Tak důvodem změny je,že se mi Scorpio pod prdelí rozpadá,problémy s eletrikou ke spokojenosti také nepřidají a už se mi to ani nezdá nějaké zábavné,abych na denodenní ježdění používal Scorpio,které díky automatu se mi zdá línější a má spotřebu kolem 11 litrů.
K Éčku jsem se dopracoval průsečíkem požadavků,které od auta očekávám. Rozmazlen velikostí a pohodlím hledám auto,které toto bude splňovat a přitom to pojede,ale se slušnou spotřebou a trošku to i omladím.
Nechci auto se zadním stěračem a přestavba na LPG mě nijak neláká,je to zase na úkor zmenšení místa,spotřeba plynu bývá větší než benzínu a když si k tomu připočtu,zvýšené náklady spojené s instalací LPG, s prohlídkami plynové soustavy,omezení kam s autem smí řidič zajet a snížený výkon,tak se mi to zase až tak výhodné nezdá.
Proto né ST ani 300C,které se mi líbí. Jaguára(X-type menší,pohodlné mi moc nepřipadá a většinou je ve světlé kůži,kterou nemusím,ostatní typy jsem neprohlížel kvůli pořizovací ceně nebo motorům,které moc úsporné na palivo zrovna nejsou. BMW,také kvůli vzdálenosti servisu a kvůli nedobré recenzi opraváře,který prosazuje Medvěda,protože ho také má.
Takže to Éčko mi vlastně zbylo jako auto ,které splňuje nejvíc mých požadavků a dá se na něj koukat,slušně jede se zajímavou spotřebou a když je zhuntované,tak díky tomu,že najezdilo tolik,že jiná auta při třetině najetých km,jsou už dávno po smrti.
V tom našem bordelu až vlastně i počítám s vylhanými kilometry,ale do Německa se nechystám,protože se svojí znalustí ruštiny,tak toho asi moc nepořídím a budu rád,když si tam dokážu v McDonaldu ukázat na obrázek toho,co chci ke svačině.
