Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je úte 06. kvě 2025 23:19:23

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 37 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 05. dub 2012 18:05:21 
Offline

Registrován: čtv 10. lis 2011 14:05:41
Příspěvky: 120
bydliště: Polsko
vidím že se asi vysvětlení v čem je zadní náhon takovaj úžasnej, skvěle a bůh ví co ještě asi nedočkám :cry:
To je stejný jako je do nebes vychvalovanej 2.9 12V a nikdo mi to taky nevysvětlil proč je
ten motor takový bájo, ach jo :oops:


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv 05. dub 2012 21:00:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:15:20
Příspěvky: 1025
bydliště: Bohůžel Praha
nevim, pises ze mas sirku a nevis o cem je zadni nahon...
kez by ti to vysvetlil maxo, ale proc treba formule a kamiony maj zadni nahon a zvirata a lidi chodej po zadnich?
sam teda s predkem jezdim, nevidim v nem nic zajimaveho.
pro me je teda 12v lina mrcha.
me teda taky nikdo nevysvetlil (a pouze si domyslim) v cem je 1,9tdi tak uzasny ale vsichni s tim uz skoro dve desetileti jezdej tak to asi nic spatneho nebude.

_________________
2,9i 24v 1994, sedan, manual, executive, recaro, uložen pod plachtou v garáži.
Jinak dvě šlapky, sedlo a řidítka.
rozebráno víc jak 30 scorpií


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv 05. dub 2012 21:09:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. led 2010 7:51:55
Příspěvky: 728
bydliště: Brno
Bydliště: Brno
LBC - to má být jako narážka na moji osobu?

_________________
Škoda Kodiaq II, 142 kW 4x4, '24
VW Caddy 1.4 TSI 96 kW, '19
ex Ford Tourneo Titanium, 125 kW, '16
ex Scorpio '97, ex Scorpio '92, ex Scorpio '90


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv 05. dub 2012 21:26:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:15:20
Příspěvky: 1025
bydliště: Bohůžel Praha
proc? ty jsi na me nejakej nabrousenej kluku....
ale jinak Jirko, ty tdi, ja tdi.
to mela byt narazka na ten 12v co je na nem tak skveleho, tu samou otazku si kladu u tdi.

_________________
2,9i 24v 1994, sedan, manual, executive, recaro, uložen pod plachtou v garáži.
Jinak dvě šlapky, sedlo a řidítka.
rozebráno víc jak 30 scorpií


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv 05. dub 2012 21:46:05 
Offline

Registrován: čtv 10. lis 2011 14:05:41
Příspěvky: 120
bydliště: Polsko
No právě že provozuju několik sierr + mívali jsme i scorpia a BMW a další auta se
zadním náhonem včetně kamionů a Avie tak nechápu co máte všichni s tim že ty voe,
zadohrab to je něco !!! A další básnění že by přední náhon nikdo nechtěl protože ty voe zadek,
nic jinýho a furt dokola, ale furt nechápu proč je tak ty voe úžasnej.
A že s různýma autama už nějakej ten tejden co mám řidičák jezdím :lol:


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv 05. dub 2012 21:58:26 
Offline

Registrován: sob 23. led 2010 18:09:14
Příspěvky: 1880
bydliště: Dubicko
Bydliště: Bohuslavice
LPG, jezdíš rád? Baví Tě to?
Nechci blablabla mám nacouváno víc než někdo najel směrem vpřed apod.
Ano nebo ne?

_________________
Nikam to není daleko...Scorpiem


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv 05. dub 2012 23:05:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:15:20
Příspěvky: 1025
bydliště: Bohůžel Praha
a co namr*ano co jiny nacurano?

_________________
2,9i 24v 1994, sedan, manual, executive, recaro, uložen pod plachtou v garáži.
Jinak dvě šlapky, sedlo a řidítka.
rozebráno víc jak 30 scorpií


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát 06. dub 2012 9:27:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1906
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
Já se tak těším na sraz k X. výročí, až se tam všichni sejdeme a pokusíme se tady tyto otázky na místě vyřešit.
Sraz je za necelé dva měsíce takže už si ten víkend rezervujte.

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.
12.EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10.EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát 06. dub 2012 9:47:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 21:21:33
Příspěvky: 162
bydliště: Šaľa - Slovensko
Bydliště: Šaľa - Slovensko
Tlačiť či ťahať? Otázka položená v učebniciach pre automechanikov v roku 1974 /Automobil slovom a obrazem/. Odpoved prosím zvážiť z hladiska fyziky aj mechaniky :) . Prečo všetci výrobcovia prešli na predný náhon a v čom je rozdiel v dnešnom zadnom?

_________________
Jeep Commander Overland V6 3,0crd chip 250hp/550NM
Fiat Panda Alessi 1,2 44kw Duallogic, Italy luxury limited edition
Scorpio kombi 94 Cosworth V6 manual / automat GHIA EXECUTIVE znovuzrodený 2/2008 EX
Focus II kombi 06 1,8TDCI EX


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát 06. dub 2012 10:17:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:31:02
Příspěvky: 424
bydliště: Rousínov
Nedotáčivý smyk
hrozí především u aut s pohonem předních kol, který u moderních aut převažuje. Jeho hlavním důvodem je nesprávně odhadnutá nájezdová rychlost do zatáčky s kluzkým povrchem – při najetí do zatáčky větší rychlostí se dostanou do smyku přední kola, tím se stává vozidlo neřiditelným a pokračuje po tečně ven z oblouku.
Řešením je prudce nebrzdit, vyšlápnout spojkový pedál, pevně držet volant ve směru jízdy a doufat, že se kola "chytí" původní stopy.
Velmi důležité je situaci předvídat. Do zatáček je lepší menší rychlost, plyn můžeme přidat až ve druhé třetině zatáčky.

Přetáčivý smyk
hrozí především u vozů s pohonem zadních kol (mercedes, BMW) nebo s motorem vzadu (Škoda 120, porsche), který dnes vyznávají hlavně sportovní auta. Smyk může být způsoben například rozdílnými povrchy pod koly nebo přílišným přidáním plynu na výjezdu ze zatáčky. Auto se při přetáčivém smyku stáčí dovnitř zatáčky, začíná rotovat kolem "čumáku"
Důležité je podchytit počáteční stadium smyku a začít včas reagovat. Při vynášení zadní části vozu lze situaci zvládnout korekcí volantem – ihned natáčet kola proti vybočení zádě neboli "kontra" (točíme volantem ve směru přetáčející se zadní části vozu), případně ubrat plyn. Volant vracíme plynule, ale rychle zpět do původní polohy. Stabilizaci můžeme zlepšit mírným přidáním plynu.

_________________
Obrázek...když ho miluješ, je furt co řešit.
________________________________________________
Mercedes Benz kombi C 220 CDI Avantgarde 2002, 105kW, automat, klima, tempomat, Trippling,...
EX: Scorpio 1996 2,9i 24V Ghia Cosworth Sedan 152kW, automat, Recaro v kůži, digi klima, šíbr, xenony, tempomat
EX: Scorpio 1995 2,9i 24V Cosworth Kombi 152kW, automat, digi klima, xenony, tempomat
EX: Scorpio 1988 2,9i Ghia Liftback, automat, šíbr, tempomat, vše v elektrice
EX: Sierra 1986 2,0 Ghia Liftback, automat, šíbr, vše v elektrice

www.vipnet.cz


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 37 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz