Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je pát 01. lis 2024 0:01:15

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 10 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nefouká topení
PříspěvekNapsal: sob 16. črc 2011 15:38:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:04:22
Příspěvky: 1343
bydliště: Lysá nad Labem
Bydliště: Lysá nad Labem
Včera jsem zjistil,že mi přestalo foukat topení,nejde v žádné poloze.
Dnes jsem se vyzbrojil chytrou knížkou a nákresem pojistkovek. Po otevření velké pojistkovky byla pojistka od ventilátoru topení(30A) úplně spečená. Vyměnil jsem ji,ale stále to nefouká.
Ještě jsem v knížce četl,že na topení je relátko před odkládací schránkou. To jsem teda nenašel,díval jsem se za tou malou schránkou u levého kolena řidiče,sundal jsem i tu schránku na pravé straně před spolujezdcem,ale žádné relátko jsem neobjevil.
Netušíte tedy ,kde je to relátko topení nebo čím by to ještě mohlo být?
Kdyby odešel motorek, roztekla by se ta pojistka?

_________________
Ford Scorpio 2,3i 1998 Ghia,automat,sedan
ex Ford Scorpio 2,3i 1998,sedan-po 4,5roce bezproblémového ježdění je z něj dárce orgánů
ex Ford Scorpio 2,0i 1991,sedan 8 let(244tis.km) pohodlného ježdění bez problémů
ex Ford Sierra 1,8TD 1991 (moje noční můra)
ex Ford Sierra 2,3D 1989 po ujetí 320tis.km chrochtala úplně stejně-DRŽÁK
ex Trabant 601 Limuzína 1968 (s ním jsem 25let vyrůstal)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nefouká topení
PříspěvekNapsal: sob 16. črc 2011 18:10:41 
Offline

Registrován: sob 23. led 2010 18:09:14
Příspěvky: 1880
bydliště: Dubicko
Bydliště: Bohuslavice
Tak mě přestalo foukat před třema dnama. Předcházelo tomu občasné výpadky.
Po dotazu u několika moudých OSOBNOSTÍ - Igi a Trinom se oba shodli. Otevřít kapotu, přesně v polovině pod čelním sklem jsou tři konektory. Křížovej šroubovák - 2 šroubky. Vytáhnout směrem vzhůru a vyměnit. Předpokládám, že jsi to ze svého dárce nevyhodil a měl jsi tam taky dvouzonovou klimu. Protože ručně ovládaná to má jinak.

_________________
Nikam to není daleko...Scorpiem


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nefouká topení
PříspěvekNapsal: sob 16. črc 2011 20:18:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:04:22
Příspěvky: 1343
bydliště: Lysá nad Labem
Bydliště: Lysá nad Labem
Chtěl jsem u toho zítra prostříknout konektory. Na předešlém jsem měl manuální,takže to k výměně nemám.
Jak je možné,že se pojistka takhle speče?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Ford Scorpio 2,3i 1998 Ghia,automat,sedan
ex Ford Scorpio 2,3i 1998,sedan-po 4,5roce bezproblémového ježdění je z něj dárce orgánů
ex Ford Scorpio 2,0i 1991,sedan 8 let(244tis.km) pohodlného ježdění bez problémů
ex Ford Sierra 1,8TD 1991 (moje noční můra)
ex Ford Sierra 2,3D 1989 po ujetí 320tis.km chrochtala úplně stejně-DRŽÁK
ex Trabant 601 Limuzína 1968 (s ním jsem 25let vyrůstal)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nefouká topení
PříspěvekNapsal: ned 17. črc 2011 13:07:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. úno 2010 15:44:36
Příspěvky: 517
bydliště: Brno
Možný to je a stává se to, když jede dlouhodbě těsně pod svým limitem.

_________________
Obrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nefouká topení
PříspěvekNapsal: pon 18. črc 2011 14:43:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:04:22
Příspěvky: 1343
bydliště: Lysá nad Labem
Bydliště: Lysá nad Labem
Potvrzuji ,že závada je pod kapotou v tom dílu se třemi konektory. Zastavil jsem se v Čelákovicích a vyzkoušením tohoto dílu z jiného auta v mém autě způsobilo,že foukání topení opět ožilo.
Rady se mi podívá na vrakovišti a pokud to tam bude,tak opět budu mít topení funkční.
Pokud byste někdo měl tento díl na prodej,tak mi to klidně napište s cenou do SZ nebo na mail ( Vilem.Mejstrik@seznam.cz ). Z předchozího Scorpia mi to samozřejmě nepasuje,tam jsem měl manuální klimatizaci a ne dvouzónovou jako mám v tomto Scorpiu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Ford Scorpio 2,3i 1998 Ghia,automat,sedan
ex Ford Scorpio 2,3i 1998,sedan-po 4,5roce bezproblémového ježdění je z něj dárce orgánů
ex Ford Scorpio 2,0i 1991,sedan 8 let(244tis.km) pohodlného ježdění bez problémů
ex Ford Sierra 1,8TD 1991 (moje noční můra)
ex Ford Sierra 2,3D 1989 po ujetí 320tis.km chrochtala úplně stejně-DRŽÁK
ex Trabant 601 Limuzína 1968 (s ním jsem 25let vyrůstal)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nefouká topení
PříspěvekNapsal: pon 18. črc 2011 14:48:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:33:29
Příspěvky: 1074
bydliště: BRNO
Bydliště: Brno - Tuřany
Vildo pohledam, mel bych mit, loni jsem ji koupil v tombole, ale pak mi nekdo rikal, ze je nefunkcni, poslal bych ti ji v bublinkove obalce na vyzkouseni....
Edit: Tak jsem prolezl garaz a vsechny píčoviny jsem nasel, ale tohle ne. Chystam se ale tenhle vikend udelat velkou debordelizaci, tak jestli do te doby nesezenes, tak to treba nekde na me vypadne.

_________________
Audi A8 4.2 tdi exclusive 2008 290kw 900Nm


Ex: Scorpio 2x 2.0i DOHC/ 1x 2,9 12V/ 2,9 24V/ 2,3 16V
Tel: 777608592


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nefouká topení
PříspěvekNapsal: pon 18. črc 2011 15:58:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:04:22
Příspěvky: 1343
bydliště: Lysá nad Labem
Bydliště: Lysá nad Labem
Klidně se po tom podívej a dej vědět,já na to extra nepospíchám. Mám na to měsíc,do Chorvatska se mi bez toho jet nechce,ledaže bych dostal angínu a cestou bych tak měl docela slušnou příležitost to vypotit. :mrgreen:

_________________
Ford Scorpio 2,3i 1998 Ghia,automat,sedan
ex Ford Scorpio 2,3i 1998,sedan-po 4,5roce bezproblémového ježdění je z něj dárce orgánů
ex Ford Scorpio 2,0i 1991,sedan 8 let(244tis.km) pohodlného ježdění bez problémů
ex Ford Sierra 1,8TD 1991 (moje noční můra)
ex Ford Sierra 2,3D 1989 po ujetí 320tis.km chrochtala úplně stejně-DRŽÁK
ex Trabant 601 Limuzína 1968 (s ním jsem 25let vyrůstal)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nefouká topení
PříspěvekNapsal: pon 18. črc 2011 19:44:24 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 643
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Pasuju to na 90% regulátor otáček. Vymýšlel to idiot, uvnitř se to přehřívá a postupně odchází kontakt mezi hlavním silovým konektorem a tišťákem uvnitř. Bohužel opravit se to nedá. nejdříve to vynechává a za pár měsíců umře úplně. Párkrát jsem to viděl s přidaným hliníkovým chlazením dovnitř klimaboxu a zdálo se to, jako originál.

Sežeň jiné, ikdyž funkčnost poznáš až po delší době :-(

PS: Trinom, hele, nevyrobíme už konečně náhradu? smahnout PWM do PICky, dobře uchladit, a je to, ne?

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nefouká topení
PříspěvekNapsal: úte 19. črc 2011 17:59:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. úno 2010 15:44:36
Příspěvky: 517
bydliště: Brno
Mně to moje PWM maká už rok a půl, takže asi to bude použitelný. Vyrobit bych to zas mohl, ale potřebuju ty starý regulátory, abych to mohl napasovat na ten chladič.
Někteří tu moji prasárnu viděli, ale na funkci to nemá vliv :twisted:.

_________________
Obrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nefouká topení
PříspěvekNapsal: stř 20. črc 2011 20:49:21 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 643
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Já si držím jeden funkční regulátor skladem, kdyby náhodou, někde jsem ho za 500 vyloudil, když jsem jel pro jiný díl. Ono se mi po rozebrání zdálo, že to má uvnitř i teplotní ochranu, aby auto při poruše chlazení čipu nelehlo popelem.

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 10 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz