I já měl pár Sierr, jak je vidět z podpisu a tohle auto mě oslovilo natolik, že jsem u Fordu zůstal dalších 17 let. První Sierru 83´ 1,6 55kW, karbec s ručním sytičem ve zlaté metalíze jsem pořídil v květnu 1995 a po 14 dnech hned opravoval předek a čelní sklo, bo mě nedal přednost cyklista. A hned v červnu mě čekala dovolená u moře (Rujana, baltik) a zlatá krasavice nás tam téměř bez problémů dovezla. Od té doby jich prošlo mojí virtuální garáží několik. Zezačátku jsem je používal i jako služebáky v práci a najezdil s každou 30-35 000 km a shodou okolností vždy +/- po roce vyměnil za další, ať dobrovolně či nikoliv. Červená 1,6 , pak hnědá 1,6 s interierem z XR4i, potom první dvoulitr v kombíku dovezený ze švýcarska který to vydržel přes tři roky. Pak přišlo první Scorpio, krásný zlatý kombík v mezitypu ve výbavě Topas. Na Sierry jsem ale nazanevřel a pořídil jednu modrou 2,0i DOHC kombi v automatu v neskutečném stavu manželce. Ta s "modráčkem" jezdila asi osm let než dostala taky škopka a Sierra putovala ke Standovi STS. Já pak ještě vydražil dalšího bílého kombíka a prodal ho bráchovi, který se s ním 2x přestěhoval a kompletně zrekonstruoval byt. Přičemž Sierra sloužila velmi úspěšně jako náklaďák. A "na vodě" jsem u hospody uviděl stříbrného sedana s Morette reflektory a RS packetem a zakoupil ho na letištní projekt, ze kterého bohužel sešlo a tak putoval někdy loni k Michalovi LBC pod flexu. Ještě předtím pak dohromady s dalšími škorpiáky byla pořízena Sierra XR4i čtyřdvéřová černá zadokolka na blbnutí po letištích, se kterou jsme si užili dost srandy než nám jí nějaké smažky zničily. Takže u mě 1995 až 2011

Dobrý ......