Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu
http://www.fordscorpio.eu/

Nová 2,3 s automatem v klubu
http://www.fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=6&t=40
Stránka 1 z 2

Autor:  blaza61 [ sob 30. led 2010 14:25:49 ]
Předmět příspěvku:  Nová 2,3 s automatem v klubu

Dnes jsem se sešel s naším budoucím členem Jardou Matějkou pracujícím v Brně a bydlícím v Plzni.
Původně měl mezityp, sedana v dvoulitru a stříbrné barvě.
Zdá se, že stříbrná barva je jeho osudová, tak si koupil klauna 2,3 a opět sedana v automatu.
Má malinkatý problém s automatem, při jízdě trošku kope. Dal to na kontrolu do Kapsche kde na něj rovnou vystřelili cenu 30 litrů za opravu. Ve čtvrtek pojedeme za Jarem do Sivic tak u něj změříme olej v převodovce.
Když to auto vyzvedl z opravy a druhý den ráno v těch velkých mrazech startoval, tak se auto dusilo, zhasínalo, nedrželo otáčky. Projel jsem to diagnostikou a lamda ukazovala na budíku jen 100 a až kolem 4000 otáček vylítla na horu.
Tak to vidím špatně, ještě že mám jednu fungl novou na zkoušku.
Pokud máte někdo nějaké typy- sem s nimi :lol:

Autor:  michal lbc [ sob 30. led 2010 14:59:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nová 2,3 s automatem v klubu

zkusil bych nalejt do nadrze velfobin nebo jak se to ted jmenuje, pak resil zbytek.

Autor:  Igi [ sob 30. led 2010 16:30:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nová 2,3 s automatem v klubu

Pokud nejede motor na vsechny valce, tak ani automat nepojede jak ma. Zacit u motoru, svicek a podtlaku.

Autor:  maxo [ sob 30. led 2010 19:17:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nová 2,3 s automatem v klubu

Kopal pri radení, alebo trhal pri ustálenej jazde? Je to privela možností, potrebujem upresniť.

Autor:  maxo [ sob 30. led 2010 19:19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nová 2,3 s automatem v klubu

Ako to ide s aktivovaným a deaktivovaným O/D? Čo kontrolka O/D?

Autor:  blaza61 [ ned 31. led 2010 17:43:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nová 2,3 s automatem v klubu

Jsem s Jardou domluvený, že zjistím jaké tam patří svíčky a kolik stojí. Ve čtvrtek máme zajet k Jarovi do Sivic, že mu na to hodí oko.
Ta převodovka mu prý škubala už když to koupil. Já jsem s ním jel nějakých 200-300 metrů tak jsem to nemohl nijak posoudit. Ten motor mu začal blbnout až druhý den co se vrátil z toho servisu s převodovkou. Jinak šlapal v poho.
Mě tam spíš vadí ta lambda, že ukazuje na 100 jak u mě. Mám jednu fungl novou tak ji tam zkusíme, co to udělá

Autor:  blaza61 [ pát 05. úno 2010 9:21:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nová 2,3 s automatem v klubu

Tak vám musím sdělit včerejší zážitek s 2,3kou.
Napřed se, ale musím vypořádat se jménem Jaroslav. Jestli se to v klubu začíná Romanovat, tak Jaroslavů mám teď ve svém životě jako máku. Musel jsem si to trochu seřadit aby mě z toho nejeblo.
Tak za prvé: Jardík Toman (s mercedesem taxikář z ČB šak víte nééé), je můj skorobrácha a znám ho 30 let.
Za druhé je Jaryn Petřík z Hrušek.
Třetí Jara Kaluža (mechanik ze Sivic), nebo Jarek jak říká Igor.
Jaroslav Šťastný zvaný Pingu
No a nový člen s tou 2,3 Jarda Matějka s nickem ScorpioV6.
To je úroda, že.
No a ten včerejšek, zapojil jsem diagnostiský kabel k noťasu a hurá do Sivic k Jarovi. Lambda mrtvá, ručička se válela na nule. Převodovka s O/D při 2t otáčkách kopala, nebylo to jak od koně, ale cítit to bylo. Hlavně při řazení za dvě a tři. Při podřazování to dělalo taky. V duchu jsem se modlil aby to byla ta lambda a přestalo to dělat.
Při příjezdu do Sivic mě Jara hned zdrbal. Prý proč jsme nepřijeli o 10 vteřin dřív, že najel do dílny s dodávkou.
Nicméně vyhrnul si rukávy a v tom mrazu venku změřil hladinu oleje v převodovce, byla pod horní ryskou, zašátral kolem motoru rukou, našel jakousi hadičku. Co stím podtlakem? To je schválně? Ne? Tak ji tady zapojím, a hle motor přestal tarokovat, okamžitě se zklidnil ( jóóó to soudruzi z Kapsce, hlavně že neví co převodovce je a řekli si za opravu 30 litrů. Přitom zkurvili na co přišli ), a oprava hotová. Říkám, Jaro a co ta lambda, ta je mrtvá. Máš jinou? Mám z Cosse, tu univerzálku. Tak jo, ponořil se do motoru za dvě minuty vytáhl lambdu. Ponořil se znovu a za tři minuty jsme nastartovaly a na displeji noťasu krásně ukazovala ručička od 400 do 800, podle plynu. Vymazal jsem chyby, znovu načetl a zobrazil se pouze lód P100. Či že bez chyby.
Před výměnou ukazoval na volnoběh okamžitou spotřebu v litrech 1,5 - 1,7 po výměně lambdy 0,8 - 1,0. Tož dobrééé, nééé??? :twisted:
Tajně jsem doufal, že i ta převodovka přijde k rozumu, marně. Je to sice lepší, ale občas to kopne. Třeba se to rozchodí. Jarda po městě moc nejezdí, jeho trasa je Plzeň - Brno a zpět. Doporučil jsem mu přečíst si na http://www.fordscorpio.cz/index.php/rad ... -pevodovka celý článek a přesně se ho držet. Mám za to, že ta převodovka může ještě další desítky tisíc kiláků najezdit, olej je krásně čistý, žádný bordel v ní prý nebyl.
Jak se unás doma říká: nestahuj gatě, když brod není v dohledu.
Jarda je spokojen, že za pár kaček má znovu autíčko v kondici a nedá na něj dopustit.
To víte, ten klaun bude jeho životní láska, když ho koupil za svoje dvouměsíční úspory. Koupil ho za rovných 9tisíc :twisted: :twisted: :twisted: Vlastně za všechny prachy :lol: :lol: :lol:
Tak ať se ti u nás v klubu líbí, auto nezlobí a kolegové v práci ať ti závidí ;) ;) ;) :lol:

Autor:  Igi [ pát 05. úno 2010 14:28:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nová 2,3 s automatem v klubu

Nerikal jsem to hned nazacatku?

Igi píše:
Pokud nejede motor na vsechny valce, tak ani automat nepojede jak ma. Zacit u motoru, svicek a podtlaku.

Autor:  Standa STS [ sob 06. úno 2010 14:17:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nová 2,3 s automatem v klubu

Igi - říkal :lol:
kéž by všechny opravy byly tak náročné :idea:

Autor:  Standa STS [ sob 06. úno 2010 14:18:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nová 2,3 s automatem v klubu

Igi píše:
Nerikal jsem to hned nazacatku?

Igi píše:
Pokud nejede motor na vsechny valce, tak ani automat nepojede jak ma. Zacit u motoru, svicek a podtlaku.

Bláža další mechanik klubu!!!

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/