S blížící se technickou prohlídkou jsem měsíc koketoval s tím,že koupím něco novějšího. Za ten měsíc jsem si díky četbě recenzí alespoň ujasnil(i díky vám), co chci.Sice se mi nepovedlo něco sehnat,ale včera jsem absolvoval STK,takže sice sháním dál,ale už nejsem nijak ohraničen termínem a jelikož letos ani do Chorvatska nepojedu,tak i kdybych nic nesehnal,tak se nic neděje.Naopak v klidu odjezdím letní a zimní kola,v čemž jsou peníze,které by se mi prodejem auta stejně nijak nevrátily. Naopak jsem teď v klídku a můžu si počkat a mám čas v hledání něčeho pěkného. Moje hledání se zúžilo na toho Mercedesa "E",v automatu.320CDI,270CDI a možná 220CDI v pěkné výbavě.Vnitřek se mi líbí tmavý nebo šedivý a barvu auta bych nejraději šedou nebo stříbrnou.Kolem černé,aby člověk běhal pořád s hadrem a to mě už nebaví. V těch Hostivicích jsem se na tu 220(125kW) podívat nebyl,ale telefonoval jsem tam a pán říkal,že tam je hlučnější převodovka.Nevím kolik GO nebo oprava automatu stojí,ale jelikož těch 250tisíc je opravdu horní hranice,kterou jsem ochoten za to auto zaplatit,tak vidina,že dalších několik tisíc nasypu do převodovky,mě už odrazuje,i když ta cena je tomu asi úměrně přizpůsobená,protože tento ročník 2007 se běžně cenově pohybuje kolem 330-350tisíc.Takže buďto si počkám nebo půjdu do něčeho staršího, levnějšího s finanční rezervou pro případné opravy.
_________________ Ford Scorpio 2,3i 1998 Ghia,automat,sedan ex Ford Scorpio 2,3i 1998,sedan-po 4,5roce bezproblémového ježdění je z něj dárce orgánů ex Ford Scorpio 2,0i 1991,sedan 8 let(244tis.km) pohodlného ježdění bez problémů ex Ford Sierra 1,8TD 1991 (moje noční můra) ex Ford Sierra 2,3D 1989 po ujetí 320tis.km chrochtala úplně stejně-DRŽÁK ex Trabant 601 Limuzína 1968 (s ním jsem 25let vyrůstal)
|