nevim kolikaventil to je ale mam na mysli 4,6 z mustanga GT rok 2005 a vejs (ten predposledni), tusim 300hp v zakladu... pripadne bych uvazoval jeste o 5.0V8 z explorera, asi by tam meli byt podobny zaveseni motoru, protoze 4.0V6 v exploreru byl taky kolin a na 5.0V8 je sakra dost dilu (taky byl snad v nejakym z mustangu ale jistej si nejsem)
s tim ozubenim to je jasny ze diff dimenzovanej na cca 210koni a 280Nm neunese dvojnasobnou porci... uvidime co prezije diff ze sierry Cosworth
uz abych zase jezdil

cekam na elektriku od Gajdose a chybi mi jeden vstrik... ty STi sou u nas nerealny

bud nikdo nema 6 nebo kdyz sezenu 4 tak nikdo neda pak jen 2...
_________________
VW Passat B4 1.9TDi
http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=n3AuqKEioJ90nKMyDTAyoaElqJ0hL3b=&telefon=606124134&jmeno=Ji%C5%99%C3%AD%20Kom%C3%A1rekEX Ford Scorpio MKII Cosworth "RS500"
EX Škoda Felicia Combi Scout 1.9DA
EX Ford Maverick 2.7TD - úprava Zender (blatníky, rám, spoiler, všechno ve special laku)
tel. 606 124 134
http://www.ksautomotive.wz.czhttp://www.abx-pneu.cz