Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je čtv 28. bře 2024 16:26:44

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 11 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna zámku zapalování
PříspěvekNapsal: pon 07. říj 2013 21:14:42 
Offline

Registrován: ned 07. úno 2010 23:12:40
Příspěvky: 259
bydliště: Třebíč
Chci vyměnit zámek zapalování, tzn. budu mít jiný klíč s jiným imobilizérem. Dá se nějak přeprogramovat imo aby mi auto startovalo?

Nebo je třeba vyměnit nějaký modul? Ten pats u volantu, nebo ještě něco jiného?

Díky za každou radu!

_________________
Ford Scorpio 2,3 16V Ghia, r.v. 98, sedan, manuál, el. sedadla s pamětí (černá kůže), digiklima, tempomat, DGI LPG.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výměna zámku zapalování
PříspěvekNapsal: úte 08. říj 2013 10:49:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. bře 2011 15:24:32
Příspěvky: 212
bydliště: Nový Jičín
Neměl by jsi nic programovat. měníš pouze spínací skřínku.

_________________
Mé auto ZATÍM > http://www.fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=6&t=846
Druhé auto > BMW 535d > diagnostika + kódovaní > klidně napište zprávu.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výměna zámku zapalování
PříspěvekNapsal: úte 08. říj 2013 10:51:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. bře 2011 15:24:32
Příspěvky: 212
bydliště: Nový Jičín
Pokud budeš dávat druhý klíč. tak na klíči je nahoře je červené plastové to je ten imobilizer. Nebo musíš mít náhradní červeny klíč.

_________________
Mé auto ZATÍM > http://www.fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=6&t=846
Druhé auto > BMW 535d > diagnostika + kódovaní > klidně napište zprávu.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výměna zámku zapalování
PříspěvekNapsal: úte 08. říj 2013 19:30:33 
Offline

Registrován: ned 07. úno 2010 23:12:40
Příspěvky: 259
bydliště: Třebíč
Zkusím si s tím poradit a dám vědět, jak jsem dopadl.

_________________
Ford Scorpio 2,3 16V Ghia, r.v. 98, sedan, manuál, el. sedadla s pamětí (černá kůže), digiklima, tempomat, DGI LPG.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výměna zámku zapalování
PříspěvekNapsal: stř 09. říj 2013 15:32:58 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Opatrně se to dá přendat z klíče na klíč. Vyloupneš čepičku na klíči a pod ní je skleněná trubička s transponderem. Jinak mohu doporučit v praze ve Strašnicích je zámková pohotovost a maj cajky na nahrávání immo. Windstara mi zmákli za pár minut, u Fordu si po celé republice nevěděli rady :-)

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výměna zámku zapalování
PříspěvekNapsal: čtv 10. říj 2013 7:34:45 
Offline

Registrován: sob 23. led 2010 18:09:14
Příspěvky: 1876
bydliště: Dubicko
Bydliště: Bohuslavice
marpac, kolik vyšlo nahrátí?

_________________
Nikam to není daleko...Scorpiem


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výměna zámku zapalování
PříspěvekNapsal: čtv 10. říj 2013 7:38:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1901
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
Mě v Brně v klíčové službě naprogramování i s novým klíčem 1.300,- se slevou . Jinak 1.500,-

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.
12.EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10.EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výměna zámku zapalování
PříspěvekNapsal: úte 22. říj 2013 6:05:15 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
800. klic jsem mel od Forda.

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výměna zámku zapalování
PříspěvekNapsal: ned 01. pro 2013 19:12:49 
Offline

Registrován: ned 07. úno 2010 23:12:40
Příspěvky: 259
bydliště: Třebíč
Vyndal jsem řídící jednotku z 2,3 rok 96 a dal ji do 2,3 rok 98. Člověk by řekl, že to bude fungovat, ale nenastartuji. PATS hází chybový kód 1:3 - klíč nebyl přečten. Tzn. jakoby nefungovala komunikace mezi čtečkou u volantu a pats modulem v řídící jednotce. Může to být tím, že 98 má tu čtečku trochu jinou? Má konektor přímo na čtečce a 96 má konektor až na káblu dole pod volantem. Že by tam bylo jiné zapojení?

_________________
Ford Scorpio 2,3 16V Ghia, r.v. 98, sedan, manuál, el. sedadla s pamětí (černá kůže), digiklima, tempomat, DGI LPG.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výměna zámku zapalování
PříspěvekNapsal: úte 26. kvě 2015 20:43:16 
Offline

Registrován: ned 07. úno 2010 23:12:40
Příspěvky: 259
bydliště: Třebíč
Tak jsem si nějak vzpomněl, že jsem opomenul napsat, jak jsem dopadl :-)

Šlo o to, že jsem potřeboval nejenom vyměnit zámky, ale přidělat alespoň ještě jeden klíč, protože jsem měl jenom jeden s čipem.

Variant bylo několik.
Nechat si vybrousit klíč a nechat naklonovat neoriginální čip (nejčastější varianta).
Sehnat řídící jednotku i s klíči.
Nechat si vybrousit klíč, použít originál čip z nějakého starého klíče a nechat naprogramovat do řj.

Vyhrála poslední varianta. Podařilo se mi nechat naprogramovat rovnou master key za šest kileček a teď si můžu přidávat klíče sám.

_________________
Ford Scorpio 2,3 16V Ghia, r.v. 98, sedan, manuál, el. sedadla s pamětí (černá kůže), digiklima, tempomat, DGI LPG.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 11 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz