
Zdravím. Asi cca před měsícem a půl se objevila krásná závada. Po třech dnech stání škorpík úplně vysál baterku a při připojení náhradní, svítila komplet přístrojovka ( bez klíčků

). postupem času začal houkat alarm až jsem nakonec postoupil do stavu že auto ani nenastartuje

. Obě pojistkovnice jsem vyčistil (na řidičově straně byla jak nová) a když nepomohlo ani to, tak jsem je vyměnil za jiné od
J.R. Kabeláž je taky dobrá. Dokonce jsem odpojil LPG a kabel uvedl do orig. stavu. Včera se pro jistotu budíky nespouštely vůbec a nešlo nastartovat... auto se chovalo jako s KO. baterkou. Dnes jsem přišel na to že start a budíky nešli proto, že byly zapnuté stěrače (páčka na horní poloze).

Todle zjištění mě již úplně dostává mimo mísu a někam mezi
nebem a
fordem 
. Neměl někdo někdy podobný problém ? Někdo nějakou radu ? Začínám být bez povozeníčka docela zoufalej. Napadá mě už jen nějaké relé v palubce ale jinak je moje kapacita vyčerpána

Ps.: píšu ze starého profilu zaboha nemohu sehnat heslo od svého
Lukáš R. Takže auto FS II 2.0 16v