Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je stř 23. led 2019 18:29:17

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 18 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Budíky 2,3
PříspěvekNapsal: čtv 01. pro 2016 12:37:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:36:48
Příspěvky: 1250
bydliště: Praha
Bydliště: Praha 8
Dobře, auto mám 12 let, ABS nezlobilo ..... V okamžiku, kdy jsem do auta implantoval budíky z auta kde ABS posledních 5 let nefungovalo, moje auto začalo hlásit chybu ABS. Ihned po zapojení a dosažení rychlosti 30km/h, nepomohlo zdechnutí a znovu nastartování, až druhý den jsem odpojil baterku (prvotní montáž probíhala s připojenou baterkou) a od té doby zase žádná chyba ABS .....

PS: můj selský mozek mi říká, že to jistou souvislost mělo ...... :roll:

Trinome, proč, by v paměti budíků nemohl být zápis o chybě, když je tam kontrolka pro tu chybu?

Pepo, údaje o ujetých kilometrech tam taky zůstaly kámošovy, i přes to, že byly odpojené .....

_________________
Ford Scorpio´98 combi-Ghia-2,3i-16V-108kW-zelené-automat-tempomat-ASR-dual klima-winter packet I a II-RECARO
Ford Scorpio´94 Cosworth-sedan-2,9i 24V, Executive ....., H&R ....

ex Ford Scorpio´93 sedan-2,9i-V6-107kW-vínové-automat-winter packet-samosvor-béžová kožka
ex Ford Scorpio´93-2,9i-V6-107kW-šedé-automat-winter packet-samosvor-kůže-klima-podvozek a brzdy Cosworth
ex Ford Scorpio´93-2,0i-DOHC-85kW-combi-topas-zlatá metla-klima-2x airbag-přestavba na manuál
ex Ford Scorpio´88-2,9i-V6-107kW-hb-bílé-automat
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-88kW-combi-15"-automat-servo-65.000 km-nyní u STS
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-85kW-stříbrná-sedan
ex Sierra´88 2,0i CL-74 kW-OHC-combi bílá
ex Sierra´87 2,0i CLX-74 kW-OHC-combi bílá
ex Sierra´83-1,6 GL-55 kW-hb-tmavě hnědá-inerier béžový mikroplyš Merkur xr4Ti
ex Sierra´83-1,6 CL-55 kW-hb-červená
ex Sierra´83-1,6 CL-55 kW-hb-zlatá metla-ruční sytič!
ex Š120 + Š105 na díly


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Budíky 2,3
PříspěvekNapsal: pát 06. led 2017 20:07:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. úno 2010 15:44:36
Příspěvky: 517
bydliště: Brno
Protože kontrolku ABS a ASR neovládá přístrojovka, ale ŘJ ABS.

Ujetá vzdálenost je pochopitelně uložená v budíkách, protože škopky nemaj CAN BUS, přes kterej by si to mohly vyčíst odjinud (třeba z ECU).

_________________
Obrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Budíky 2,3
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2017 21:02:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. led 2010 7:51:55
Příspěvky: 664
bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Budíky - resp. kontrolka ABS je člen celého systému ABS(resp. ŘJ).... odpojím člen z systému (při zapojené baterii) = chyba. Takže nové udíky si vezmou chybu ze stavající ŘJ... chyba dokud neresetnu ŘJ? HoHoHo

_________________
VW Caddy 1.6 TDI 75 kW, rok 2013
Ford S-MAX 2.0 TDCI 103 kW, plasty MS-Desing, rok 2008
ex VW Passat 2.0 TDI 125 kW (chip na 155 kW), exVW Touran 1.9 TDI
ex VW Passat Variant TDÍ - "NO SMOKE, NO FUN" EGR off
ex Scorpio '97, ex Scorpio '92, ex Scorpio '90


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Budíky 2,3
PříspěvekNapsal: pon 09. led 2017 20:47:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:58:48
Příspěvky: 400
bydliště: Praha 9
Bydliště: Praha 9
Ahoj.
Tento problem sem mel u 2.3automat.
Dela to cerpadlo abs . Je to vlhko. kdyz se podivas ze zhora je tam jeden konektor ten pak jde do dolni casti . Ten potrebuje ocistit. Bude to o.k. tato funkce se objevuje az po 30km to zacne komunikovat ridici jednotka s cerpadlem. Dalo mi to velkou namahu a info po int. Nez sem to zjistil. Nejhorsi je nato to pokud to nepomuze musi se nahradit jinym. Pripadne mam dve cele cerpadla ;)

_________________
tel: 734538655 h.buchar@seznam.cz
Ford Scorpio hatchback 2.9i V6, 1986 Merkur
Ford Scorpio 2.9i V6, 1992 ghia sedan
Ford Scorpio 2.3i, 1998 sedan automat ghia
Ford Scorpio coss combi, 1996
Ford Scorpio combi 2.3i GL ,1997
Ford Transit 9 míst, 2004
Ford Transit 9 míst ,2002
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Budíky 2,3
PříspěvekNapsal: pon 09. led 2017 20:51:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:58:48
Příspěvky: 400
bydliště: Praha 9
Bydliště: Praha 9
Jo a pak vymazat chybu v jednotce. To uz diky Jirky M. Muzu vymazat

_________________
tel: 734538655 h.buchar@seznam.cz
Ford Scorpio hatchback 2.9i V6, 1986 Merkur
Ford Scorpio 2.9i V6, 1992 ghia sedan
Ford Scorpio 2.3i, 1998 sedan automat ghia
Ford Scorpio coss combi, 1996
Ford Scorpio combi 2.3i GL ,1997
Ford Transit 9 míst, 2004
Ford Transit 9 míst ,2002
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Budíky 2,3
PříspěvekNapsal: úte 10. led 2017 16:49:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:36:48
Příspěvky: 1250
bydliště: Praha
Bydliště: Praha 8
Tak znova, budíky jsem odpojoval už hodněkrát a nikdy to chybu nehodilo. Asi to byla náhoda, ale fakt kurevská .....

