Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je sob 20. říj 2018 13:38:17

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 5 příspěvků ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 06. dub 2017 8:49:05 
Offline

Registrován: čtv 30. bře 2017 21:27:28
Příspěvky: 7
bydliště: Opava
Ahoj :) , poprosil bych Vás o radu nebo názor.
Rád bych vyměnil současnou automatickou převodovku za manuální.
Jedná se o Scorpio MK II 2,3l Automat kombi r.v.1998. K dispozici jako dárce orgánů mám své původní havarované Scorpio 2,3l Manuál kombi z roku 1997.
Může mi někdo sdělit, zda je to možné jak mechanicky a hlavně co na to řídící jednotky a pod., jestli to někdo dělal? Důvod je ten, že se mi stím jezdí blbě a taky to tam nějak divně šumí, takže nevím jak dlouho to ještě bude fachčit.
Šroubovat umím, jelikož nevím o nikom kdo to někdy dělal, tak nechci jít cestou pokus - omyl... :o
Díky za Vaše poznatky
Dallis

_________________
MB CL 500 Automat 2001
Ford Scorpio 2.3i Ghia Automat 16V Kombi LPG 1998
VW Golf 1,4 1997
Suzuki Sj 413 1996

EX Ford Taunus 2,0 V6 Ghia 1982
EX Ford Granada 2,3 v6 Kombi 1985
EX Ford 20M P7 2,0 V6 1972


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv 06. dub 2017 10:24:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1769
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
Nebylo by rychlejší opravit to havarované? Maxo má Coswortha BOA mezityp, který si přehazuje podle nálady z automatu na manuál a zpět za dopoledne. Jak už někdo psal, kulaťák s tou elektrikou asi bude složitější. Pokud máš kompletní manuál, tak by to neměl snad být až takový problém když budeš přehazovat i řídící jednotku což v originálu u kulatýho Coswortha není možné.

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automat/manuál.
12. Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedani 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10. Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
EX 9. Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
Obrázek
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned 09. dub 2017 21:10:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. led 2010 16:43:11
Příspěvky: 675
bydliště: Pardubice
Zalezi kolik tomu chces venovat casu. Ja to delal obracene a jezdim ted bez kvrdlani. Bylo potreba vymenit chladic, pridat chladic, je jiny kardan - karoserie s automatem nebude mit body na uchyceni prvniho kloubu - to ani nevim jak bych resil. A elektrika - vymena hlavniho kabelu
k RJ, RJ. Ja jsem daval automat z auta kde nebyla regulace prokluzu do auta kde byla, takze jeste nejake roubovani dratu.
Jo! A jeste pedaly a jina nadobka na brzdovou kapalinu + trubicky ke spojce atd :)
No asi si uzijes. Kdyz na to ted vzpominam tak obracene je to urcite lepsi.
PS, manual ma jednotku imobilizeru soucasti RJ, automat ne, takze pocitej i s vymenou zamku. :)

_________________
Jaguar S-Type 3,0 Sport 05´ automat, tempomat, 18" kola triton, černý interier
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti, winterpacket II, kůže, el. zadní sedadla, petrol blue
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti.... , kůže, el. zadní sedadla,dark aubergine
Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, winterpacket IIpaměti.... úplně vše...... i zadní výhřev kůže ;) , moondust silver
Ex: Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, paměti.... , tourmallard green / Scorpio 2,0 CL sedan 96´ automat, winterpacket II / Scorpio 2,0 Ghia sedan 94´, tourmallard green/ Scorpio 2,9 Ghia EXECUTIVE sedan 91´ / Scorpio 1,8 Ghia 5dv. 85´


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 17. dub 2017 11:02:25 
Offline

Registrován: čtv 30. bře 2017 21:27:28
Příspěvky: 7
bydliště: Opava
Ahoj chlapi,
díky za vaše poznatky, rady, a názory ;) .
Dříve jsem měl 2,3 manuála kombi od roku 1997, jako takřka nové auto, dobře se mi s tím jezdilo, spotřeba i kolem 8,0 l. Najel jsem cca 220 tis. Pak jsem ho rozbil (ne vlastní vinou) a koupil jsem jiného, velmi zachovalého FS 2,3 kombi, ale v automatu. Nainstaloval LPG a jezdí to pěkně. Ale hrozně mě sere to předjíždění :evil: , místo aby se to pohlo vyrazilo a začalo předjíždět, tak si to přeřazuje, vytáčí se to do blba, až tam, kde už není krouťák. A taky to víc chlastá cca, 11,5 l plynu/100. Mám to jako každodenní auto cca 150-200 km denně, do práce a tak...
U MB CL500 mi automat nevadí, ten velký motor jede jinak :twisted: , ale toho je škoda na ježdění každý den, a malý kufr... :cry:
Materiálu pro přestavbu mám dost, dvě kompletní auta, ale jak píše J.R. - otázka je ten čas na tu práci :cry:
Technicky to nebude asi tak strašné, dám vědět jak to dopadlo.
Samozřejmě uvítám další rady a podněty, zkušenosti, díky předem... :D
Dallis

_________________
MB CL 500 Automat 2001
Ford Scorpio 2.3i Ghia Automat 16V Kombi LPG 1998
VW Golf 1,4 1997
Suzuki Sj 413 1996

EX Ford Taunus 2,0 V6 Ghia 1982
EX Ford Granada 2,3 v6 Kombi 1985
EX Ford 20M P7 2,0 V6 1972


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 15. kvě 2017 21:07:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. led 2010 16:43:11
Příspěvky: 675
bydliště: Pardubice
kvuli tomu ze to moc nezrychluje a hur se predjizdi bych se v tom rozhodne nehrabal.. neni to zadnej zavodak. pak treba zjistis, ze to nejede ani s manualem - protoze je uz proste moc vylitanej motor (jako u myho dojizdeciho). mam automata kterej ma 180tis, neni poznat, ze by v tom nekdy nekdo sedel a ten jezdi krasne - tak jsem nejezdil ani s manualama. Pak mam neco jako ty - plynovy auto na denni jezdeni do prace - to nez se pohne, to je des. Nastesti predjizdet prakticky nepotrebuju takze to urcite resit nebudu. (kdyz se chci pekne projet, vezmu jaga :-) ). Ale mohl bys treba zkusit kratsi diferak - z 16v dvoulitru. Pak to zas budes muset vic tocit pri vyssich rychlostech

skoda toho rozbityho...

_________________
Jaguar S-Type 3,0 Sport 05´ automat, tempomat, 18" kola triton, černý interier
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti, winterpacket II, kůže, el. zadní sedadla, petrol blue
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti.... , kůže, el. zadní sedadla,dark aubergine
Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, winterpacket IIpaměti.... úplně vše...... i zadní výhřev kůže ;) , moondust silver
Ex: Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, paměti.... , tourmallard green / Scorpio 2,0 CL sedan 96´ automat, winterpacket II / Scorpio 2,0 Ghia sedan 94´, tourmallard green/ Scorpio 2,9 Ghia EXECUTIVE sedan 91´ / Scorpio 1,8 Ghia 5dv. 85´


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 5 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz