Vím, že co teď napíšu tě nepotěší, ale drž se tohoto hesla:
Když miluješ není co řešit.
Bude to asi v el. instalaci.
Kostry, pojistkovnice, u tempomatu možná na brzdě neseřízený koncák atd. atd.
Buď hodně rád, že se ti nesere motor jak se sral mě.
Bez ABS-ka a tempomatu můžeš jezdit, se spadlím koníkem nebo vytrhanejma šteftama se jezdit nedá.
Protočení ručiček za a)slabá baterka b) el. instalace.
Tachec nevím, ale tak jak všechny cesty vedou do Říma, tak u Škopka je vše v el. instalaci.
Ideaální stav, vyhodit motor i s přední nápravou a vše překáblovat jak v mororovým prostoru tak v palubovce.
Doufám, že se do diskuze připojí Igi, ten si s mým TD
í užil hodně.
_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.12.
EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál10.
EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.
EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.czhttp://www.virtualdream.cz