Tak výměna volnoběžného ventilu nepomohla. Stále to šlo jakoby na tři válce, střílelo do vejfuku, příp. na plyn do sání. Servisman vyzkoušel elektriku, všechny svíčky házely jiskry jak měly, jako poslední pokus navrhl zkontrolovat rozvody (jestli předchozí servisman při výměně hlavy správně nasadil řetěz) a změřit kompresi.
Při včerejší návštěvě (dřív neměl čas) přivezl diagnostiku komprese, s tím jsme začali a po čtvrt hodině i definitivně skončili. Diagnóza - jeden (první) válec prakticky bez komprese. No, na to, abych nechával znovu rozebírat motor, případně sháněl jiný z vrakoviště už nemám čas (odjíždím do zahraničí) ani se mi nechce investovat další peníze. Takže Skorpík skončil. Pokud máte někdo zájem, prodám levně na náhradní díly (specifikace viz začátek vlákna). Jestli máte někdo zájem, nabídněte, ale prodám jen bez značek a TP a když mi přivezete potvrzení o ekologické likvidaci. Chci ho trvale odhlásit z evidence.
Auto má tyto závady: Motor, viz výše, dále teče servořízení, málo funkční ruční brzda, vzadu hučí nějaké ložisko, ale diferák je OK. Taky je v háji klimoška (delší dobu bez náplně, jinak při doplnění fungovala). Naopak je tam nový volnoběžný ventil, opraveny brzdy, nedávno vyměněna spojka, zavařen rezavý práh, nový přední nárazník (laminátový - lak šedá metla - jako celé auto) zadní nárazník byl prasklý, ale je zavařený, nová plynová nádrž (toroidní), nový motorek +táhla mechnismus stíračů.
Kdyby měl někdo zájem, nabídněte co za to dáte na tel 605440346. Budu to zkoušet týden, pak se ho zbavím, tlačí mně čas. Utírám slzy, ale nedá se nic dělat.
|