Mám problém, Turek přestal jet. Zdálo se, že čerpadlo nedává benzín, Libor vyměnil komplet nádrž z Rudyho. Zkoušeli jsme startovat jiným klíčem a s bajpásem obejít napřímo čerpadlo. Prý se čerpadlo vypne samo po minutě. Prý to může být regulátorem na vstřikovací liště. Už to proměřoval elektrikář a nic. Prostě to nc chvilku chytne a zhasne. Sakra nemůže to být čidlo na klice ?
_________________ 13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.12. EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96 11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál10. EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG 9. EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě 8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98 7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92 6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91, 5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95 4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96 3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98 2.EX FS RS kombi 2,0,92 1.EX FS kombi 2,0,93Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.czhttp://www.virtualdream.cz
|