díky za náčrt

ono to studený motor někdy dlouze startne, a normálně při sundání sání před škrtící klapky mi to střelilo tím pádem tam jde chudá směs dle mého selského rozumu, rozvody to neumůže být, protože to střílení náhodné a pouze při studeném motoru rychle sešlápnutí plynu. Bohužel teď se to trochu horší pouze studený motor, teplý už je něco lepší ale pořád to jde cítit ale nestřeli do sání. A při měření vůbec nekolísalo pořád to drželo na tu hodnotu ale málo.
Horší je, že se nedá sehnat bohužel reglač nový, budu muset z vrakoviště.
Update:
Po důkladném měřením na liště je 2Bar odpojení hadičky 2,8-2,5bar pokud ale přivedu vzduch do regulátoru dostali jsme se i na 4bar. Hadička byla popraskaná takže regláč asi ztuhnul, podařilo se ho rozpohybovat, samozřejmě na těch 4bar motor už reagoval hodně dobře.
_________________
Mé auto ZATÍM > http://www.fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=6&t=846Druhé auto > BMW 535d > diagnostika + kódovaní > klidně napište zprávu.