Z toho, co píše Trinom vyplývá, že budíky s tím neměly co dělat, jen se prostě čidlo rozhodlo zazlobit :lol:
18 let nic pak se rozsvítěj a pak zase půl roku nic ....... jedno rozsvícení zrovna po výměně těch budíků.....

Z toho, co píše Demo vyplývá, že budíky s tím nemají co dělat, ta kontrolka ABS je tam úplně samostatně, jen jako žárovička, která o budíkách vlastně ani neví. A tím, že jí odpojím, tak zmátnu ŘJ, a ta odpojí ABS. Jenže je-li to jen dioda, či žárovka, má jen dva drátky a shoří-li při zapnuté baterce, je to jako bych jí odpojil. A vypne se ABS? Asi ne, takže to není jen kontrolka ......

Schéma nemám, nevím jde-li do budíků bez klíčků v pozici II nějaká šťáva a zda se tedy případná chyba ABS již detekovaná nemá zobrazit ihned, takže se s vámi hádat nebudu .... ale zatím trvám na svém.

_________________
Ford Scorpio´98 combi-Ghia-2,3i-16V-108kW-zelené-automat-tempomat-ASR-dual klima-winter packet I a II-RECARO
Ford Scorpio´94 Cosworth-sedan-2,9i 24V, Executive ....., H&R ....

ex Ford Scorpio´93 sedan-2,9i-V6-107kW-vínové-automat-winter packet-samosvor-béžová kožka
ex Ford Scorpio´93-2,9i-V6-107kW-šedé-automat-winter packet-samosvor-kůže-klima-podvozek a brzdy Cosworth
ex Ford Scorpio´93-2,0i-DOHC-85kW-combi-topas-zlatá metla-klima-2x airbag-přestavba na manuál
ex Ford Scorpio´88-2,9i-V6-107kW-hb-bílé-automat
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-88kW-combi-15"-automat-servo-65.000 km-nyní u STS
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-85kW-stříbrná-sedan
ex Sierra´88 2,0i CL-74 kW-OHC-combi bílá
ex Sierra´87 2,0i CLX-74 kW-OHC-combi bílá
ex Sierra´83-1,6 GL-55 kW-hb-tmavě hnědá-inerier béžový mikroplyš Merkur xr4Ti
ex Sierra´83-1,6 CL-55 kW-hb-červená
ex Sierra´83-1,6 CL-55 kW-hb-zlatá metla-ruční sytič!
ex Š120 + Š105 na díly


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Budíky 2,3
PříspěvekNapsal: stř 18. led 2017 13:52:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. úno 2010 15:44:36
Příspěvky: 517
bydliště: Brno
Buchar píše:
Dela to cerpadlo abs . Je to vlhko.
Jo, přesně takhle se to projevuje. Kombinace zimy a vlhka. Když nechám auto venku na dešti, tak si můžu bejt jistej, že se mi ty dvě potvůrky rozsvítí. Když je schovaný v garáži, tak to neudělá.
Každopádně díky za popíchnutí, kde hledat problém. Prošel jsem už kabeláž k čidlům, čidla a furt jsem nemohl nic najít.

_________________
Obrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Budíky 2,3
PříspěvekNapsal: čtv 22. čer 2017 9:00:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:36:48
Příspěvky: 1250
bydliště: Praha
Bydliště: Praha 8
Tak už je to více než rok a závada se neprojevila, takže s konečnou platností prohlašuji, že to mělo souvislost s těmi budíky.

_________________
Ford Scorpio´98 combi-Ghia-2,3i-16V-108kW-zelené-automat-tempomat-ASR-dual klima-winter packet I a II-RECARO
Ford Scorpio´94 Cosworth-sedan-2,9i 24V, Executive ....., H&R ....

ex Ford Scorpio´93 sedan-2,9i-V6-107kW-vínové-automat-winter packet-samosvor-béžová kožka
ex Ford Scorpio´93-2,9i-V6-107kW-šedé-automat-winter packet-samosvor-kůže-klima-podvozek a brzdy Cosworth
ex Ford Scorpio´93-2,0i-DOHC-85kW-combi-topas-zlatá metla-klima-2x airbag-přestavba na manuál
ex Ford Scorpio´88-2,9i-V6-107kW-hb-bílé-automat
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-88kW-combi-15"-automat-servo-65.000 km-nyní u STS
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-85kW-stříbrná-sedan
ex Sierra´88 2,0i CL-74 kW-OHC-combi bílá
ex Sierra´87 2,0i CLX-74 kW-OHC-combi bílá
ex Sierra´83-1,6 GL-55 kW-hb-tmavě hnědá-inerier béžový mikroplyš Merkur xr4Ti
ex Sierra´83-1,6 CL-55 kW-hb-červená
ex Sierra´83-1,6 CL-55 kW-hb-zlatá metla-ruční sytič!
ex Š120 + Š105 na díly


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 18 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz