Zkopíroval jsem do diskuze, reakci šéfa makléřské společnosti EURO Help pana Maxi:Vazeny pane Blaskovici,
v patek mi ing. Pales rikal o problemu pana Chleborada, dnes jsem s nim mluvil i ja.
Povazuji ho za velmi zavazny, protoze se nepochybne dotyka jistoty kazdeho, kdo uzavrel nasim prostrednictvim POV a zpusobil nejakou nehodu. S panem Chleboradem jsem dohodnut, bohuzel jsem se o jeho problemu dozvedel az ten minuly patek, resim ho primo s reditelem pobocky, s kterou byla prislusna pojistna smlouva uzavrena. V kazdem pripade bude zalezitost uzavrena ve prospech pana Chleborada a stanovisko a omluva pojistovny budou poskytnuty vsem podobne postizenym klientum.
Ted mi ing. Pales preposlal i diskusi ve Vasem klubu.
Dovoluji si Vam napsat nekolik slov k jednotlivym problemum na vysvetlenou s tim, ze nabizim pripadne moznost osobne se s vasimi cleny setkat a odpovedet jim na vsechny otazky.
1. Co se tyka dopisu, ktere chodi od Ceske kancelare pojistitelu. Bohuzel, od rijna lonskeho roku se ukazuje, ze dobre mineny zakon (aby nejezdila a nedelala skody nepojistena auta) si vysvetlila CKP po svem a zrejme ve
snaze zduvodnit svou cinnost a mit dost prace pro hodne zamestnancu, obesila v teto chvili odhadem 90% lidi,kteri u nektere pojistovny zrusili pojisteni a uzavreli nove nekde jinde. Tato nova pojistovna ma dle zakona (ktery neaakceptoval pripominky,ze nelze termin dodrzet) povinnost do 30.dnu nahlasit na CKP kazdou novou pojistku. Technicky to samozrejme nelze 100% zajistit, zejmena ne u hromadne pojistne smlouvy,
jako je nase, kde pojistovna zjevne do sveho systemu nenahrala jeste vsechny smlouvy, ktere jsme udelali v lonskem roce.
To ovsem neznamena, ze by kterykoli s klientu nebyl pojisten- kazdy ma v ruce Zelenou kartu (ta je dokladem o pojisteni) i smlouvu s nami, jako pojistnikem hromadne pojistne smlouvy, ve ktere
je pojisten kazdy, kdo k ni pisemne pristoupil a zaplatil pojistne. To, ze pojistne neinkasujeme my,ale plati se primo na ucet pojistovny je dalsim predpokladem toho, ze nejde o zadny podvod ani falesne pojistky.
Od rijna s Ceskou kancelari pojistitelu komunikuji, posilal jsem jim i seznam nasich klientu s tim, ze mi prislibili, ze pred odeslanim upominky porovnaji "dluznika" s timto seznamem a upominat ho nebudou. Bohuzel se to nedeje.
Protoze se vsak jedna o zavaznou zalezitost (kdo dopis dostal vi, jak neurvale je napsan), a moje vyse uvedena snaha o co nejmensi obtezovani nasich klientu se nesetkala s prislusnou odezvou, povazoval bych za neseriozni, kdybych
klientum rekl, ze to za ne vyridim, ale prosim kazdeho, aby okopiroval zelenou kartu a spolu s dotaznikem CKP vyplnenem v bode C a podepsanem poslal v nevyplacene obalce sam. Kdyby to postizeny neudelal, je
CKP schopna na nej poslat exekuci,protoze zakon umoznuje po 30.dnech povazovat sankci za vymahatelnou.
Vcera jsem zjistil, ze lze tuto zalezitost vyresit i pres internetove stranky
http://www.bezpojisteni.cz, kde lze sken zelene karty zaslat po vyplneni identifikace elektronicky.
S pojistovnou resime celou zalezitost, aby bylo vse v poradku v co nejkratsi dobe a preposilam Vasi diskuzi rediteli pobocky pojistovny, kde je pojistna smlouva uzavrena.
Rad bych ovsem jeste jednou zduraznil, ze nejsou postizeni jenom nasi klienti, ale CKP obesila timto zpusobem klienty vsech makleru a pojistoven!
2. Dopisy,ktere nekteri dostali o tom, ze jejich platbu neumi Ceska podnikatelska pojistovna priradit. Vysvetleni v bodu 1 je vlastne i vysvetlenim tohoto problemu-pojistovna nesitha zpracovat vsechny nami uzavrene smlouvy.
Bohuzel jsem predpokladal, ze si to vyresi prislusne odbory vnitrne, nikoli, ze "leva ruka nevi,co dela prava" a ze budou toto resit misto mezi sebou, nebo v krajnim pripade pres maklere posilanim dopisu klientum.
I toto v soucasne dobe resime, coz se v teto chvili podoba pokusu o zastaveni "rozjeteho Scorpia" (je rozeslano, nevime komu vsemu a kdy). Prosim proto o Vasi shovivavost.
3. V diskuzi je i pripominka k velke a bezplatne reklame v ramci vaseho klubu. Jsme radi, ze je mezi cleny klubu zajem o pojisteni,ktere zprostrekovavame.
Na druhe strane nepochybne sve pojisteni odpovednosti (POV) voli podle toho, jestli je pro nej vyhodne.Kdyby nase ceny nebyly konkurenceschopne, myslim,ze by se clenove pojistovali jinde. Nasi snahou je nabidnout co nejvyhodnejsi
sazby a servis. Jen pro predstavu, v nasi flotile je pojisteno temer 600 osobnich aut+ dalsich 100 v dilcich smlouvach, z toho je 7 x Ford Scorpio + 2 Ford Siera (nevim,jestli vsechny z vaseho klubu).
Mozna obdobne mnozstvi je ve flotile, kterou spravuejme jeste s Casenkym&Hlavatym, kde mame rovnez vice nez 600 aut.
Povazuji proto nasi "spolupraci" za vyhodnou pro obe strany, nikoli za "reklamni akci", za kterou bychom meli zaplatit.
4. Obecne k pojisteni jako takovemu. Nabizim vsem, kteri jsou nasimi klienty,aby se na nas obraceli vzdy, kdyz potrebuji resit nejaky problem, a to co nejdrive. At uz je "postihnou" podobne pripady, o nichz
vyse pisu, predevsim vsak v pripade, kdy dojde k dopravni nehode. Je lepsi volat primo ze silnice, rekneme kazdemu,co ma udelat. Protoze prave v tech prvnich chvilich se zakladaji budouci problemy
treba zavaznejsi a prevenci jim lze predchazet.
Trochu jsem se rozepsal, rad bych ovsem,aby se takoveto veci nedely a kdyz uz se stanou, je treba je vysvetlit.
My dva vime, jak nekdy je spoluprace s partnery problematicka a jak dloho trva reseni (viz T-mobile a stale nedoreseny prenos posledniho telefonniho cisla- naopak jiz doresena posledni predrazena faktura pro Euro Help - jeste jednou dekuji-vim,ze kdybych Vas nekontaktoval, mohu tu mit za chvili exekutora).
Omlouvam se proto vsem za dosavadni komplikace, jsem pripraven na diskuzi a samozrejme Vas budu informovat o novych skutecnostech.
Preji prijemny den
Mgr. Vladimir Maxa
Euro Help Service,s.r.o.
+420 777 972 733
Takže jak jsem v předešlé diskuzi napsal. To co tady předvedl Demo, nebyla bouře ve sklenici vody, ani uragán, ale tornádo. Možná nám pojištěným u tohoto makléře a já tam mám tři auta pěkně zkurví ceny, protože snad volal i na hrad.
Po ICQ jsem mu napsal, že se chová jak Bobina a asi se nasral protože nepřišel ani na kafe.
Jsem zvědav jestli se p. Pálešovi a mě veřejně omluví.
Je vidět, že jsi ještě mladý a nejsi zvyklí čelit stresu. Protože by (když ti někdo celou věc několikrát vysvětlí), nemlátil kolem sebe jenom proto, že někdo do minuty neskáče kolem tebe jak Ty pískáš.
Takže Demo, chci omluvu a VELKEJME PÍSMENAMA
protože jsi zde vyvolal zbytečnou paniku i když jsem tě žádal, abys počkal až se to vyřeší.
Jen doufám, že kvůli tobě nebudu platit víc než jsem platil doposud.
Určitě budou všichni souhlasit, aby se toto vlákno po omluvě smazalo!
_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.12.
EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál10.
EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.
EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.czhttp://www.virtualdream.cz