zadni difec automat dle nahonu tach.-bud elektrika nebo lanko-lanko jen u 92-94 trubky chlazeni automatu+chladic automatu pod hlavnim chladicem solenoidy s podtlakovejma hadickama a bazmekem na predni pricce trubky serva, nadrzku serva a servopumpou dle roku auta s regulaci tuhosti u 91 bylo jen na prani, 92-94 standart vahu vzduchu s airboxem, gumovou harmonikou, rezonatorem a nasavaci trubkou zespod podbehu, plech co drzi airbox a gumicky k tomu-stejne z klauna neprefiknute palivove hadicky ke vstrikum-pri demontazi motoru z vraku nejlepe ustrihnout i s kusem kovovejch a v klidu si je pak dratkama vycvaknout klimakompresor, drzak, napinak a trubky k chladici a radiatoru kompletni motor s mechanizmem plynu, altasem, servopumpou, napinaci kladkou, drzakama motoru, svodama katalizatorove trubku, lambdy + alespon stredovej dil vyfuku budiky dle nahonu hadice od motoru na zadni vyvod do topeni-nerezat edis co je v pravo u motorku tempomatu co se tyce elektriky prvni rozdeleni: 91 pasuje do 91 tak jako tak 92-94 dle vnitrni vybavove elektriky: nejjednodussi je to urcit podle lambdasond 3 nebo 4 draty, pokud ma stavajici 12ventilova motorova elektrika 3 draty na lambde, je potreba coss elektrika se 3 draty na lambde, pokud 4draty tak zasadit elektriku se 4draty na lambde, delilo se to myslim v 9. mesici 1993, od te doby jsou uz jen 4dratove, pokud to popletes jako ja, prijdes, otocis klicem a nic, auto sem sice nastartoval dratem od starteru ale budiky byly rozhaseny. pokud mas v aute 4dratovou a podari se ti sehnat 4dratovou elektriku z motoroveho prostoru nebudes muset menit kompletni elektriku auta
brzdovy posilovac neni potreba predelavat tak jako to ma coss-vymena svazku ABS a kompletnich brzdovejch hadicek mimo zadnich, menit pouze v pripade dokonalosti!!! u 92-94 si staci pouze pripravit podtlakove Tcko na rozdeleni podtlaku mezi klapku klimosky a podtlaku na brzdovej posilovac a upravit to na stejnej prumer. coss ma trosku delsi chladic-12ventilovej to uchladi taky coss ma i udajne strmejsi rizeni-volant a dve ruce to jistej plynove lanko neni potreba-z 2,9 stejne i na tempomat predni hadice k chladici jsou stejne s 2,9, jen coss ma na horni hadici i ovzdusneni nasledne casem se ti pak bude hodit i 29mm stabilak
snad je to vsechno
_________________ 2,9i 24v 1994, sedan, manual, executive, recaro, uložen pod plachtou v garáži. Jinak dvě šlapky, sedlo a řidítka. rozebráno víc jak 30 scorpií
|