vseobecny moudro servisaku ze do automatu patri ruzovej olej je nesmysl.. jednou mi rekli ze to kope kvuli tomu a ze olej znicil automat.. jen jsem vymenil kloub s vuli na poloose a najednou je automat sparvenej, radi nadherne a olej vyhovuje.
ale prvni otazka teda byla kolik to ma najeto a kdyz jsem rek ze 400 tak kroutili hlavou ze uz to nemuze bejt puvodni automat atd atd.. proste nesmysle
a prej podle navodu do ty prevodovky patri dexron II
to razeni trojky nevim.. v prvni rade aby toho oleje bylo spravny mnozstvi, pak bych zkoumal asi nejaky podtlaky.. atd.. jinak me vratili z demontaze plynu auto a kopalo to uplne neuveritelne pri kazdym zarazeni jakymkoli stylem jizdy a zavada byla - odpojena vaha.. nikdy bych nerek ze to na to muze mit takovej vliv. ted to radi zase jako pri najetych 400 - cili jak novy

_________________
Jaguar S-Type 3,0 Sport 05´ automat, tempomat, 18" kola triton, černý interier
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti, winterpacket II, kůže, el. zadní sedadla, petrol blue
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti.... , kůže, el. zadní sedadla,dark aubergine
Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, winterpacket IIpaměti.... úplně vše...... i zadní výhřev kůže

, moondust silver
Ex: Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, paměti.... , tourmallard green / Scorpio 2,0 CL sedan 96´ automat, winterpacket II / Scorpio 2,0 Ghia sedan 94´, tourmallard green/ Scorpio 2,9 Ghia EXECUTIVE sedan 91´ / Scorpio 1,8 Ghia 5dv. 85´