Já zase ujíždím na Chrysler 300C. Ten kombajn nemá chybu, jen motory začínaj od 3,5l výš a navíc jich už je moc v naftě a to nechci.
Wina mám od 2007, koupil jsem "bezproblémový kus" rok 97 3.0i ve Varech od jednoho zmetka. Klepal na klice a prý je jen vydřená šála. Stálo to v servise, servisáci že prý opraví, žádný problém. Tak jsem blbec naletěl. Za 11 tisíc prý opraveno, přijedu a prý jestli to budu točit nad 3000 otáček a dávat motoru takový kouř, nedávají za opravu záruku. To už mi bylo divné, no klepalo to furt a tak jsem se dohodl, že mi to odtáhnou ke mě. Když to dotáhli a chtěli za odtah, ukázal jsem prostředníček a jal jsem se podívat, co je špatně. Ti pánové za 11litrů nepovolili ani šroubek, vše zatuhlé, zarezlé a klika samo úplně vydřená. Řeknu si nu což, objednám za 6500 kliku i s šálama repas z USA a bude, než mě kamarád překecal, že u nich toto klidně opraví, bude to tutovka a levnější. No, po 3 měsících jsem za super repas kliky cálnul 10kKč a říkám si, jaký jsem trotl, ale budiž. Smontuju, Win šlape, jen převodovka po repasi (nějaký Amík u Plzně) kopala, evidentně chyba na mozku, ale lamely ok a tak se jezdilo asi 30000km. Po roce a půl klika praskla. To jsem si už řekl, že žádná opice už mi na auto sahat nebude, koupil jsem vyhořelé auto s dobrým motorem i převodovkou (repasovanou, ale vcelku dobře), složil dobrý motor a jezdil. Pak se v roce 2010 naskytla možnost koupit pěknou 96tku Wina s vandým automatem, mat jsem měl a tak za 20kKč koupil dalšího Wina, mat za víkend přehodil, dal LPG a dodnes s ním ke spokojenosti jezdíme. Má nyní asi 60000 od nás. Ten původní zbyl na díly, na jaře jde torzo do šrotu.
Tohle černé jsem koupil s vadným matem za 16000 na podzim v Sokolově, pána natáhli bazarníci v Německu, pěkný kus, ale odpojený mat, aby to vůbec jelo, chudák nepoznal, že to jede stále na trojku. Zajistil jsem si německé převozky a šup s tím na trojku ze Sokolova do Českého Brodu. Mat jsem sehnal v super stavu, za víkend vyměnil, vyřídil technickou, emise a nyní čeká na papíry, do zimy už ho asi tahat nebudu, počkám na jaro.
Taková je moje Windstáří historie, už asi chápete, proč servisy dost pohrdám, neměl jsem nikdy štěstí. Auta kupuju zásadně rozbitá za malou cenu, sice mě to ve finále vyjde stejně, jako zaručená voňavka, ale vím, že při opravě dám nové i kotouče, desky, čepy, někdy i tlumiče a v autě to je, není to Starline a bude to dlouho fungovat. Se Škopkama jsem to vždy dělal s Bráchou stejně, ten první WIN byla moje první "nerozbitá" koupě a jak to dopadlo
