A to jste slyšeli novou historku o Blážovi?
Nééééé, tak si ho přečtěte.
To tak jednou Bláža neměl mezi půlnocí a ránem co dělat, místo spaní přemýšlel jak ze svých dlužníků vyrazit prachy co mu dluží. Jenže myšlenky létaly jedna přes druhou až se rozhodl zajet se podívat do Rakouska na světlý interiér v jednom z Cosworthů který tam byl na prodej.V pondělí 4.3. mu na místě majitel Autohauzu znovu potvrdil, že musí koupit všechny tři, jinak žádný kšeft nebude. A tak Bláža aniž by si zkontroloval v jaké výbavě jsou ty světlé sedačky (když podle slov prodávajícího má auto najeto pouhých 57 tisíc km a motor a stav opravdu nádherný), zaplatil zálohu 300Euro (podepsal smlouvy na každé auto zvlášť), skočil do auta a hurá do Česka.
V pátek 8.3. ve 14:15h málem proběhla "malá mozková story" když sedal do krásného auta a uviděl, že vysněné sedačky jsou s ovládáním pouze nahoru a dolů!!!
Další kdo měl k infarktu blízko byl řidič a majitel odtahovky když si konečně uvědomil, že Škopek má bez 13 mm 5metrů a , že dva Škopky prostě na jeden vlek nedostane. Nakonec dostal, ale odnesl to změnou barvy vlasů a jeden ze škopků odřenýnm předním nárazníkem.
Celou cestu pak Bláža poslouchal řidiče, že kdyby to věděl, že poveze půl tuny nad limit a auta co metr čučí z vozejku kvůli kterým zaplatí pokutu 500 Euro a Rakouští policajti mu vezmou nejen řidičák, techničák, ale i rodný list se zákazem vstupu do Raichu.
V mezerách které byly jen na nadechnutí, nakonec Bláža přišel na to co udělat, aby bylo vše v pořádku. Prostě někdo bude muset sundat tu světlou kůži včetně neosezených výplní a bude se to muset narvat na kostru která je v plné palbě. Takže to vypadá, že Bláža je naprosto nepoučitelný
MAGOR co si dělá samé problémy a navíc má na místo tří Škopků kusů šest.
A to je konec jedné hysterky. Pardon historky.
Toho červeného Coswortha má zamluvený Mike TT, takže zůstává k prodeji modrá 2,3 v manuálu s tempomatem bez rádia, duální klimou. Nevím kolik má najeto, ale předpokládám že pán který prodává Rakušákům takovéhle skvosty
http://www.ford-graef.at/, nestáčí kilometry.
A samozřejmě stříbrný kombík cosworth bez automatu na díly je kompletní ještě ho budu muset nafotit a půjde. Cenu zatím nemám spočítanou. Nechci na tom vydělávat, potřebuji to co nejdříve prodat aby se mi vrátily prachy co jsem do toho dal.
_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.12.
EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál10.
EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.
EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.czhttp://www.virtualdream.cz