Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu http://www.fordscorpio.eu/ |
|
KOROZE NA VOZE http://www.fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=14&t=951 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Henry Black [ úte 06. zář 2011 12:07:34 ] |
Předmět příspěvku: | KOROZE NA VOZE |
Pro všechny nechtěné majitele jakékoliv koroze na jejich plechových miláčcích přikládám galerii fotek viz níže. Holt i Mercedesy mají svoje dny,... že teda ku..va,ale i ten můj,... :idea: ![]() ![]() ![]() http://henryblack.rajce.idnes.cz/Mercedes-Benz_E_280_4Matic/ ![]() |
Autor: | blaza61 [ úte 06. zář 2011 13:03:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KOROZE NA VOZE |
Velmi povedené ![]() |
Autor: | Standa STS [ úte 06. zář 2011 13:53:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KOROZE NA VOZE |
Docela dost. Nechtěl bych vidět ty Medvědy co jsou na pohled horší. Jěště si ho mohl zvážit před a po vyvaření, možná půjde navrh spotřeba ![]() Prohlíd jsem ty fotky všechny, klobouk dolů před důkladnou dokumentací. Kolik na to padlo cca hodin? Pěkná práce!!! |
Autor: | Igi [ úte 06. zář 2011 14:42:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KOROZE NA VOZE |
Kua, nebylo by jednodussi udelat tu kastli celou znovu? ![]() |
Autor: | mikejjr [ úte 06. zář 2011 18:13:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KOROZE NA VOZE |
No pěkně toho medvěda rozmazluješ. Ti pak za to bude muset sloužit až do skonání ![]() ![]() |
Autor: | Cossie [ úte 06. zář 2011 18:43:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KOROZE NA VOZE |
to je teda šílený, horší než jsem si vždycky myslel ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Henry Black [ stř 07. zář 2011 17:19:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KOROZE NA VOZE |
Na fotkách to možná vypadá až moc drasticky. Když to vezmu kolem a kolem,tak suveréně nejhorší části byly přední podběhy v části pod světly a spodky předních blatníků. Co se týče prahů,lemů a nosníků,tak vpodstatě srovnatelný s NEUDRŽOVANÝM mk2 Škopkem.V podlaze jsem musel dovařovat jen zadní konec pravýho nosníku,...jinak vpoho. Asi bude něco pravdy na tom,že soudruzi ve Stutgartu věnovali 4kolkám větší "antikorozní pozornost". Docela dost mně třeba překvapila ZINKOVÁ úprava,která se místy dokonce i zachovala ![]() Holt v roce 97 s tím ty skušenosti ještě nebyly,... Nicméně hnijou i novější auta,který se "prsí" pozinkovanou karosérií,... Sám jsem se 4matiku napřed bál hlavně kvůli spotřebě a dostupnosti odlišných dílů oproti klasickýmu zadohrabu,ale dneska jsem fakt rád zato,že jsem koupil právě 4kolku. Když si vzpomenu,jak jsme se byly s Demem v práglu dívat na E 280ku,která byla ještě dražší,zato kompletně bez podlahy,...,... ![]() Asi bych pod tím ležel rok ![]() |
Autor: | Henry Black [ stř 07. zář 2011 17:33:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KOROZE NA VOZE |
Stando,s tím vážením před a po by to bylo asi docela zajímavý ![]() Po vyvaření samozřejmě následoval nástřik podlahy,podběhů,vnitřků blatníků a každopádně dutin (což je samozřejmě dalších pár kg navíc,ale na tomto jsem opravdu nešetřil). Žádnej film,ale VRSTVA,...jako když se maže chleba VEPŘOVÝM MASEM,... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Cossie [ stř 07. zář 2011 17:36:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KOROZE NA VOZE |
Jo jasně, reznou i novější auta - na druhou stranu starší mercedesy tak nehnily a konkrétně v tomhle je koncern fakt hodně napřed ..... Můžeš napsat jaké jsi používal výrobky pro ošetření po opravě ? Díky |
Autor: | Henry Black [ čtv 08. zář 2011 6:21:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KOROZE NA VOZE |
Jj,...souhlasím,ještě 124ka byl fakt poctivej kus Medvěda, masařka už byla v tomhle hodně odfláklá a v podobné kvalitě to bohužel pokračuje i na nových MB. ![]() Koncern je o něčem trochu jiným a je to taky kus od kusu docela rozdíl. Osobně ale beru veškerý koncernový "výrobky" coby naprostej opak osobního automobilu. Co se týče přípravků pro ošetření,používám klasickej Formex (základní nátěr 1.řídkej+další 2vrstvy). Ted´ jsem poprvé zkoušel přípravek BRUNOX EPOXY,o kterým jsem slyšel hodně dobrý ohlasy.(aplikace ještě pod základovku) Veškerý sváry a i originální spoje přetahuju přípravkem SIGIL PLAST,což je polyuretanovej tmel k dostání v kartuši,nebo v plechovce pro nanášení špachtlí.Naprosto skvělá věc,použitelná na spoustu věcí a navíc přelakovatelná. Na finální nástřik spodků pak používám New chemicals EURO BODY klasickej,nebo přelakovatelnej (na prahy,...) Na nástřik dutin pak EURO BODY ML. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |