Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je čtv 28. bře 2024 12:19:42

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 17 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vodikovy generator na fsII 2.5td
PříspěvekNapsal: pát 31. led 2014 16:52:42 
Offline

Registrován: sob 08. čer 2013 18:07:33
Příspěvky: 195
bydliště: Slovensko,Levice
zdravim mam moznost zakupit od kolegu vodikovy generator ma stim na nafte niekto skusenosti na nasavani sa pripaja taka kratsia rurka slo by to napojit cez T prepojku a turbo nebude problem? znizuje to spotrebu dobre u naftakov. za info dakujem


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: vodikovy generator na fsII 2.5td
PříspěvekNapsal: pát 31. led 2014 18:45:24 
Offline

Registrován: sob 19. úno 2011 21:13:50
Příspěvky: 666
bydliště: Bublava 630 Sokolov
Bydliště: Bublava 630 okr.Sokolov
Nic zlého proti,ale ty by ses měl nechat zaměstnat u forda ve vývoji.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: vodikovy generator na fsII 2.5td
PříspěvekNapsal: pát 31. led 2014 19:41:56 
Offline

Registrován: sob 08. čer 2013 18:07:33
Příspěvky: 195
bydliště: Slovensko,Levice
a to uz preco :lol: ved uz je to vyvinute . Ale mam taky pocit že o com pišem nemaš ani páru či?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: vodikovy generator na fsII 2.5td
PříspěvekNapsal: pát 31. led 2014 21:25:45 
Offline

Registrován: pon 25. led 2010 7:04:42
Příspěvky: 91
bydliště: Liberec
Tak sem treba dej nejakej odkazt aby sme poznali teh HI.TECH....


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: vodikovy generator na fsII 2.5td
PříspěvekNapsal: pát 31. led 2014 21:30:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 21:21:33
Příspěvky: 162
bydliště: Šaľa - Slovensko
Bydliště: Šaľa - Slovensko
Len si to namontuj a budes jazdit skoro zadarmo :twisted: . Uz tri take motory co na to jazdili a dojazdili som opravoval. Jedno ci benzin alebo diesel, spocitam to po oprave a potom mi povies co si usetril :roll: . Sedla ventilov skorodovane, spalovaci priestor vypadany tak ze prebrus hlavy vydal len taktak aby tesnenie malo kde sediet. Vstrekovace po namontovani do diagnostiky prasia ako chcu a ich otvory po precisteny ultrazvukom a kontrolou pod mikroskopom vypadane - pre diesel vymena spicky + nastavenie, pri benzine novy vstrek. Mozem este dalej pisat.
V prvom rade kazda zmes paliva a vzduchu ma urcitu rychlost horenia, ktora je zadefinovana v mapach riadiacej jednotky motora. Ak teda zmenim palivo, musim zmenit aj hodnoty v jednotke inak to bude mat nasledky na motore. Profesionalny system ma vlastnu jednotku, ktora preratava vstupny impulz z povodnej jednotky a upravuje hu o hodnotu urcenu softom v pridavnej jednotke napr. lpg, etanol a pod. Tym padom povodna jednotka ani netusi ze motor bezi na ine palivo a teda neni viac namahany ;) .
Takze len dotoho, nech mame mi mechanici viac prace a plnsie vrecka :lol: :lol: :lol: .
ps. aj nemci v druhej svetovej vstrekovali vodu do sania v stihackach co je skoro obdobny system a ten vodikovy zazrak, ale tie stroje boli ratane na kratku zivotnost. Ked uz, tak 100% vodika + vzduch, to je palivo o niecom inom. Ale ked sa len zle nan pozres bumm.

_________________
Jeep Commander Overland V6 3,0crd chip 250hp/550NM
Fiat Panda Alessi 1,2 44kw Duallogic, Italy luxury limited edition
Scorpio kombi 94 Cosworth V6 manual / automat GHIA EXECUTIVE znovuzrodený 2/2008 EX
Focus II kombi 06 1,8TDCI EX


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: vodikovy generator na fsII 2.5td
PříspěvekNapsal: pát 31. led 2014 21:42:34 
Offline

Registrován: pon 25. led 2010 7:04:42
Příspěvky: 91
bydliště: Liberec
Tak nejak sem to myslel... s tim zazrakem.... a jeste se da poridit NoS ten taky pouzivali na Focke Wulfech


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: vodikovy generator na fsII 2.5td
PříspěvekNapsal: pát 31. led 2014 22:04:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 21:21:33
Příspěvky: 162
bydliště: Šaľa - Slovensko
Bydliště: Šaľa - Slovensko
Mal som v skode 120, keby mohli hrabu aj predne kolesa :D . Dva piesty sa mi podakovali s dierou ako palec a vyfuk bol zvnutra potiahnuty hlinikom :oops: . Za mladi sa robili aj take divociny, ale mam tu este plnu 20kg flasu s NoS v tekutom stave 100% medicialny - par motorov by dala este dole :mrgreen: . Ak chce niekto vyskusat silu rajskeho plynu...

_________________
Jeep Commander Overland V6 3,0crd chip 250hp/550NM
Fiat Panda Alessi 1,2 44kw Duallogic, Italy luxury limited edition
Scorpio kombi 94 Cosworth V6 manual / automat GHIA EXECUTIVE znovuzrodený 2/2008 EX
Focus II kombi 06 1,8TDCI EX


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: vodikovy generator na fsII 2.5td
PříspěvekNapsal: sob 01. úno 2014 0:38:08 
Offline

Registrován: sob 19. úno 2011 21:13:50
Příspěvky: 666
bydliště: Bublava 630 Sokolov
Bydliště: Bublava 630 okr.Sokolov
Maco -lv tebe neznám,ale asi nebudu sám.
Maxa,ale znám,on je odborník.Jestli ale tvé teorie jsou správné,tak je určitě někdo rád využije. :idea:
Nezlob se ale na mě ;)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: vodikovy generator na fsII 2.5td
PříspěvekNapsal: sob 01. úno 2014 13:54:02 
Offline

Registrován: sob 08. čer 2013 18:07:33
Příspěvky: 195
bydliště: Slovensko,Levice
ok to som potreboval vediet a ani to nebolelo som potreboval vediet skusenosti ci ano alebo nie to asi menej ublizi Fritovaci olej alebo Transformatorovy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: vodikovy generator na fsII 2.5td
PříspěvekNapsal: sob 01. úno 2014 16:17:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:04:22
Příspěvky: 1343
bydliště: Lysá nad Labem
Bydliště: Lysá nad Labem
To je vymýšlení samých úspor na palivu v autě a přitom mi připadá, že dnešní ježdění autem je mnohem levnější než před čtvrt stoletím.

_________________
Ford Scorpio 2,3i 1998 Ghia,automat,sedan
ex Ford Scorpio 2,3i 1998,sedan-po 4,5roce bezproblémového ježdění je z něj dárce orgánů
ex Ford Scorpio 2,0i 1991,sedan 8 let(244tis.km) pohodlného ježdění bez problémů
ex Ford Sierra 1,8TD 1991 (moje noční můra)
ex Ford Sierra 2,3D 1989 po ujetí 320tis.km chrochtala úplně stejně-DRŽÁK
ex Trabant 601 Limuzína 1968 (s ním jsem 25let vyrůstal)


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 17 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz