Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je sob 27. dub 2024 22:26:46

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 44 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 28. čer 2010 7:38:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:33:29
Příspěvky: 1074
bydliště: BRNO
Bydliště: Brno - Tuřany
Kdyz si to prectes jeste jednou, tak zjistis, ze nikde nepise, ze tak jezdi, ale to, co je pro 2,3 nejlepsi. Jinak prodlevu mam taky, spotreba mesto lehka noha 14,2, dalka tak 10 - 10,5l. Kazda 2,3 ve spojeni s automatem je lina rozezrana mrcha, ktera trosku jede az fakt v otackach nad 3500. Kazdopadne je to vetsi zrout jak 2,9l Cosworth.

_________________
Audi A8 4.2 tdi exclusive 2008 290kw 900Nm


Ex: Scorpio 2x 2.0i DOHC/ 1x 2,9 12V/ 2,9 24V/ 2,3 16V
Tel: 777608592


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 28. čer 2010 8:23:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1902
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
Jak říká Tesil, pouze jsem přetlumočil co říkal Maxo.
3800 otáček je optimální na dálnici. U Cosse říkal, že je to 3400 otáček, jenže to nejde udržet.
Vyzkouším několik režimů na dálnici a pak se uvidí.
Coss, je vysokootáčkový motor který se prý cítí nejlépe v otáčkách nad 3400. Pod 2000 otáček je jakoby podtočený a žere jak tank 25 až 35 okamžitých. Já mám na štrece Brno-Praha kolem 10l/100km.
Po městě jezdím do 1,5km na každých 200m naskočí na PC na průměru 1 dcl. Jenže mě jede špatně jedna strana motoru tak na volnoběh mám i 3,6L a po pořádném zahřátí tak 1,9-1,7L. Proto mi naskáče na PC za měsíc i 18L/100km
Demo byl s 2,3 velmi spokojen, na štrece v poho, ale do práce to má 2,5 km a to auto se nikdy neohřálo :evil:

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.
12.EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10.EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 28. čer 2010 9:36:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. led 2010 16:43:11
Příspěvky: 719
bydliště: Pardubice
pri 90ti mam na tempomat okamzitou po rovince kolem 7 litru, pri tech 3400ot coz je cca 130km/h 12 litru ale jinak souhlas - vyssi otacky potrebujou min benzinu, mozna se ten motor i min zahriva ne ;) ze lip akceleruje a snese kdyz na to dupnes lip nez v nizkych otackach, to je logicky. ale automat nedovoli aby ten motor nejak trpel - rozhodne to je lepsi nez manual

_________________
Jaguar S-Type 3,0 Sport 05´ automat, tempomat, 18" kola triton, černý interier
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti, winterpacket II, kůže, el. zadní sedadla, petrol blue
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti.... , kůže, el. zadní sedadla,dark aubergine
Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, winterpacket IIpaměti.... úplně vše...... i zadní výhřev kůže ;) , moondust silver
Ex: Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, paměti.... , tourmallard green / Scorpio 2,0 CL sedan 96´ automat, winterpacket II / Scorpio 2,0 Ghia sedan 94´, tourmallard green/ Scorpio 2,9 Ghia EXECUTIVE sedan 91´ / Scorpio 1,8 Ghia 5dv. 85´


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 28. čer 2010 9:39:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. led 2010 16:43:11
Příspěvky: 719
bydliště: Pardubice
jinak myslim ze problem se spotrebou bude asi tim ze to auto se na kratkych trasach moc neohreje a pak stylem jizdy. navic kombik je precijenom trochu tezsi a tezkopadnejsi nez sedan, takze to bude vzdycky brat vic.

odpojeni baterky a naucit auto od znova si myslim nemuze uskodit

_________________
Jaguar S-Type 3,0 Sport 05´ automat, tempomat, 18" kola triton, černý interier
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti, winterpacket II, kůže, el. zadní sedadla, petrol blue
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti.... , kůže, el. zadní sedadla,dark aubergine
Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, winterpacket IIpaměti.... úplně vše...... i zadní výhřev kůže ;) , moondust silver
Ex: Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, paměti.... , tourmallard green / Scorpio 2,0 CL sedan 96´ automat, winterpacket II / Scorpio 2,0 Ghia sedan 94´, tourmallard green/ Scorpio 2,9 Ghia EXECUTIVE sedan 91´ / Scorpio 1,8 Ghia 5dv. 85´


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 28. čer 2010 10:29:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 21:21:33
Příspěvky: 162
bydliště: Šaľa - Slovensko
Bydliště: Šaľa - Slovensko
Tie otáčky sú samozrejme myslené pri ustálenej rýchlosti. Pri jazde v meste by to išlo do spotreby, ikeď teraz ako mám manuál na cose ukazuje priemerku o 0,8l menšiu a otačky točím pri preraďovaní po 2800 - 3000.
Pri jednej jazde pod 15km nedôjde k zohriatiu katu a lambdy na prevádzkových 900 stupňov a teda ani k jej regulácii systému. To isté platí pre snímače ACT a ECT - po dvoch minutách síce otáčky padnú, no naďalej dochádza pri akcelerácii k obohaťovaniu zmesi inak by motor pracoval nepravidelne. Ďalším žrútom paliva je automat. K jeho zohriatiu na prevádzkovú teplotu oleja 75C /pri okolitej teplote cca 25C/ je potrebná jazda aspoň 30km ostrejším tempom. Teda pri jazde 15km je olej hustý a kladie väčší odpor v meniči a preto motor musí vydať viac energie = viac paliva. V6 má väčší krútiaci moment a preto úbytok výkonu neni až taký citeľný ako u R4.
Preto je do mesta vhodný motor s malým obsahom, ktorý sa rýchlo zohreje a automat na princípe variátora kde neni menič.
U mňa odkedy mám manuál sa motor zohreje podstatne rýchlejšie - do chladiča neprúdi olej z automatu, ktorý ho za studena ešte ochladzoval.

_________________
Jeep Commander Overland V6 3,0crd chip 250hp/550NM
Fiat Panda Alessi 1,2 44kw Duallogic, Italy luxury limited edition
Scorpio kombi 94 Cosworth V6 manual / automat GHIA EXECUTIVE znovuzrodený 2/2008 EX
Focus II kombi 06 1,8TDCI EX


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 28. čer 2010 10:48:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 08. úno 2010 20:04:46
Příspěvky: 18
bydliště: Teplice
Bydliště: Teplice
Super odpoved, dekuji za info, konecne vim co se v tom aute za jizdy vse deje. Takze pomalu zjistuji ze to asi vse bude ok.

Jen teda nechapu, ze mi nekteri scorpisti pres inzeraty (ne tady na foru) tvrdili ze to po meste zere max 12. Co tim mysleli, 80km cestu v Praze, ci v Brne? To je pak u me jak cesta do decina a zpet do teplic :)

_________________
Vyhlédnuto: Ford Edge SE - 3,5l , Automat 2007 - dovoz USA

Ford Scorpio Combi Ghia 2.3i Automat 1997
Ford Mondeo Combi Ghia 2.0TDCi Manual 2005

Ex Ford Focus Combi Kinematic 1.6i Manual 2008 (nové)
Ex Fiat Ullyse 2.0JTD Automat 2005 (z druhé ruky)
Ex Ford S-MAX Titanium 2.0TDCi Automat 2006 (nové)
Ex Ford Mondeo Combi Ghia 2.0TDCi Automat 2005 (nové)
Ex Ford Scorpio 2.9i Ghia Executive 1987 (z druhé ruky)

Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 28. čer 2010 11:03:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1902
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
:lol: :lol: :lol:

podívej se na moji průměrnou spotřebu v popisu. A je to :evil: :evil:

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.
12.EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10.EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 28. čer 2010 11:05:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 08. úno 2010 20:04:46
Příspěvky: 18
bydliště: Teplice
Bydliště: Teplice
blaza61 píše:
:lol: :lol: :lol:


Nojo. Tak su amater, a kde se mam dozvedet veskere veci o tom aute, kdyz nikoho od aut neznam. A na to abych kazde auto rozebral a zjistoval co je co, sem celkem starej. Ja ti zase dam kviz z SQL databazi, dotNET :-D

_________________
Vyhlédnuto: Ford Edge SE - 3,5l , Automat 2007 - dovoz USA

Ford Scorpio Combi Ghia 2.3i Automat 1997
Ford Mondeo Combi Ghia 2.0TDCi Manual 2005

Ex Ford Focus Combi Kinematic 1.6i Manual 2008 (nové)
Ex Fiat Ullyse 2.0JTD Automat 2005 (z druhé ruky)
Ex Ford S-MAX Titanium 2.0TDCi Automat 2006 (nové)
Ex Ford Mondeo Combi Ghia 2.0TDCi Automat 2005 (nové)
Ex Ford Scorpio 2.9i Ghia Executive 1987 (z druhé ruky)

Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 28. čer 2010 13:04:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:38:12
Příspěvky: 82
bydliště: Zákolany
Bydliště: Zákolany
blaza61 píše:
:lol: :lol: :lol:

podívej se na moji průměrnou spotřebu v popisu. A je to :evil: :evil:

tak to se sklátí - 146l na kilometr - to je přímo raketoplán :lol:

_________________
Modrásek - Scorpio II 2.9 24V Cosworth Turnier - mutrkára ... právě probíhá facelift 2010
ex-Žabička - Scorpio II 2.9 24V Cosworth - povýšil na dárce ogánů
ex-Stříbrný vítr - Scorpio II 2.9 24V Cosworth - fotrkára ... bývalý Tesilův pak Pinguův a nakonec přes RSáka skončil u mě a nyní už skončil úplně


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon 28. čer 2010 15:08:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:04:22
Příspěvky: 1343
bydliště: Lysá nad Labem
Bydliště: Lysá nad Labem
Mně teda připadají nejoptimálnější otáčky okolo 5000 :mrgreen:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Ford Scorpio 2,3i 1998 Ghia,automat,sedan
ex Ford Scorpio 2,3i 1998,sedan-po 4,5roce bezproblémového ježdění je z něj dárce orgánů
ex Ford Scorpio 2,0i 1991,sedan 8 let(244tis.km) pohodlného ježdění bez problémů
ex Ford Sierra 1,8TD 1991 (moje noční můra)
ex Ford Sierra 2,3D 1989 po ujetí 320tis.km chrochtala úplně stejně-DRŽÁK
ex Trabant 601 Limuzína 1968 (s ním jsem 25let vyrůstal)


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 44 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 237 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz