Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je čtv 02. kvě 2024 13:11:49

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 18 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Brzdova trubka
PříspěvekNapsal: úte 27. bře 2012 15:40:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. bře 2011 15:24:32
Příspěvky: 212
bydliště: Nový Jičín
Zdravim, praskla mi brzdova trubice od ABS ke levému zadnímu kolu, vyřešil jsem to že jse ustřihl od praskliny a ohnul několikrat aby kapalina neutekla. odted mi brzdi jenom tři kola. Neprodává někdo brdzovou trubici ? děkuju

_________________
Mé auto ZATÍM > http://www.fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=6&t=846
Druhé auto > BMW 535d > diagnostika + kódovaní > klidně napište zprávu.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Brzdova trubka
PříspěvekNapsal: úte 27. bře 2012 21:59:52 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Hele, to mi řekni, když praskne trubka kdekoliv na autě, tak zbytek brzdí??? Mě přijde, že ne, ale zase by to bylo dost nebezpečný. Když odvzdušňuju, tak po povolení odvzdušňováku na třmenu jde brzda až k podlaze, tak nevím, jak to vlastně funguje?

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Brzdova trubka
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2012 8:20:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 08. dub 2010 7:50:26
Příspěvky: 169
bydliště: Pelhřimov
Málo která věc na autě je stejně důležitá, jako v pořádku brzdy.
Proč si nekoupíš NOVOU trubku v metráži a nenaohýbáš a nenapertluješ ji podle potřeb? Já mám takhle obě zadní nový, ono to v tomhle čase už je většinou dost vyhnilý.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Brzdova trubka
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2012 11:36:54 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Jak se to "pertluje"? Je na to nějaký cajk, nebo to funguje podobně, jako v případě měděných trubek u LPG, tedy soudek na trubičce?

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Brzdova trubka
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2012 12:09:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:04:22
Příspěvky: 1343
bydliště: Lysá nad Labem
Bydliště: Lysá nad Labem
Nevím tedy jestli závit je u Scorpia stejný,ale u mě dost lidí kupuje brzdové trubky na cizí auta tak,že si porovnají závit svojí prasklé trubky s trubkou na Favorita,Felicii nebo Š120 a většinou to je stejné,pak vyberou trubku přibližně stejné délky a vytvarují a naohýbají si jí podle potřeby.
Když jsem měl prasklou hadici,také jsem to zaslepil,než mi přišla nová a brzdil 3 kolama.Musí s tím člověk počítat,trošku to občas táhne do boku,ale jde to.Jinak pokud praskne trubka nebo hadice,přesto by auto mělo nějakým i když třeba omezeným způsobem brzdit,protože brzdy se snad už u všech aut dělají 2-okruhové,právě proto,aby brzdy najednou nebyly zcela nefunkční.

_________________
Ford Scorpio 2,3i 1998 Ghia,automat,sedan
ex Ford Scorpio 2,3i 1998,sedan-po 4,5roce bezproblémového ježdění je z něj dárce orgánů
ex Ford Scorpio 2,0i 1991,sedan 8 let(244tis.km) pohodlného ježdění bez problémů
ex Ford Sierra 1,8TD 1991 (moje noční můra)
ex Ford Sierra 2,3D 1989 po ujetí 320tis.km chrochtala úplně stejně-DRŽÁK
ex Trabant 601 Limuzína 1968 (s ním jsem 25let vyrůstal)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Brzdova trubka
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2012 12:28:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 08. dub 2010 7:50:26
Příspěvky: 169
bydliště: Pelhřimov
marpac: Je na to cajk, pertluje se pertlovačkou (pokud se nechce kupovat, tak by se určitě někde našel někdo, kdo půjčí), která udělá požadovanej kónus - takovej trychtýřek. U LPG je to tak, jak píšeš - tedy jinak.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Brzdova trubka
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2012 12:34:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 08. dub 2010 7:50:26
Příspěvky: 169
bydliště: Pelhřimov
Vilda píše:
Musí s tím člověk počítat

Nechci znít jako ras, ale jezdit s tím, že mi brzděj možná 3 kola :roll: :roll: Dojet tak do servisu, krokem, OK .. ale jezdit s tím klasický ježdění, než něco přijde, je hloupost. Můžeš s tím počítat sebevíc, ale všechny situace, které na silnici vzniknou, těžko ovlivníš. Těžko můžeš vůbec počítat s tím, jak se brzdy v takovém stavu zachovají, jestli jsi to zaslepil, tlakem ti to nepovolilo kousek vedle, nevyteklo .. druhá..atp... Nějaká možnost, jak se tři dny dopravovat jinak, kort v dnešní dob, vždycky je :-) Každýho věc, dokud tím ohrožuje sám sebe, což na silnici ale těžko :shock:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Brzdova trubka
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2012 12:52:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:04:22
Příspěvky: 1343
bydliště: Lysá nad Labem
Bydliště: Lysá nad Labem
Tak pokud je člověk v takové nouzi,že s tím potřebuje jet,tak není problém si to na "suchu" vyzkoušet,jak auto reaguje a tomu podřídit jízdu. Při nízké rychlosti se jedno nebržděné kolo ani nepostřehne,ale musí člověk počítat s tím,že při jakékoliv nehodě(i nezaviněné) to je přitěžující okolnost. Samozřejmě je to nouzové řešení s nemalým rizikem,ale pokud se podívám na některé řidiče,tak jsou časovanou bombou,byť technický stav vozu mají bezchybný,takže víc to je o hlavě než o té zaslepené brzdě u jednoho kola.

_________________
Ford Scorpio 2,3i 1998 Ghia,automat,sedan
ex Ford Scorpio 2,3i 1998,sedan-po 4,5roce bezproblémového ježdění je z něj dárce orgánů
ex Ford Scorpio 2,0i 1991,sedan 8 let(244tis.km) pohodlného ježdění bez problémů
ex Ford Sierra 1,8TD 1991 (moje noční můra)
ex Ford Sierra 2,3D 1989 po ujetí 320tis.km chrochtala úplně stejně-DRŽÁK
ex Trabant 601 Limuzína 1968 (s ním jsem 25let vyrůstal)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Brzdova trubka
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2012 12:59:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 08. dub 2010 7:50:26
Příspěvky: 169
bydliště: Pelhřimov
Ale tak jasný, ale radši bych neprezentovala moc názor, že se to dá, nebo je to normální, protože se najde hodně hovad (pardon za ten výraz, ale těch je :-) ) - co by tak řešili své brzdy. Neříkám, že to je případ tady škopkařů, ono ale přečíst si to může kde kdo. A kdo tu hlavu má, třikrát si rozmyslí, jestli s tím vyjede, jak jsem psala výš, bývá to dost vyhnilý a ta pravděpodobnost, že to udělá ještě nějakou neplechu navíc (praskne jinde a tp.) je čím dál tím vyšší :-) Pak je mi i nějaký ozkoušení k ničemu. No a pak jsou vyšší síly, kdy se něco semele i na např. na brzdách, které se zdají být technicky naprosto v pořádku, takovej už je holt život :-)
Každýho prirotiou by ale mělo být, když ví o závadě na tak důležité fci auta, ji co nejdřív a nejlíp odstranit :)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Brzdova trubka
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2012 13:57:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:04:22
Příspěvky: 1343
bydliště: Lysá nad Labem
Bydliště: Lysá nad Labem
Mně kdysi na autě prdla hadice brzd u PP kola a tak jsem to zaslepil šroubem a 6 dní než mi přišla nová s tím tak jezdil do práce. Tak jsem místo 120km/h kolem školy jezdil jen 90 :lol: .
Né,to ber jako humor,prostě jsem jel pomalu a počítal s tím.V malých rychlostech to ani nebylo znát,ve vyšší rychlosti už to člověk musel vyrovnávat volantem,jako při bočním větru.
To samé ,když jsem si ulomil čidlo na ABS,tak ABS nefunguje a při jízdě jsem s tím musel počítat a a s vědomím,že při jakékoliv i nezaviněné nehodě bych to patrně odskákal já(pokud by tedy někdo zkoumal stav auta),tak to člověka nutí jet pomaleji a opatrněji,ale zase si nějaké vrásky moc nad tou nebezpečností nedělám,protože všechny Favority a patrně většina Felicií ABS vůbec nemá a v pohodě zimu přežily stejně jako já. :oops:

_________________
Ford Scorpio 2,3i 1998 Ghia,automat,sedan
ex Ford Scorpio 2,3i 1998,sedan-po 4,5roce bezproblémového ježdění je z něj dárce orgánů
ex Ford Scorpio 2,0i 1991,sedan 8 let(244tis.km) pohodlného ježdění bez problémů
ex Ford Sierra 1,8TD 1991 (moje noční můra)
ex Ford Sierra 2,3D 1989 po ujetí 320tis.km chrochtala úplně stejně-DRŽÁK
ex Trabant 601 Limuzína 1968 (s ním jsem 25let vyrůstal)


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 18 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 284 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz