Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je sob 27. dub 2024 23:30:34

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 7 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: motor 2.3 a prasklé sání
PříspěvekNapsal: sob 15. kvě 2010 19:27:56 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Tak jsem se přidal do klubu "prasklých sání", když jsem jel zrovna vyprostit manželku, které na starém škopku prasklo spojkové lanko. Po příjezdu domů jsem lanko zmáknul za pár minut a jal se opravovat svoje. Protože jsem auto s prasklým sáním loni kupoval a po koupi vyměnil za dobré, najel 45000km, předzásobil jsem se ještě jedním. No, po výměně to teklo zas, ale na jiném místě, čili člověk, který mi prodal náhradní sání mi dal už prasklé :-( A to jsem to sundaval 2x, neb jsem měl ještě podezření na těsnění, které jsem sehnal origo za 230,- u Forda.

Tak jsem se nas... a vyndal z bráchových zásob sání na 2.0 16V a trochu si pohrál. Myslím, že nyní už je to na vždy. Drží to dobře, funguje též, nechápu, který majitel duševního suterénu tohle u Forda vymyslel...


Příloha:
14052010087.jpg

Příloha:
14052010090.jpg

Příloha:
14052010098.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.3 a prasklé sání
PříspěvekNapsal: sob 15. kvě 2010 19:35:07 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
A vysledek se mi tam nevešel, čili tady: :-)

Příloha:
14052010099.jpg


A to nejlepší na konec, mám ještě doma 2x prasklé plastové sání a 2x kovové z 2.0 16V, je to sice strašná drbačka, ale kdyby někdo měl zájem, mohl bych vyrobit ještě 2 sady. Cena tak 3000/sada. Je to asi dost, ale času je málo a je mi líto to nevyužít, když jsem se to už naučil :roll: Já to už nebudu potřebovat.

Montáž byla jednoduchá, nejdříve se na šrouby volně uchytí plastové, na kovové se tak 1h dopředu nanese vrstva těsnícího silikonu, potom se pod plastové vloží kovový díl, dotáhne lehce a po chvíli předepsaným momentem. Pak jsem ještě zbytek vyteklého silikonu zevnitř vyčistil rukou skrze domek termostatu.

MarPac.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.3 a prasklé sání
PříspěvekNapsal: sob 15. kvě 2010 20:15:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 21:21:33
Příspěvky: 162
bydliště: Šaľa - Slovensko
Bydliště: Šaľa - Slovensko
Moje riešenie zo starého fóra.
http://igor.vipnet.cz/viewtopic.php?f=7 ... 6e83db874c

_________________
Jeep Commander Overland V6 3,0crd chip 250hp/550NM
Fiat Panda Alessi 1,2 44kw Duallogic, Italy luxury limited edition
Scorpio kombi 94 Cosworth V6 manual / automat GHIA EXECUTIVE znovuzrodený 2/2008 EX
Focus II kombi 06 1,8TDCI EX


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.3 a prasklé sání
PříspěvekNapsal: sob 15. kvě 2010 23:09:34 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Jojo, to je přesně ono. Ještě to tu dělal snad Peterson, a pak si vzpomínám na někoho, kdo to vyrobil z duralu a posvařoval.

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.3 a prasklé sání
PříspěvekNapsal: sob 15. kvě 2010 23:25:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. úno 2010 15:44:36
Příspěvky: 517
bydliště: Brno
Já jsem to onehdá probíral s človíčkem s přezdívkou Jirka.va. Jinak taky mám v plánu nechat udělat kovové řešení.

_________________
Obrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.3 a prasklé sání
PříspěvekNapsal: ned 16. kvě 2010 20:03:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 21:21:33
Příspěvky: 162
bydliště: Šaľa - Slovensko
Bydliště: Šaľa - Slovensko
Tak ako som to spravil to už vydrží večnosť. Keď páni za doskami nerozlišujú studenú a horúcu stranu tak som to za nich doriešil. Keď má komora teplotu cca 90stupňov a vedľa kanál cca 40 tak to jednoducho po čase prasknúť musí fyzika nepustí a hlavne keď je tam zaliata mosadzná matka pre snímač. Mosadz sa viac roztiahne ako plast :roll: . Celý trik je v tom založení dielov nad seba - jednoducho sa majú kam rozpínať.

_________________
Jeep Commander Overland V6 3,0crd chip 250hp/550NM
Fiat Panda Alessi 1,2 44kw Duallogic, Italy luxury limited edition
Scorpio kombi 94 Cosworth V6 manual / automat GHIA EXECUTIVE znovuzrodený 2/2008 EX
Focus II kombi 06 1,8TDCI EX


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.3 a prasklé sání
PříspěvekNapsal: pon 17. kvě 2010 22:18:11 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Souhlas, taky n2kdy rostu, když projektanti nakreslí v CADU výtah, co vozí 3 tunové auto s mezerou 5mm od zdi. Ono to na monitoru tak nevypada, ale v praxi... Zdá se, že přeplátovaný spoj drží krásně, jen se v tom plastu musí nechat část té mosazné trubky kolem šroubu. Uříznul jsem to s mezerou a při utahování tuto vymezil zabroušenou karosářskou podložkou, aby si to správně sedlo. Doporučuji všem, kdo má trochu místa v dílně a chuť, stačí sehnat to 16V sání. Teď už jich bude všude spousta, dříve byla větší bitka :-)

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 7 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 231 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz