Špatní sání se pozná rosením nebo tečením kolem termostatu.
Protože je vyroben 6/1998 měl by mít novou generaci kabeláže.
Vůle v přední nápravě je normální.
2x silentblok hl. stabilizátoru,
2x tyčky stabilizátoru
pokud jsou aspoň trochu funkční kuláče v ramenech tak 2x hl. silentblok ramene a 2x silentblok v rameni.
Možná čepy řízení.
U Škopka je to klasika.
Teď jsem měl nervy, furt mi něco mlátilo ve předu a byl to na obou Cossech vydrolený pravý silentblok hl. stabilizátoru.
Po výměně ticho jako v kostele.
Auto vypadá zajímavě pokud po rozjetí a přidání plného plynu budeš mít ručičku otáčkoměru bleskově v omezovači a poté na dvojku a trojku. Je motor při síle. A ber ho. Můžu jet s tebou a udělat diagnostiku.
Pokud koupíš, musíš nám ho přivést ukázat na burčák a nebo na Slapy

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.12.
EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál10.
EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.
EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.czhttp://www.virtualdream.cz