Tak pokud si píšeš cesťáky, tak to v praxi vlastně jenom znamená, že tu částku, kterou musíš vydělat, napsáním si cesťáku jenom nedaníš, to je vlastně jediná výhoda cesťáků pokud děláš sám na sebe.
Pokud to máš jako firemní, tak se nutně nemusíš držet průměrné spotřeby dle techničáku(kterou jsem vždy překračoval v kterémkoliv autě), peníze za palivo také nedaníš, ale navíc ti stát na palivo přispívá odpočtem DPH a to je u mě třeba příspěvek od státu na palivo 15tisíc za rok. Na vrakovišti jsem nikdy moc neutratil, ale když sečteš za rok oleje,filtry,svíčky,destičky,žárovky,lékarnička,.......možná i emise a STK(které asi na vrakovišti stejně nekupuješ), tak i na tom sleva na dílech v hodnotě DPH(tedy vlastně příspěvek státu) není zanedbatelná.
Ale záleží asi také na každém a jeho konkrétních podmínkách, hlavně na tom, jaké palivo používáš a kolik najezdíš. Dovedu si představit, že se docela asi vyplatí jezdit na plyn a mít nějakou trosku v benzínu jako firemní. Za sáček bonbonů či čokoládičku a hlavně lichotku, tě děvčata na pumpě zahrnou mnoha účtenkama na benzín, že si služební cesty budeš muset vymýšlet a DPH z nich ti postaví barák
