maxo píše:
Olejové čerpadlo má byť zhodné, modifikovaný bol len náhon. Chladič oleja je rovnaký, filter však neni priamo na ňom ale je tam príruba a filter je až na nej dole. Pozor na tlak oleja, môžu to byť opotrebené ložiská na kluke a tam sa stráca tlak. BOA a BOB sú na ne háklivé.
Vidíš, to mě nenapadlo, byl jsem se podívat na jednoho Chryslera 300M, co má malý tlak oleje. Auto pěkné, tak jsem si říkal, že bych vyměnil čerpadlo, po zahřátí tam prý je 1bar, studený skoro 2. Pánové to na chvíli pořešili hustším olejem, ale ...
Jenže mě nenapadlo, že by mohlo čerpadlo být OK a problém je na klice, zvenku motor ěel hezky, jenže uvnitř se zavřenýma dveřma bylo slyšet kolem 2,5tis otáček takové znatelné "šramocení" a od matu to asi nebylo. Čerpadlo možná už vyměnili, ikdyž se tvářili, že neví, co s tím v servise dělali...
Tak to na to peču, bylo by to na výměnu motoru, 3.5l 24V 187kW a ještě musí jít spodem, takže s čápem na to nevlítnu
