Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je čtv 28. bře 2024 12:34:38

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 3 příspěvky ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Článek o Opel Omega a ford Scorpio
PříspěvekNapsal: pát 20. kvě 2016 10:16:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1901
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
http://www.motor-talk.de/news/die-mitte ... ml#!page=4

Já bych třeba strašně rád udělal společný sraz, ale nějak tu žádný slušný Omega klub nemužu najít :(

Překlad z překladače:
Před 30 lety: Ford Scorpio a Opel Omega - v polovině hvězdy 1986
Publikováno dne 15/02/2016

1986 Opel hodil kámen tlustý v rybníku vyšší střední třídy: Aerodynamický Omega vadilo především o rok dříve zavedené Ford Scorpio.

V levém konkurenci ze strany BMW a Mercedes vypadají staré před 30 lety: Opel Omega a Ford Scorpio, horní střední třídy z Rüsselsheimu a Kolíně nad Rýnem opustil konkurenci ze strany BMW a Mercedes vypadají staré před 30 lety: Opel Omega a Ford Scorpio, horní střední třída z Rüsselsheimu a Kolíně nad Rýnem
Zdroj: Opel a Ford

Kolín nad Rýnem - Enger byl závod není mezi Kolínem a Rüsselsheimu. Oba byli postupně uděleny mediální cenu "Car of the Year" oba skórovali aerodynamický Optima, jak se rozešel s pojmy svých předchůdců a oba přinesl Němec jihu značky potit.

Opel Omega a Ford Scorpio byly revoluční. Natolik, že mnozí pravidelným zákazníkem záznamu a Granada byla zděšená. Především je nový Ford vlajkovou hněval mnoho Granada kupujících. Byly tam ale zpočátku žádný klasický kombinace, ale pouze pětidveřový hatchback.

Pro velký Ford otevřely nové zákazníky, a to zejména s technickou zručnost jako jednotku ABS, všech kol a první vyhřívaného čelního skla. Že nesl faceliftem dostal úst ryby mřížku a vypoulenýma očima po deseti letech výstavby, je jiný příběh.

Velkou výhodou pro Opel: Na rozdíl od Ford Scorpio, GM dříve Combi nabízejí velkou výhodu pro Opel: Na rozdíl od Ford Scorpio, GM měl časný kombinovanou nabídku
Zdroj: Opel Opel Méně byl statečný, když Omega: S klassichem Saloon a Proven Combi Rüsselsheim potěšil svůj klientelu díky novým designem a technologií času. Omega je zkratka pro "Opel konečně dělá dobrá auta," vysvětloval lidový ještě.

Jak dobře Omega byla prokázána ve srovnávacích testech s Mercedes a BMW. Zde velké Opel umístěn na číslo jedna. Opel se E-Class a BMW řady 5 neměli šanci, to byl obraz vzpruha pro Rüsselsheimu.
Inovativní technologie od Kolína a Rüsselsheim

K silným stránkám Opel počítají svou výjimečnou směrovou stabilitu v extrémních jízdních situacích. Neměl zlomit i při brzdění do značné míry na lišit v závislosti na povrchu kol: záporný poloměr rejdu lovit silnější brzděný kolo ve stáji, tzv patě.

Štír tam v prvním roce prodeje s novými technologiemi, jako je ABS všech kol a viskózní diferenciál s omezeným prokluzem. Toto rovněž přesvědčen o tom vyhlídky jen o několik měsíců dříve představil Audi 100 quattro (C3).

Zatímco Opel napjatě odpružené více atletický, média prohlásil jízdní komfort Ford z nejlepších ve své třídě. Téměř 5000 předobjednávky mělo to potvrdily. Spokojen vysvětloval Ford-Německo šéf Daniel Goeudevert: "To je ten nejlepší start, datum Ford měl". Dokonce i šéf Ford Europe Bob Lutz byl šťastný.
Chyba Bob Lutz: žádná kombinace

Lutz sledován Aero zadní konstrukci a naznačil etapa s názvem strategii "jeden místo tří." Žádné další vůz nebo sedan tak. Na konci tohoto omezení zapnutý Hatchback však jednat o hrubé pochybení ze šéfů. Chybějící combi omezil Ford Scorpio po prodeji posledního turnaje Granada značně v úspěch.

Ve Velké Británii pro Ford stejně důležité jako Německo, postrádal nová vlajková loď smlouvat cítil variantu sedan. Chyba, která nebyla opravena do pěti let později čtyřdveřový sedan. Opět dva roky Ford usadil s univerzálním časem.

Ford Scorpio sedan od roku 1990: Zejména v Anglii zákazník povinen klasické karoserie Ford Scorpio sedan od roku 1990: Zvláště v Anglii zákazník povinen klasické karoserie
Zdroj: Ford Opel a britské sesterské značky Vauxhall přišel Fordy pochybení přínos. Brzy 1990 prodal General Motors (GM) dcer, takže v závislosti na trhu až 15 krát více omega jako Ford Scorpio.
Kousací velkou Opel

Nicméně, také utrpěly tvarovaná větrem Businessliner (cw 0,28), aby zoubky. Více než dvě miliardy známky investovala do rozvoje Omega, půl miliardy více než v Ford Scorpio Opel. Velkorysý rozpočet dal Omega futuristickou avioniku, elektronicky nastavitelné zavěšení tlumení a nové, počítačem řízené výroby.

Příliš mnoho inovací v příliš krátkém čase vývoje? Mnoho zákazníků si stěžovali na vadných komponentů. Úspěch omezila neudržitelná. Jako největší Ford přesvědčil foto plné Opel argumentem: "Mnoho auta za málo peněz". Omega Caravan sported obrovské 1850 litrů nákladového prostoru, nebylo ani v roce 1992 nový Ford Scorpio turnaj (1600 l) utkání.

Aby bylo možné místo na slunci bojovat Opel a Ford násilně. Pěnice Ford 1985 nastavitelný volant a první výškově nastavitelné bezpečnostní pásy vpředu, Opel následoval o rok později s "prvním výškovým nastavením na světě a vzadu". Měl Ford zahájit Štír přesunul k přípravě technologie katalyzátoru, Opel kontroval se standardním nízkými emisemi Omega od startu. Byl tam s Scorpio již v prvním roce jako V6 modelu 2,8 litru s pohonem všech kol Ghia zařízení kontroval Opel v roce 1987 s 222 km / h rychle šestiválec Omega 3000.

Nejrychlejší Series Sedan: Lotus Omega

U příležitosti 125. výročí Opel Rüsselsheim sat přidává ještě jeden: v roce 1989 představil Lotus Omega přispěl 377 koní, což stačí až na 280 km / h, titul světového nejrychlejšího produkčního sedanu, kromě Alpina B10 Turbo. 125000 Mark přehnaně drahé Lotus Omega požadoval Ford: Stejně výkon za nízkou cenu byla reakce Cologne která zavedla v roce 1991, Scorpio 2.9 24V s Cosworth hlavou válců a 195 koní.

GM však nelze upřít Omega je druhá generace, která byla postavena v roce 2003 a dokonce debutoval jako Cadillac Catera měl se setkat Scorpio důkladně misslungenes facelift. Dnes je tato bizarní kult Scorpio potenciál, ale to platí i pro Omega jako poslední klasické Opel s pohonem zadních kol.
Opel Omega zaznamenal s rekordní aerodynamiky a dokonalou směrovou stabilitou Opel Omega zaznamenal s rekordní aerodynamiky a perfektní Geradeauslauf01 / 17
Opel Omega zaznamenal s rekordní aerodynamiky a dokonalou lineární velkou výhodou pro Opel: Na rozdíl od Ford Scorpio, GM již dříve combi nabídka Opel Omega A 3000 v roce 1987: zaprvé, s 3,0-litrový benzínový motor s 156 hp (s katalyzátor) nebo 177 hp (bez katalyzátoru) Tento 25millionste Opel je v únoru 1989, Omega Opel Omega Caravan 24V 1989: Opel combo nikdo vyrobený předmět nakládací něco před Opel Omega v DTM, s řidiči Markus Oestreich 1990 Opel Omega 3000 24V Evo 500, 1991 Opel Omega 3000 24V Evo 500 1991 Cadillac Catera, sestra model Opel Omega B z roku 1997 Opel Omega B Caravan od 1999 50millionste Opel (Omega B) probíhá 2. prosince 1999 v Ruesselsheim z pásky Ford Scorpio v roce 1985: Kolín čerpal z velkého Granada technice vyřešil Scorpio, ale s inovativní bezpečnostní technologie na evropské šéf Fordu Bob Lutz myslel, že bez sedan a vůz od; nesprávného odhadu Ford Scorpio sedan od roku 1990: Zejména v Anglii zákazník povinen klasické karoserie Scorpio 2.9 24V s hlavou válců a Cosworth 195hp turnaj Ford Scorpio od roku 1992 Kontroverzní facelifted Ford Scorpio

Chronicle: Ford Scorpio a Opel Omega

1985: V březnu Ford Scorpio je prezentován jako nástupce Granada. To první v jediném karoserie bez combi. Technika Granada je přijímán částečně. Výroba pro všechny trhy v Kolíně nad Rýnem. Světová novinka je vyhřívané přední sklo. Kromě toho, první velkou německý výrobní model s ABS jako standard. Zahájení Ford v květnu, od července jako Scorpio 4x4. Štír je udělen média ocenění "Car of the Year 1986". Cenu bere Henry Ford II osobně oponoval.
1986: Uvedení Opel Omega jako nástupce záznamu, ve Velké Británii Vauxhall Carlton. Jméno Omega byl vybrán z pěti favoritů. To nevyhrál: Antara, Modena, riviéru a Como. Opel Omega je "Car of the Year 1987".
1987: V březnu facelift pro Scorpio, motor 1,8 litru je nahrazen zážehovým motorem 2,0 litru s neregulovaným katalyzátorem a Ghia 2.0i přichází s regulovaným katalyzátorem. Při spuštění červencovém 2.9i Scorpio v USA pod logem značky Mercury. Jak srpna, tam je Opel Omega jako Omega 3000 s šestiválcový motor.
1988: Od jara je tu Opel Omega s aktualizovaným 3,0-litrový šestiválec s 177 koní a regulovaným katalyzátorem. Jak srpna, tam je Omega diesel s turbodmychadlem, mezichlazení a 74 kW / 100 koní.
1989: V březnu Scorpio je k dispozici s dieselovým motorem. Nový 2,0-litrový DOHC čtyřválcový zážehový motor, speciální modely "CL / GL Exclusiv". Opel nabízí zvláštní objednávku šest vnitřní Omega s osmi sedadly a vnější délku 5,58 metru. Na podzim roku 88 kW Opel Omega 1,8 vymazány. Lotus Omega je vybaven 3,6-litrový šestiválec 24V motorem a dvojče přeplňovaný činí 377 koní.
1990: Štír budou prezentovány v lednu jako sedan. Vnější délka 4,74 m teď namísto 4,69 metru hatchback. Facelift pro Ford Scorpio, rozpoznatelné novými nárazníky v barvě karoserie, nový mříží. V červenci hlavní facelift pro Opel Omega A. vnějších rysů facelift, novými, většími nárazníky a tónování zadních světel. V létě roku 1990, dále sportovní Omega-top modelu Omega Evolution 500 s 230 hp. Omega Evolution 500 je omezena na 500 jednotek. S Omega Opel začíná v DTM.
1992: Na ženevském Salon Štíra debutuje turnaj. Plastická operace, et al upravený přední konec pro všechny Scorpio
1993 výroba konec Omega (a) v srpnu tržby od začátku roku 1994. Druhý život dostává Opel Omega v Brazílii. Ten nahradil Chevrolet Opala a je postaven v roce 1998 jako Chevrolet Omega. Kromě 2,0 litru a 3,0 litru motory, je 4,1-litrový šestiválec.
1994: V březnu Opel Omega (B) je vypuštěn. U pařížského salónu je revidována Scorpio zobrazeny s kontroverzním přední a zadní konstrukce
1995: Modifikovaná Scorpio pouze jako čtyřdveřový sedan a turnaj
1996: Do roku 2001 Opel Omega je postaven jako Cadillac Catera v Rüsselsheimu a uvedeny na trh v Americe.
1998: V červenci Scorpio úpravu výrobního pouze o 98 597 jednotek facelifts (1995-1998).
1999: Poslední facelift pro Omega.
2003: Konec výroby pro Omega (B), který, stejně jako Scorpio nebyl žádný přímý nástupce.

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.
12.EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10.EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned 28. srp 2016 16:39:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. úno 2010 15:44:36
Příspěvky: 517
bydliště: Brno
Nešlo by to poslat v původním jazyce? Tohle se vážně nedá číst.

_________________
Obrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 29. srp 2016 10:40:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1901
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
Pokud ti nestačí odkaz v prvním řádku tohoto článku, pak je mi líto, ale víc pro tebe nedokážu udělat :twisted:

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.
12.EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10.EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 3 příspěvky ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz