Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu
http://www.fordscorpio.eu/

Povinné ručení
http://www.fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=6&t=57
Stránka 5 z 6

Autor:  Igi [ ned 07. úno 2010 19:21:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Povinné ručení

Naprosty souhlas s Blazou a Vildem.

Autor:  Vilda [ ned 07. úno 2010 20:27:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Povinné ručení

Demo,patrně jste si nepadli do oka a podle toho mnohdy páteční diskuze vypadají,zkus napsat to ti na vlastnictví smlouvy,karty i odešlé platby odepsala ta kancelář pojistitelů.
Taky by mě patrně naštvalo,kdyby ten co mi pojištění zprostředkoval,honil v takovém případě ,ať si to zjistím sám a věřím,že to snad zjistí v dalších dnech,ale třeba byl problém v tom,že jsi to chtěl zjistit TEĎ HNED.
Ono někdy na to zjišťování je třeba víc času a pátek pro hledání zrovna není ten nejlepší den.

Cossie,nevím co přesně po Demovi chtěli,
ale určitě pokud budu v právu,tak nebudu ač v právu raději platit znovu,než aby mě pořád někde tahali.

Autor:  blaza61 [ ned 07. úno 2010 21:26:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Povinné ručení

Dobrý večer,
omlouvám se za zpožděnou reakci, byl jsem mimo.
Vše jsem Jirkovi v pátek objasnil telefonicky. Jestliže někomu zavolám po zjištění stavu, co se stalo a on to přesto nepochopí, tak je to k zamyšlení.
Jestliže jej kancelář pojistitelů vyzve k doložení uzavřeného pojištění, tak neni nic jednodušší než to tam poslat v kopii. Poštovné je na úkor kanceláře pojistitelů, ofrankovanou obálku měl přiloženou.
Na pojišťovně jsem mu osobně zjistil, že slečna, která evidoval pojistky již v pojišťovně sice nepracuje, ale jeho pojistka je řádně uzavřená.
Tak nevidím důvod proč taková hle debata exituje. Je to jen bouře ve sklenici vody.
Panové a dámy.
Když budete mít jakýkoliv dotaz, neváhejte mě osobně kontaktovat na tel. 736 466 453.

S úctou

Ing,.Ondrej Páleš

Autor:  Demo [ pon 08. úno 2010 6:18:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Povinné ručení

blaza61 píše:
DJestliže někomu zavolám po zjištění stavu, co se stalo a on to přesto nepochopí, tak je to k zamyšlení.



Tak teď varovně zvihám prst. KDY MĚ MĚL VOLAT? A TO CHCI VĚDĚT !!!!! Páleš ze mě kokota dělat nebude.

Autor:  blaza61 [ úte 09. úno 2010 9:15:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Povinné ručení

Zkopíroval jsem do diskuze, reakci šéfa makléřské společnosti EURO Help pana Maxi:

Vazeny pane Blaskovici,
v patek mi ing. Pales rikal o problemu pana Chleborada, dnes jsem s nim mluvil i ja.

Povazuji ho za velmi zavazny, protoze se nepochybne dotyka jistoty kazdeho, kdo uzavrel nasim prostrednictvim POV a zpusobil nejakou nehodu. S panem Chleboradem jsem dohodnut, bohuzel jsem se o jeho problemu dozvedel az ten minuly patek, resim ho primo s reditelem pobocky, s kterou byla prislusna pojistna smlouva uzavrena. V kazdem pripade bude zalezitost uzavrena ve prospech pana Chleborada a stanovisko a omluva pojistovny budou poskytnuty vsem podobne postizenym klientum.

Ted mi ing. Pales preposlal i diskusi ve Vasem klubu.

Dovoluji si Vam napsat nekolik slov k jednotlivym problemum na vysvetlenou s tim, ze nabizim pripadne moznost osobne se s vasimi cleny setkat a odpovedet jim na vsechny otazky.

1. Co se tyka dopisu, ktere chodi od Ceske kancelare pojistitelu. Bohuzel, od rijna lonskeho roku se ukazuje, ze dobre mineny zakon (aby nejezdila a nedelala skody nepojistena auta) si vysvetlila CKP po svem a zrejme ve
snaze zduvodnit svou cinnost a mit dost prace pro hodne zamestnancu, obesila v teto chvili odhadem 90% lidi,kteri u nektere pojistovny zrusili pojisteni a uzavreli nove nekde jinde. Tato nova pojistovna ma dle zakona (ktery neaakceptoval pripominky,ze nelze termin dodrzet) povinnost do 30.dnu nahlasit na CKP kazdou novou pojistku. Technicky to samozrejme nelze 100% zajistit, zejmena ne u hromadne pojistne smlouvy,
jako je nase, kde pojistovna zjevne do sveho systemu nenahrala jeste vsechny smlouvy, ktere jsme udelali v lonskem roce.

To ovsem neznamena, ze by kterykoli s klientu nebyl pojisten- kazdy ma v ruce Zelenou kartu (ta je dokladem o pojisteni) i smlouvu s nami, jako pojistnikem hromadne pojistne smlouvy, ve ktere
je pojisten kazdy, kdo k ni pisemne pristoupil a zaplatil pojistne. To, ze pojistne neinkasujeme my,ale plati se primo na ucet pojistovny je dalsim predpokladem toho, ze nejde o zadny podvod ani falesne pojistky.

Od rijna s Ceskou kancelari pojistitelu komunikuji, posilal jsem jim i seznam nasich klientu s tim, ze mi prislibili, ze pred odeslanim upominky porovnaji "dluznika" s timto seznamem a upominat ho nebudou. Bohuzel se to nedeje.

Protoze se vsak jedna o zavaznou zalezitost (kdo dopis dostal vi, jak neurvale je napsan), a moje vyse uvedena snaha o co nejmensi obtezovani nasich klientu se nesetkala s prislusnou odezvou, povazoval bych za neseriozni, kdybych
klientum rekl, ze to za ne vyridim, ale prosim kazdeho, aby okopiroval zelenou kartu a spolu s dotaznikem CKP vyplnenem v bode C a podepsanem poslal v nevyplacene obalce sam. Kdyby to postizeny neudelal, je
CKP schopna na nej poslat exekuci,protoze zakon umoznuje po 30.dnech povazovat sankci za vymahatelnou.

Vcera jsem zjistil, ze lze tuto zalezitost vyresit i pres internetove stranky http://www.bezpojisteni.cz, kde lze sken zelene karty zaslat po vyplneni identifikace elektronicky.

S pojistovnou resime celou zalezitost, aby bylo vse v poradku v co nejkratsi dobe a preposilam Vasi diskuzi rediteli pobocky pojistovny, kde je pojistna smlouva uzavrena.

Rad bych ovsem jeste jednou zduraznil, ze nejsou postizeni jenom nasi klienti, ale CKP obesila timto zpusobem klienty vsech makleru a pojistoven!

2. Dopisy,ktere nekteri dostali o tom, ze jejich platbu neumi Ceska podnikatelska pojistovna priradit. Vysvetleni v bodu 1 je vlastne i vysvetlenim tohoto problemu-pojistovna nesitha zpracovat vsechny nami uzavrene smlouvy.
Bohuzel jsem predpokladal, ze si to vyresi prislusne odbory vnitrne, nikoli, ze "leva ruka nevi,co dela prava" a ze budou toto resit misto mezi sebou, nebo v krajnim pripade pres maklere posilanim dopisu klientum.

I toto v soucasne dobe resime, coz se v teto chvili podoba pokusu o zastaveni "rozjeteho Scorpia" (je rozeslano, nevime komu vsemu a kdy). Prosim proto o Vasi shovivavost.

3. V diskuzi je i pripominka k velke a bezplatne reklame v ramci vaseho klubu. Jsme radi, ze je mezi cleny klubu zajem o pojisteni,ktere zprostrekovavame.
Na druhe strane nepochybne sve pojisteni odpovednosti (POV) voli podle toho, jestli je pro nej vyhodne.Kdyby nase ceny nebyly konkurenceschopne, myslim,ze by se clenove pojistovali jinde. Nasi snahou je nabidnout co nejvyhodnejsi
sazby a servis. Jen pro predstavu, v nasi flotile je pojisteno temer 600 osobnich aut+ dalsich 100 v dilcich smlouvach, z toho je 7 x Ford Scorpio + 2 Ford Siera (nevim,jestli vsechny z vaseho klubu).
Mozna obdobne mnozstvi je ve flotile, kterou spravuejme jeste s Casenkym&Hlavatym, kde mame rovnez vice nez 600 aut.
Povazuji proto nasi "spolupraci" za vyhodnou pro obe strany, nikoli za "reklamni akci", za kterou bychom meli zaplatit.

4. Obecne k pojisteni jako takovemu. Nabizim vsem, kteri jsou nasimi klienty,aby se na nas obraceli vzdy, kdyz potrebuji resit nejaky problem, a to co nejdrive. At uz je "postihnou" podobne pripady, o nichz
vyse pisu, predevsim vsak v pripade, kdy dojde k dopravni nehode. Je lepsi volat primo ze silnice, rekneme kazdemu,co ma udelat. Protoze prave v tech prvnich chvilich se zakladaji budouci problemy
treba zavaznejsi a prevenci jim lze predchazet.


Trochu jsem se rozepsal, rad bych ovsem,aby se takoveto veci nedely a kdyz uz se stanou, je treba je vysvetlit.

My dva vime, jak nekdy je spoluprace s partnery problematicka a jak dloho trva reseni (viz T-mobile a stale nedoreseny prenos posledniho telefonniho cisla- naopak jiz doresena posledni predrazena faktura pro Euro Help - jeste jednou dekuji-vim,ze kdybych Vas nekontaktoval, mohu tu mit za chvili exekutora).


Omlouvam se proto vsem za dosavadni komplikace, jsem pripraven na diskuzi a samozrejme Vas budu informovat o novych skutecnostech.

Preji prijemny den

Mgr. Vladimir Maxa
Euro Help Service,s.r.o.
+420 777 972 733

Takže jak jsem v předešlé diskuzi napsal. To co tady předvedl Demo, nebyla bouře ve sklenici vody, ani uragán, ale tornádo. Možná nám pojištěným u tohoto makléře a já tam mám tři auta pěkně zkurví ceny, protože snad volal i na hrad.
Po ICQ jsem mu napsal, že se chová jak Bobina a asi se nasral protože nepřišel ani na kafe.
Jsem zvědav jestli se p. Pálešovi a mě veřejně omluví.
Je vidět, že jsi ještě mladý a nejsi zvyklí čelit stresu. Protože by (když ti někdo celou věc několikrát vysvětlí), nemlátil kolem sebe jenom proto, že někdo do minuty neskáče kolem tebe jak Ty pískáš.
Takže Demo, chci omluvu a VELKEJME PÍSMENAMA :twisted: :twisted: :twisted: protože jsi zde vyvolal zbytečnou paniku i když jsem tě žádal, abys počkal až se to vyřeší.
Jen doufám, že kvůli tobě nebudu platit víc než jsem platil doposud.
Určitě budou všichni souhlasit, aby se toto vlákno po omluvě smazalo!

Autor:  michal lbc [ úte 09. úno 2010 10:22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Povinné ručení

Ještě než se smaže a mluví se tu o T-mobilu, komu všechno přišla faktura v lednu za prosinec už s daní na rok 2010 ??
Vodafone a O2 to vyúčtovali do 31.12.2009 se starou daní, a od 1.12.2010 do fakturačního období s novou daní, T-mobile to napálil s novou daní rovnou už za prosinec.

Byla o tom natočena i reportáž protože jediný kdo si to dovolil je T-mobile, jelikož ale v České Republice platí "koho pivo piješ toho píseň zpívej" tak se neodvysílalo vůbec nic.
Je to svinstvo protože kdo si toho nevšiml tak to klidně zaplatil.

Autor:  blaza61 [ úte 09. úno 2010 10:42:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Povinné ručení

Michale,
Hlavně se tady řeší POV, T-Mobile je podružný problém.
Založ si na to jiné vlákno!!!

Autor:  Demo [ úte 09. úno 2010 11:06:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Povinné ručení

Nevidím důvod, proč bych se měl omlouvat? Já nic neposral...

Autor:  blaza61 [ úte 09. úno 2010 11:15:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Povinné ručení

Ty ses posral :evil: :evil: :evil:
Chci omluvu pro Páleše i pro sebe!!!

Autor:  Demo [ úte 09. úno 2010 11:19:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Povinné ručení

Proc? Chci znat duvod? Kde jsem v teto diskuzi nekoho primo obvinil? Ja jen upozornil na mensi problem. A nahle je z toho velky problem. Proc tato diskuze nebyla uz nekdy v rijnu, kdyz se o problemu vi?
A to ze jsem kontaktoval Maxu - proc chodit za kovarickem, kdyz muzu za mistrem kovarem?

Stránka 5 z 6 Všechny časy jsou v UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/