vcera jsem od Alberta dovezl to jeho TD kombi. dneska byl generalni uklid interieru (bakany od psa a deti) a obhlidka stavu. ma to nekolik skutecnych zavad, ale doufam, ze se to da brzo dokupy. dilu mam docela dost, jen na TD motor nic nemam. snad nebude moc potreba. cilem je samozrejme STK, ale vic jako jeden turnus tomu nedavam.
hlavni prusery:
- v diferaku nebyl skoro zadnej olej a na vypoustecim sroubu byly nektery spony i 1mm velky (vymenime za diff z cosse)
- prava poloosa nema upevnenou vnejsi manzetu, takze homo kloub je plnej bordelu a mozna to ma za sebou (vymenime, klouby mam)
- prasklej vlnovec (mam, vymeni se)
- nefunguje zamek kufru. vubec nefunguje, ani na elektriku, ani na klicek. (snad se posklada z dalsich kufrovych dilu)
- neni zapojeny lanko rucni brzdy, duvod neznam. na aute ale skutecne jsou zadni brzdy ze sedanu, jak rikal Albert.
- rezavy zadni lemy... klasika (Henry jim snad doda opet tvar

)
- odnekud tece olej kdyz jede motor, jinak ne.
- spojka zabira uz dost nahore, lamela uz dosluhuje, ale setrvak necuka a neklepe.
- uchazi tlak z expanzky chlazeni
- starej aftermarket alarm, kterej bude muset pryc
nejaka pozitiva:
- motor krasne startuje a jede i za studena
- zadni tlumice nejsou vytekly
- vsechny brzdy brzdi

- na palubce nesviti zadny zavady
- kdyz se na to slapne, auto jde hezky za plynem (na to, ze je praskla hadice od turba dobry)
postupne to prolezu a uvidime co dal. ale treba na pristi sraz dojedou 2 skopky
