Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu https://www.fordscorpio.eu/ |
|
Nová 2,3 s automatem v klubu https://www.fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=6&t=40 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | blaza61 [ sob 30. led 2010 14:25:49 ] |
Předmět příspěvku: | Nová 2,3 s automatem v klubu |
Dnes jsem se sešel s naším budoucím členem Jardou Matějkou pracujícím v Brně a bydlícím v Plzni. Původně měl mezityp, sedana v dvoulitru a stříbrné barvě. Zdá se, že stříbrná barva je jeho osudová, tak si koupil klauna 2,3 a opět sedana v automatu. Má malinkatý problém s automatem, při jízdě trošku kope. Dal to na kontrolu do Kapsche kde na něj rovnou vystřelili cenu 30 litrů za opravu. Ve čtvrtek pojedeme za Jarem do Sivic tak u něj změříme olej v převodovce. Když to auto vyzvedl z opravy a druhý den ráno v těch velkých mrazech startoval, tak se auto dusilo, zhasínalo, nedrželo otáčky. Projel jsem to diagnostikou a lamda ukazovala na budíku jen 100 a až kolem 4000 otáček vylítla na horu. Tak to vidím špatně, ještě že mám jednu fungl novou na zkoušku. Pokud máte někdo nějaké typy- sem s nimi |
Autor: | michal lbc [ sob 30. led 2010 14:59:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nová 2,3 s automatem v klubu |
zkusil bych nalejt do nadrze velfobin nebo jak se to ted jmenuje, pak resil zbytek. |
Autor: | Igi [ sob 30. led 2010 16:30:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nová 2,3 s automatem v klubu |
Pokud nejede motor na vsechny valce, tak ani automat nepojede jak ma. Zacit u motoru, svicek a podtlaku. |
Autor: | maxo [ sob 30. led 2010 19:17:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nová 2,3 s automatem v klubu |
Kopal pri radení, alebo trhal pri ustálenej jazde? Je to privela možností, potrebujem upresniť. |
Autor: | maxo [ sob 30. led 2010 19:19:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nová 2,3 s automatem v klubu |
Ako to ide s aktivovaným a deaktivovaným O/D? Čo kontrolka O/D? |
Autor: | blaza61 [ ned 31. led 2010 17:43:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nová 2,3 s automatem v klubu |
Jsem s Jardou domluvený, že zjistím jaké tam patří svíčky a kolik stojí. Ve čtvrtek máme zajet k Jarovi do Sivic, že mu na to hodí oko. Ta převodovka mu prý škubala už když to koupil. Já jsem s ním jel nějakých 200-300 metrů tak jsem to nemohl nijak posoudit. Ten motor mu začal blbnout až druhý den co se vrátil z toho servisu s převodovkou. Jinak šlapal v poho. Mě tam spíš vadí ta lambda, že ukazuje na 100 jak u mě. Mám jednu fungl novou tak ji tam zkusíme, co to udělá |
Autor: | blaza61 [ pát 05. úno 2010 9:21:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nová 2,3 s automatem v klubu |
Tak vám musím sdělit včerejší zážitek s 2,3kou. Napřed se, ale musím vypořádat se jménem Jaroslav. Jestli se to v klubu začíná Romanovat, tak Jaroslavů mám teď ve svém životě jako máku. Musel jsem si to trochu seřadit aby mě z toho nejeblo. Tak za prvé: Jardík Toman (s mercedesem taxikář z ČB šak víte nééé), je můj skorobrácha a znám ho 30 let. Za druhé je Jaryn Petřík z Hrušek. Třetí Jara Kaluža (mechanik ze Sivic), nebo Jarek jak říká Igor. Jaroslav Šťastný zvaný Pingu No a nový člen s tou 2,3 Jarda Matějka s nickem ScorpioV6. To je úroda, že. No a ten včerejšek, zapojil jsem diagnostiský kabel k noťasu a hurá do Sivic k Jarovi. Lambda mrtvá, ručička se válela na nule. Převodovka s O/D při 2t otáčkách kopala, nebylo to jak od koně, ale cítit to bylo. Hlavně při řazení za dvě a tři. Při podřazování to dělalo taky. V duchu jsem se modlil aby to byla ta lambda a přestalo to dělat. Při příjezdu do Sivic mě Jara hned zdrbal. Prý proč jsme nepřijeli o 10 vteřin dřív, že najel do dílny s dodávkou. Nicméně vyhrnul si rukávy a v tom mrazu venku změřil hladinu oleje v převodovce, byla pod horní ryskou, zašátral kolem motoru rukou, našel jakousi hadičku. Co stím podtlakem? To je schválně? Ne? Tak ji tady zapojím, a hle motor přestal tarokovat, okamžitě se zklidnil ( jóóó to soudruzi z Kapsce, hlavně že neví co převodovce je a řekli si za opravu 30 litrů. Přitom zkurvili na co přišli ), a oprava hotová. Říkám, Jaro a co ta lambda, ta je mrtvá. Máš jinou? Mám z Cosse, tu univerzálku. Tak jo, ponořil se do motoru za dvě minuty vytáhl lambdu. Ponořil se znovu a za tři minuty jsme nastartovaly a na displeji noťasu krásně ukazovala ručička od 400 do 800, podle plynu. Vymazal jsem chyby, znovu načetl a zobrazil se pouze lód P100. Či že bez chyby. Před výměnou ukazoval na volnoběh okamžitou spotřebu v litrech 1,5 - 1,7 po výměně lambdy 0,8 - 1,0. Tož dobrééé, nééé??? Tajně jsem doufal, že i ta převodovka přijde k rozumu, marně. Je to sice lepší, ale občas to kopne. Třeba se to rozchodí. Jarda po městě moc nejezdí, jeho trasa je Plzeň - Brno a zpět. Doporučil jsem mu přečíst si na http://www.fordscorpio.cz/index.php/rad ... -pevodovka celý článek a přesně se ho držet. Mám za to, že ta převodovka může ještě další desítky tisíc kiláků najezdit, olej je krásně čistý, žádný bordel v ní prý nebyl. Jak se unás doma říká: nestahuj gatě, když brod není v dohledu. Jarda je spokojen, že za pár kaček má znovu autíčko v kondici a nedá na něj dopustit. To víte, ten klaun bude jeho životní láska, když ho koupil za svoje dvouměsíční úspory. Koupil ho za rovných 9tisíc Vlastně za všechny prachy Tak ať se ti u nás v klubu líbí, auto nezlobí a kolegové v práci ať ti závidí |
Autor: | Igi [ pát 05. úno 2010 14:28:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nová 2,3 s automatem v klubu |
Nerikal jsem to hned nazacatku? Igi píše: Pokud nejede motor na vsechny valce, tak ani automat nepojede jak ma. Zacit u motoru, svicek a podtlaku.
|
Autor: | Standa STS [ sob 06. úno 2010 14:17:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nová 2,3 s automatem v klubu |
Igi - říkal kéž by všechny opravy byly tak náročné |
Autor: | Standa STS [ sob 06. úno 2010 14:18:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nová 2,3 s automatem v klubu |
Igi píše: Nerikal jsem to hned nazacatku? Igi píše: Pokud nejede motor na vsechny valce, tak ani automat nepojede jak ma. Zacit u motoru, svicek a podtlaku. Bláža další mechanik klubu!!! |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |