Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je pát 29. bře 2024 3:39:12

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 13 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor nejde nastartovat - 2,9i 24v BOB
PříspěvekNapsal: sob 12. pro 2015 16:01:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 01. čer 2010 11:13:40
Příspěvky: 81
bydliště: Brno
Bohužel pešek po opravě praskle hadice chlazení pokračuje dál :( . Při této příhodě mi vychrstalo cca 8l antifrizu ven na motor a všude kolem, většina se vypařila mohutným oblakem. Ale Škopek v poho po výměně hadice a doplnění kapaliny jel .
Cca po ujetí 15km mi vsak chcipl motor, do te chvíle žádné naznaky čehokoliv (neškubal, řadil vpoho), prostě nic.
Startér točí v pohodě, ale motor ani jediný škytnuti.Prověřil jsem pojistky a relatka co souvisí s během motoru a taky nic, tedy že jsou v pořádku. Svíčky jiskru dávají. Palivo tlak ma, zkoušel jsem to na tom ventilku.
S největší pravděpodobnosi za to ta chladicí kapalina snad muze, ale konektory jsou uvnitr pěkně suché, svazek je od Igiho jako nový, takže snad nějaké svody mezi kabliky by neměly hrozit.
Jediné co nevím jak čeknout jsou vstriky.
Som z toho už kok*t :-( .

_________________
Ford Scorpio '97 Ghia sedan 2,9i 24V6 Cosworth automat
Bylo: Ford Škopek '90 Ghia sedan 2,9i 12V6 manual


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned 13. pro 2015 11:19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1901
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
Možná je to řídící jednotkou na blatníku pod nádržkou chladící kapaliny. Pokud se dělal jen svazek a ne komplet el. v motorovém prostoru tak by to mohlo být. Já jsem u prostřed křižovatky ( na Čárlim co si koupi Jaryn), vždycky ponořil ruku do motorového prostoru zatahal za kabeláž a motor naskočil. Držím palce.

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.
12.EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10.EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned 13. pro 2015 11:57:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 01. čer 2010 11:13:40
Příspěvky: 81
bydliště: Brno
Dekuji.
Toš o teto krabičce jsem nevěděl.
Přesně jak říkáš, připadal jsem si včera jako takové ten říční rybář-co holýma rukama nahmatava naslepo pstruhy pod břehem plným banha a kořenů, akorát v tomto případě to byl šmír a kabliky,hadocky a drátky .

_________________
Ford Scorpio '97 Ghia sedan 2,9i 24V6 Cosworth automat
Bylo: Ford Škopek '90 Ghia sedan 2,9i 12V6 manual


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát 18. pro 2015 20:43:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 01. čer 2010 11:13:40
Příspěvky: 81
bydliště: Brno
Toš když jsem přišel po tydnu k autu, bohužel ho mám v práci kde stoji venku, presto motor nastartoval na brknutí. S radostí jsem vyskočil z auta, zavřel haubnu a při nasednuti zpět do auta motor zhasl. Takže běh cca 20s. Při druhém nastartování už jenom párkrát škytl a pri dalších pokusech už bez jediného zážehu.
Potom mě kolega odtahl do haly, kde jsem započal vysoušení prostoru na leve strane. Podíval na EDIS, vyzkoušel obě zapůjčené krabičky od Bláži, v te ale problém není. Páč nachvili to občas naskočilo na všechny tři (původní i Blážovy).
Když jsem oddělal bužírku z kabliku který vede ke krabičce, tak jsemse zhrozil a zároveň zaradoval, ze zakopané pes je odhalen. Zaizoloval jsem tři draty , který měly polamanou izolaci(jsou vedený v samostatné odstinene buzirce). Nechápačka, že zrovna jenom tyto tri měly izolaci v hajzlu a přitom by měly mít lepší kryti než ten zbytek, co je jen omotany černou páskou. Pohybal jsem se svazkem, aby vyběhl nějaké ten zasekle skritek.
Ale nejdéle me běžel motor tech dvacet třicet vteřin, pak vždy zalapal po dechu a chcip, i kdyz jsem ho držel pod plynem. Další pokus o start po té už jen motor párkrát škytl a chcip. Jednou držel volnobeh sám, ale v dalších případech jsem musel držet nohu na plynu, aby nezhasl.
Fakt to dělá ten pitomé svazek(já vim Igore, že na to sázíš vše ) ? :roll: :( .


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Ford Scorpio '97 Ghia sedan 2,9i 24V6 Cosworth automat
Bylo: Ford Škopek '90 Ghia sedan 2,9i 12V6 manual


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát 18. pro 2015 21:22:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 01. čer 2010 11:13:40
Příspěvky: 81
bydliště: Brno
... jo, ještě, co je toto za udelatko? Něco na něm chybí .
Nachází se před expanzkou dole na blatníků za reflektorem .


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Ford Scorpio '97 Ghia sedan 2,9i 24V6 Cosworth automat
Bylo: Ford Škopek '90 Ghia sedan 2,9i 12V6 manual


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned 10. led 2016 22:22:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:36:48
Příspěvky: 1438
bydliště: Praha
Bydliště: Praha 8
nejede ti čerpadlo, koukni do kufru na ten červenej čudl v zadní příčce, nárazová pojistka se to jmenuje :-)

_________________

Ford Scorpio´95 combi-Ghia-2,9i-V6-modré-automat-tempomat-samosvor-dual klima-winter packet, RECARO ta mrdka furt nejede
Ford Scorpio´94 Cosworth-sedan-2,9i 24V, Executive

ex Ford Scorpio´98 combi-Ghia-2,3i-16V-zelené-automat-tempomat-ASR-dual klima-winter packet I a II
ex Ford Scorpio´93 sedan-2,9i-V6-vínové-automat-winter packet-samosvor-béžová kožka
ex Ford Scorpio´93-2,9i-V6-šedé-automat-winter packet-samosvor-kůže-klima-podvozek a brzdy Cosworth
ex Ford Scorpio´93-2,0i-DOHC-combi-topas-zlatá metla-klima-2x airbag-přestavba na manuál
ex Ford Scorpio´88-2,9i-V6-hb-bílé-automat
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-combi-automat-servo- od 65.000 km
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-stříbrná-sedan
ex Sierra´88 2,0i CL-OHC-combi bílá
ex Sierra´87 2,0i CLX-OHC-combi bílá
ex Sierra´83-1,6 GL-OHC-hb-tmavě hnědá-inerier béžový mikroplyš Merkur xr4Ti
ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-červená
ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-zlatá metla-ruční sytič!
ex Š120 + Š105 na díly


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned 10. led 2016 22:33:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 01. čer 2010 11:13:40
Příspěvky: 81
bydliště: Brno
Čerpadlo jede vpoho. Červený "tlačítko" jsem čekoval mezi prvními adepty.

Jako horkýho kandidáta (samože nevyjímaje boční kabelovej svazek) na zakopanýho psa se ještě jeví cívkovej blok, které je na rozích popraskané. Ale bohužel zatím jsem nemohl vyzkoušet jinej(zdravej).

_________________
Ford Scorpio '97 Ghia sedan 2,9i 24V6 Cosworth automat
Bylo: Ford Škopek '90 Ghia sedan 2,9i 12V6 manual


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned 10. led 2016 23:24:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:36:48
Příspěvky: 1438
bydliště: Praha
Bydliště: Praha 8
OK, přestane to dodávat palivo nebo přestane to dávat jiskru? Mě to přijde jako malej plnící tlak, přesně takhle se mě chovala jedna sierra. Čerpadlo bylo v háji a dávalo málo.

_________________

Ford Scorpio´95 combi-Ghia-2,9i-V6-modré-automat-tempomat-samosvor-dual klima-winter packet, RECARO ta mrdka furt nejede
Ford Scorpio´94 Cosworth-sedan-2,9i 24V, Executive

ex Ford Scorpio´98 combi-Ghia-2,3i-16V-zelené-automat-tempomat-ASR-dual klima-winter packet I a II
ex Ford Scorpio´93 sedan-2,9i-V6-vínové-automat-winter packet-samosvor-béžová kožka
ex Ford Scorpio´93-2,9i-V6-šedé-automat-winter packet-samosvor-kůže-klima-podvozek a brzdy Cosworth
ex Ford Scorpio´93-2,0i-DOHC-combi-topas-zlatá metla-klima-2x airbag-přestavba na manuál
ex Ford Scorpio´88-2,9i-V6-hb-bílé-automat
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-combi-automat-servo- od 65.000 km
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-stříbrná-sedan
ex Sierra´88 2,0i CL-OHC-combi bílá
ex Sierra´87 2,0i CLX-OHC-combi bílá
ex Sierra´83-1,6 GL-OHC-hb-tmavě hnědá-inerier béžový mikroplyš Merkur xr4Ti
ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-červená
ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-zlatá metla-ruční sytič!
ex Š120 + Š105 na díly


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 11. led 2016 17:14:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 01. čer 2010 11:13:40
Příspěvky: 81
bydliště: Brno
Měl jsem vydelany postupne všecky svicky a na všech jiskra byla.
Když jsem rozpojil zpětnou hadicku paliva, tak při běhu čerpadla z ní benzín tekl.
Takže jiskra je, nemusí být třeba dostatečná, jestli to vůbec je možné. A benzin je taky, ale může mít třeba moc vysokej, nebo moc nízkej tlak. Takže záhada.
Ale já to asi určitě nevyzkoumam. Odevzdávám do rukou odborníků. ...po nekonečně dlouhém čekání :lol: má Libor místo v kalendáři.

_________________
Ford Scorpio '97 Ghia sedan 2,9i 24V6 Cosworth automat
Bylo: Ford Škopek '90 Ghia sedan 2,9i 12V6 manual


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned 07. úno 2016 18:28:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 01. čer 2010 11:13:40
Příspěvky: 81
bydliště: Brno
malý update stavu:
Dal se nový cívkový blok (starej byl popraskanej) a trochu se pošteloval volnoběžný ventil. Takže auto bylo zase ok. A odjelo v pondělí z Popůvek do Brna 3x tam a zpět. Pak ve středu z Brna po dálnici do Vyškova v pohodě bez problémů. Ale pak po necelé hodince stání začalo po nastartování chcípat, nějak jsme mu domluvili a z Vyškova se dostali skoro zpět - ... tedy po několika momentech cukání motoru jsme raději sjeli z dálnice na starou (ještě že tak), jsme pak zustali vyset na Žuráni, kde už motor odmítl naskočit uplně :( . ''Parádní'' zážitek pro celou familiu k nezaplacení(Matyáš se ode mne myslím naučil pár sprostých slov), takhle v devět večer na krajnici po tmě :lol: :roll: :( .
Takže opět je kára zpátky u Libora. Snad na to přijde :idea: .

_________________
Ford Scorpio '97 Ghia sedan 2,9i 24V6 Cosworth automat
Bylo: Ford Škopek '90 Ghia sedan 2,9i 12V6 manual


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 13 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz