Při tom,že mají být cca po 200 tisících udělaný rozvody (bych se divil kdyby byly udělaný a který stojí v servisu Fordu cca 40 litrů), se člověk nemůže divit když kolísají otáčky. Taky už nejdou sehnat hydraulický šponováky. Holt 355 tisíc je fakt dost i když kdoví, třeba jsou udělaný. Jo němci už nejsou co bývali, když mi u Turka vyměnili jen jedno těsnění pod hlavou. Každá strana motoru měla pak jiný tlaky.
_________________ 13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.12. EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96 11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál10. EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG 9. EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě 8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98 7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92 6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91, 5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95 4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96 3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98 2.EX FS RS kombi 2,0,92 1.EX FS kombi 2,0,93Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.czhttp://www.virtualdream.cz
|