Tak jsem v pondělí objednal a dneska dorazila. Koupil jsem nakonec jen jednu, měnil jsem je před dvěma třema lety, což je tak 15 000 km. Tuhle jednu blbě přidělali a konektor byl moc blízko svodům, a roztavil se. Jeho oprava nepomohla. No doufám, že to odnesla jen lamdba.
Dle Fordkatalogu je lambda do mezitypa stejná pro DOHC, V6 i Cosworth: finish 7011190 Sensor - Hego, With Gold Plated Terminals 01/01/1993 - 31/10/1994
Objednána tato, konektor 4-pin:
Bosch LS 3485 0 258 003 485 Made in USA
_________________
Ford Scorpio´95 combi-Ghia-2,9i-V6-modré-automat-tempomat-samosvor-dual klima-winter packet, RECARO ta mrdka furt nejede Ford Scorpio´94 Cosworth-sedan-2,9i 24V, Executive ex Ford Scorpio´98 combi-Ghia-2,3i-16V-zelené-automat-tempomat-ASR-dual klima-winter packet I a II ex Ford Scorpio´93 sedan-2,9i-V6-vínové-automat-winter packet-samosvor-béžová kožka ex Ford Scorpio´93-2,9i-V6-šedé-automat-winter packet-samosvor-kůže-klima-podvozek a brzdy Cosworth ex Ford Scorpio´93-2,0i-DOHC-combi-topas-zlatá metla-klima-2x airbag-přestavba na manuál ex Ford Scorpio´88-2,9i-V6-hb-bílé-automat ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-combi-automat-servo- od 65.000 km ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-stříbrná-sedan ex Sierra´88 2,0i CL-OHC-combi bílá ex Sierra´87 2,0i CLX-OHC-combi bílá ex Sierra´83-1,6 GL-OHC-hb-tmavě hnědá-inerier béžový mikroplyš Merkur xr4Ti ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-červená ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-zlatá metla-ruční sytič! ex Š120 + Š105 na díly
|