To vieš, keď pôjdem 300km po dialnici bez prevýšení ustálenou 100km/h aj ja sa s cosom dostanem na 10l

.
To sú tý chválenkári ktorým TDI jazdí da 4l a to im ešte nafta v nádrži pribúda

.
Jednému známemu s takejto skupiny som to natrel. Išli sme pozrieť jedno auto a asi po 70km som mu povedal nech ma zobudí keď tam budeme. Ale cestu späť som mu ten decht riadil ja a to ste mali vydieť aký dym išiel za mnou. Nuž bolo treba prečistiť trubky a točil som to normálne na 3000ot, dialnica 130, mesto akcelerácia na 50 veď keď mám to TDI. Ale v cieli mu skoro ciferník praskol

- palubák ukázal 7,3l. Toto je podľa mňa reálna spotreba väčšiny nových dieslov.
A takýchto ludí je ľahko odhaliť. Ak mi dovolí v jeho aute spustiť test režim panela prístrojov /záleží od výrobcu ale ford a vag určite/, tak jedna z kolóniek je celková spotreba od prvého spustenia - nemožno ju resetovať len výmenou eprom

.