Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je čtv 28. bře 2024 20:37:17

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 8 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Mlhovky
PříspěvekNapsal: čtv 09. led 2020 9:36:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 05. srp 2011 21:41:00
Příspěvky: 30
bydliště: Kladno
Měl bych dotaz, jestli by někdo neměl tuchu na co se zaměřit když mě blbne zapínání předních mlhovek.
Když mám zapnuté jen obrysovky tak jdou mlhovky zapnout normálně, ale v momentě když mám zaplé i potkávačky tak se mě přední mlhovky nezapnou :oops: zadní fungují normálně. Zkoušel jsem vyměnit vypínač na který jsem sázel a nepomohlo to. Kontrola pojistek ani relátka také nic neobjasnila. Dík za případné postřehy...

_________________
Scorpio mk1 r.v.94 2,4l V6 manual sedan,zel.metal LPG (jeden z posledních mk1vyroben únor 94.)

Ex Scorpio mk2 r.v. 96 2,3 automat,sedan stř.modr.metal.
Ex Scorpio mk2 r.v. 94 2,0 LPG manual, sedan zel.metal.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Mlhovky
PříspěvekNapsal: čtv 09. led 2020 22:34:03 
Offline

Registrován: sob 23. led 2010 17:59:54
Příspěvky: 374
bydliště: Bílé Podolí
Mám to samé a bylo mi řečeno , že toto zapojení je dělané pro trh ve Švýcarsku. Z vlastní zkušenosti mohu tvrdit , je v mlze je to lepší než na potkávačky. Technickou procházím. Mám škopka už 22 let. čauki.

_________________
Ford Scorpio hatchback, 2,9i V6, r.v.1987


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Mlhovky
PříspěvekNapsal: pát 10. led 2020 9:38:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:36:48
Příspěvky: 1438
bydliště: Praha
Bydliště: Praha 8
Bude tam jiné relé, mám taky 94', můžeme to porovnat. Máš už taky diagnostický konektor na živá data? U baterky je trojpin a navíc dvojpin. Máš immo na dálkáči s diodou u budíků?

_________________

Ford Scorpio´95 combi-Ghia-2,9i-V6-modré-automat-tempomat-samosvor-dual klima-winter packet, RECARO ta mrdka furt nejede
Ford Scorpio´94 Cosworth-sedan-2,9i 24V, Executive

ex Ford Scorpio´98 combi-Ghia-2,3i-16V-zelené-automat-tempomat-ASR-dual klima-winter packet I a II
ex Ford Scorpio´93 sedan-2,9i-V6-vínové-automat-winter packet-samosvor-béžová kožka
ex Ford Scorpio´93-2,9i-V6-šedé-automat-winter packet-samosvor-kůže-klima-podvozek a brzdy Cosworth
ex Ford Scorpio´93-2,0i-DOHC-combi-topas-zlatá metla-klima-2x airbag-přestavba na manuál
ex Ford Scorpio´88-2,9i-V6-hb-bílé-automat
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-combi-automat-servo- od 65.000 km
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-stříbrná-sedan
ex Sierra´88 2,0i CL-OHC-combi bílá
ex Sierra´87 2,0i CLX-OHC-combi bílá
ex Sierra´83-1,6 GL-OHC-hb-tmavě hnědá-inerier béžový mikroplyš Merkur xr4Ti
ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-červená
ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-zlatá metla-ruční sytič!
ex Š120 + Š105 na díly


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Mlhovky
PříspěvekNapsal: pát 10. led 2020 16:39:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 05. srp 2011 21:41:00
Příspěvky: 30
bydliště: Kladno
milkaj píše:
Mám to samé a bylo mi řečeno , že toto zapojení je dělané pro trh ve Švýcarsku. Z vlastní zkušenosti mohu tvrdit , je v mlze je to lepší než na potkávačky. Technickou procházím. Mám škopka už 22 let. čauki.

Ahoj, tak to mě docela překvapilo. Teda ani ne tak, že je něco jinak než je člověk zvyklý ;) jako spíš to, že se ti jezdí v mlze dobře pouze mlhovky bez potkávaček. Já to minule zkoušel když jsem jel od kámoše a byla mlha jak mlíko. Tak jsem zkusil zapnout jen ty mlhovky a připadalo mi, že vidím ještě méně. Teda začal jsem vidět dobře krajnici a silnici těsně před autem (a o to jde v mlze nejvíc, pravda) ale jak jsem neviděl dál než asi 3metry před auto tak jsem se toho vyděsil a zase zapnul potkávačky. Ale asi jde o zvyk, když nad tím tak přemýšlím tak je fakt nejdůležitější vidět kraj silnice. Asi to příště zkusím zase...
Jinak jsem právě objevil když jsem vyndal vypínač světel a zkoušel jsem ho prohodit, tak v tom svazku kabelů byl jeden konektor rozpojený a když jsem ho spojil, tak auto začalo po nastartování svítit i když jsem neměl světla zapnuté (denní svícení) tak to asi fakt bude pro Švýcary, protože oni tam tu povinnost měli snad jako první v Evropě už před dlouhou dobou...

_________________
Scorpio mk1 r.v.94 2,4l V6 manual sedan,zel.metal LPG (jeden z posledních mk1vyroben únor 94.)

Ex Scorpio mk2 r.v. 96 2,3 automat,sedan stř.modr.metal.
Ex Scorpio mk2 r.v. 94 2,0 LPG manual, sedan zel.metal.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Mlhovky
PříspěvekNapsal: pát 10. led 2020 16:53:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 05. srp 2011 21:41:00
Příspěvky: 30
bydliště: Kladno
schwaboid píše:
Bude tam jiné relé, mám taky 94', můžeme to porovnat. Máš už taky diagnostický konektor na živá data? U baterky je trojpin a navíc dvojpin. Máš immo na dálkáči s diodou u budíků?

Ahoj. Prosímtě já to mám trochu složitější. Je tam dost věcí různě dobastlených a jinak zapojených než originál, protože před předchozí majitel (ne můj kámoš od kterého jsem auto kupoval) tak spoustu věcí řešil jako jeden nejmenovaný kuchař v TV show : nemáte párky? Nevadí stačí jenom kůžičky od párků, nemáte olej na smažení použijte olej na mazání šicího stroje :D :D já se teď vlastně snažím se přes to všechno prokousat a dát to pomalu do normálního stavu. Na diagnostické konektory u baterky se podívám, to nevím jestli tam jsou, ale dálka origo k tomu nebyla, už tam byla dodělávaná neznačková a budíky originál taky nemám. Byly tam dobastlený s tachometrem na bowden i když od převodovky nejde bowden ale kabely,ale dodělané to nebylo, takže celé roky jezdili bez tachometru jen na gps v mobilu až já jsem si teď budíky s elektronickým tachometrem sehnal, ale horko těžko a protože nešly sehnat ani v zahraničí vzal jsem zavděk starými kvůli kterým jsem musel přehazovat piny v konektorech, protože jsou kontrolky atd zapojený jinak...Kontrolku imobilizéru mám nahoře na palubce mezi ofukama na přední sklo jako jsem to měl u klauna ale i když se rozsvěcí a po nastartování zhasíná v klíči imobilizér nemám, tak nevím kdo co jak .... :o

_________________
Scorpio mk1 r.v.94 2,4l V6 manual sedan,zel.metal LPG (jeden z posledních mk1vyroben únor 94.)

Ex Scorpio mk2 r.v. 96 2,3 automat,sedan stř.modr.metal.
Ex Scorpio mk2 r.v. 94 2,0 LPG manual, sedan zel.metal.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Mlhovky
PříspěvekNapsal: pát 10. led 2020 17:52:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. bře 2017 16:46:25
Příspěvky: 244
bydliště: Hořepník
Bydliště: Krkonoše a podhůří
A když se ti to po zapojení toho konektoru samo po nastartování rozsvěcí, svítí vše jako kdybys normálně zapnul světla nebo zůstanou budíky a podsvětlení tlačítek zhasnuté? Případně svítí jen předek nebo i zadek?

_________________
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Mlhovky
PříspěvekNapsal: pát 10. led 2020 18:23:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 05. srp 2011 21:41:00
Příspěvky: 30
bydliště: Kladno
Prosímtě palubku a tlačítka nevím, ale rozsvítí se to jako když máš potkávačky, takže předek a zadek. To jsem se koukal ale když jsem tohle zkoušel bylo světlo, tak mě to nenapadlo kontrolovat palubku. Je pravda, že takhle jsem to měl u VW Caravelle 2009 ale tam to bylo zapínaný diagnostikou a tam svítil předek a zadek, ale palubka ne až když jsi manuálně otočil vypínačem. Schválně se pak na to podívám, jestli tě to zajímá, akorát budu muset zase rozebrat panýlek ofuku a vypínače, protože jsem si to nenechal zapnuté...

_________________
Scorpio mk1 r.v.94 2,4l V6 manual sedan,zel.metal LPG (jeden z posledních mk1vyroben únor 94.)

Ex Scorpio mk2 r.v. 96 2,3 automat,sedan stř.modr.metal.
Ex Scorpio mk2 r.v. 94 2,0 LPG manual, sedan zel.metal.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Mlhovky
PříspěvekNapsal: ned 12. led 2020 20:45:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 20. bře 2017 16:46:25
Příspěvky: 244
bydliště: Hořepník
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Zas tak důležitý to není abys to znovu rozebíral. Jen mě zajímalo jak přesně to funguje neb ve schématech jsem nad tím přemýšlel několikrát když sem narazil na "Daytime running light relay".
Pokud by skutečně nesvítil interiér tak by to bylo užitečný, že by se prodloužila životnost žároviček a ovladačů oken, když je povinné svícení, jinak to smysl nemá. Ostatně se současným nájezdem to taky nemá smysl řešit :)

_________________
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 8 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz