane, nebo je to lepší vrchem, čili motor ven a převodovku nechat? Jsem pro to jít na to spodem. U Windstara nakonec výměna převodovky spodem 7h ve dvou lidech pohodové prácičky ...
_________________ now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002 Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997 Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997 Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991 Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990 EX Ford Scorpio 2.0i 1985 EX Ford Sierra 2.0i 1987 EX Wartburg 353 1979
|