| Tak jsem v pondělí objednal a dneska dorazila. Koupil jsem nakonec jen jednu, měnil jsem je před dvěma třema lety, což je tak 15 000 km. Tuhle jednu blbě přidělali a konektor byl moc blízko svodům, a roztavil se. Jeho oprava nepomohla. No doufám, že to odnesla jen lamdba. 
 Dle Fordkatalogu je lambda do mezitypa stejná pro DOHC, V6 i Cosworth:
 
 finish 7011190
 Sensor - Hego, With Gold Plated Terminals 01/01/1993 - 31/10/1994
 
 Objednána tato, konektor 4-pin:
 
 Bosch LS 3485
 0 258 003 485
 Made in USA
 _________________
 
 Ford Scorpio´95 combi-Ghia-2,9i-V6-modré-automat-tempomat-samosvor-dual klima-winter packet, RECARO ta mrdka furt nejede
 Ford Scorpio´94 Cosworth-sedan-2,9i 24V, Executive
 ex Ford Scorpio´98 combi-Ghia-2,3i-16V-zelené-automat-tempomat-ASR-dual klima-winter packet I a II
 ex Ford Scorpio´93 sedan-2,9i-V6-vínové-automat-winter packet-samosvor-béžová kožka
 ex Ford Scorpio´93-2,9i-V6-šedé-automat-winter packet-samosvor-kůže-klima-podvozek a brzdy Cosworth
 ex Ford Scorpio´93-2,0i-DOHC-combi-topas-zlatá metla-klima-2x airbag-přestavba na manuál
 ex Ford Scorpio´88-2,9i-V6-hb-bílé-automat
 ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-combi-automat-servo- od 65.000 km
 ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-stříbrná-sedan
 ex Sierra´88 2,0i CL-OHC-combi bílá
 ex Sierra´87 2,0i CLX-OHC-combi bílá
 ex Sierra´83-1,6 GL-OHC-hb-tmavě hnědá-inerier béžový mikroplyš Merkur xr4Ti
 ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-červená
 ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-zlatá metla-ruční sytič!
 ex Š120 + Š105 na díly
 
 
 |